✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

הדור הבא בגיבוי: Metallic של קומוולט – פלטפורמת גיבוי והגנת נתונים בענן במודל מנוי

IsraelClouds
|
April 13, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"
רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל. צילום: ניב קנטור


לפני מספר חודשים השיקה קומוולט (Commvault), מובילה עולמית בניהול, גיבוי והגנה על נתונים בסביבות מקומיות, ענניות והיברידיות, את Metallic, הפתרון החדש שלה לגיבוי בענן במודל מנוי (Backup as a Service) בישראל ובמדינות מפתח באירופה. בתחילת השנה הרחיבה החברה עוד את מעגל המדינות בהן Metallic זמין וכיום ניתן לרכוש מנוי לפתרון ב- 23 מדינות, ביניהן ארה"ב, אנגליה, צרפת גרמניה, אוסטריה, ועוד.

יוזמת Metallic של קומוולט נולדה על מנת להביא לשוק את פתרון הגנת נתונים של הדור הבא במודל SaaS על בסיס טכנולוגית הליבה של קומוולט במודל הענן. יחד עם שותפיה העסקיים, Metallic מציעה פורטפוליו עשיר וצומח של פתרונות גיבוי והתאוששות מאסון במודל SaaS על מנת לסייע לארגונים לשמור על הנתונים שלהם מוגנים, בהתאם לדרישות רגולטוריות, ובטוחים מפני מחיקה, השחתה או מתקפה.

החברה הכריזה לאחרונה על הסכם אסטרטגי עם מיקרוסופט, למינוף היכולות של Azure. השת"פ מאפשר ל - Metallic לשפר את ההגנה על הנתונים שב Microsoft Office 365 - באמצעות גיבוי כשירות במקרה של מחיקה מקרית, השחתה של הנתונים, והתקפות זדוניות. הנתונים יגובו באמצעות Metallic לענן Azure, על מנת לענות על הצורך בהגנת נתונים עוצמתית בכל סדר גודל ובאבטחה רב שכבתית.

רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל מוסיף, "הגידול באימוץ ענן על ידי ארגונים, יחד עם העלייה באימוץ פתרונות כמו Office 365 מוכיחים שארגונים מבינים את היתרונות של גיבוי במודל תוכנה כשירות. אנחנו מציעים פתרון המאפשר לטפל בהיבטים מגוונים, כגון גיבוי, שחזור, ניהול חכם, חיפוש מידע והגנת נתונים – במסגרת הטרנספורמציה הדיגיטלית שהארגונים עוברים. אימוץ הפתרונות שלנו מאפשר לארגונים לעבוד באופן מהיר ויעיל, ומבטיח שרידות עסקית מרבית – בכל זמן ומכל מקום". 

"בינואר האחרון החברה הכריזה על הרחבה נוספת של מערך פתרונות Metallic לגיבוי כשירות. בהמשך לחדשנות המואצת שהציגה החברה ברבעון הקודם, אל מערך Metallic מתווספים כעת פתרונות, מאפיינים ותמיכה בעומסי עבודה חדשים לגיבוי. הרחבות אלו כוללות: השקת הגנה, ניהול, וגיבוי SaaS מתקדמים ליישומי ,Salesforce יכולות גרנולריות להגנה ואחזור עבור Microsoft Teams  ו- Active Directory, הוספת גיבוי כשירות ל- Oracle DB והרחבת יכולות הענן ההיברידי עם הוספת Hyperscale X כהתקן חומרה עם ממשק מלא לגיבוי Metallic", הוסיף כפטל.

שי נוני, סגן נשיא לתחום Metallic ב- EMEA מסכם: "עם יכולות ה- SaaS Plus שלנו, Metallic מציעה לארגון המודרני מה שאף שירות אחר לגיבוי בענן אינו יכול: את המערך המקיף ביותר של פתרונותBaaS  יחד עם הגמישות לגבות כל מקור נתונים אל יעד האחסון האופטימלי – בין אם מדובר בענן, אחסון מקומי, או HyperScale X for Metallic – כדי להשיג את הביצועים הטובים ביותר לצד פשטות".


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות