✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

07.11 - Commvault משיקה Commvault HyperScale Appliance & Commvault HyperScale Software

IsraelClouds
|
November 7, 2017
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

הביקוש לאחסון משני והצורך להוציא ערך חדש מעותקים משניים של מידע מניע ארגונים לחפש אחר חלופות לאחסון וניהול עומסי העבודה ההולכים וגדלים – ארגונים מחפשים דרך יעילה לעבור מהתקנים מסורתיים נקודתיים אל Scale up.

Commvault, מובילה עולמית בניהול והגנה על מידע, גיבוי, אחזור, ארכיב וענן, השיקה את Commvault HyperScale Appliance ואת Commvault HyperScale Software, תשתיות עוצמתיות ומותאמות לענן המספקת ללקוחות פשטות, גמישות ועמידות לצורך ניהול מידע משני בהיקף נרחב.

Commvault HyperScale מספק מענה לצורך באחסון משני שיתמוך ביוזמות מרכזיות של הארגון לשינוי עסקי וטכנולוגי.

Commvault מאמינה כי כמעט 70% מנתוני הלקוחות נצרכים מעותק משני. פתרונות HyperScale אלה מסוגלים לעמוד בדרישות המתרחבות של שוק האחסון המשני, באמצעות אספקה של הגנת נתונים מודרנית מאוחדת, ופלטפורמת ניהול המספקת שירותים דמויי ענן בהפעלה מקומית.

"הארכיטקטורות הישנות להגנת נתונים אינן מתאימות יותר לסוג האג'יליות והיעילות שארגונים מודרניים זקוקים להם", אמר רונן נוי, סמנכ"ל מכירות בקומוולט ישראל "ל- Commvault יש היסטוריה ארוכה של חדשנות מתמשכת הצועדת לפני דרישות השוק ומגיבה לאופק הולך ומתרחב של הגנת נתונים. בכך, אין זה מפתיע לראות את החברה משבשת את הסטטוס קוו של התקנים מסורתיים וגישות עתיקות, ומציגה חלופות לפתרונות נישה עם היצע HyperScale".

כדי להתאים לטווח רחב של צרכים וסביבות של לקוחות, הפתרונות זמינים כהתקן "הכל כלול" או כתוכנה וארכיטקטורה (Reference architecture mode), המספקים לארגונים את החופש לבחור את ספק החומרה שלהם ולעמוד בדרישות ספציפיות בעוד הם מתכננים להתרחב בעתיד. פתרונות אלה גם תומכים בסביבות המגוונות והדינאמיות ביותר, בזכות השילוב של תשתית scale-out עם פלטפורמת Commvault הם משתלבים בצורה חלקה במערכי אחסון, hypervisors, אפליקציות וטווח מלא של ספקי ענן. כדי לתמוך בסביבות IT היברידיות, פתרונות ה-HyperScale פותחו במיוחד כדי להגן ולהעביר בבטחה עומסי עבודה לרוחב כל סוג של תשתית, כולל ענן ציבורי, ענן פרטי והפעלה מקומית.

"על בסיס הניסיון שצברנו באספקת חדשנות להגנת נתונים, אנו נרגשים להביא לשוק את היצע התשתית הייחודי והמבודל הזה, כדי להחליף ארכיטקטורות scale-out מיושנות ומוצרים נקודתיים שהוכחו כבלתי יעילים ואשר דורשים החלפה מזה זמן רב", אמר רונן "פתרונות ה-HyperScale החדשים מספקים מודלים גמישים לרכישה ותפעול, תוך שהם מסייעים ללקוחות להחליף חומרה מסורתית יקרה, להימנע מנעילת ספק, להשיג אג'יליות מודרנית, ולהיכנס לכלכלת הענן – דברים שלא היו אפשריים לפני כן".

רונן נוי

אודות Commvault

הפלטפורמה של Commvault  מורכבת מהמערך הרחב בתעשייה, של מוצרים בתחום הגנת המידע ואחזור, ענן, וירטואליזציה, ארכיב, סנכרון, חיפוש מידע, ושיתוף קבצים. אלה עונים על המגמות המתפתחות בתעשייה, אזורי הצמיחה, ותרחישי שימוש ומכאן האימוץ המסיבי של הטכנולוגייה ע"י לקוחות רבים בארץ ובעולם.

הגרסה ה- 11 של מערך פתרונות Commvault  ממוצבת באופן ייחודי כדי לסייע ללקוחות לבנות את המידע שלהם, עם האצה של המעבר מניהול מידע מסורתי לסביבת נתונים מודרנית. זאת, תוך כדי שהם מחלצים תובנות עסקיות ומייצרים ערך חדש מההשקעה שלהם בטכנולוגיה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות