✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

קומוולט מכריזה על שורת פתרונות חדשים לניהול נתונים, המסייעים להאיץ את אימוץ הענן

ISRAELCLOUDS
|
July 27, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
סאנג'יי מירצ'אנדני, מנכ"ל קומוולט העולמית. קרדיט צילום: קומוולט


בין הפתרונות שהציגה בכנס הוירטואלי FutureReady: פתרונות גיבוי ושחזור חדשים, התאוששות מאסון, HyperScale ופתרונות לקונטיינרים שמפשטים את ניהול הנתונים

קומוולט, מובילה עולמית בתחום ניהול נתונים בענן ובסביבות מקומיות, הכריזה בכנס FutureReady שהתקיים היום על שורה של מוצרים ושירותים חדשים לניהול חכם של נתונים. בנוסף, החברה הודיעה על תמחור חדש וגמיש במודל מנויים וסיוע ללקוחות לפשט את ניהול הנתונים בענן ההיברידי.

פתרונות חדשים בפורטפוליו כוללים את: Commvault® Backup & Recovery, Commvault® Disaster Recovery, Commvault Complete™ Data Protection and Commvault HyperScale™ X.

Commvault® HyperScale X

הדור הבא של Commvault HyperScale הוא פתרון Scale-out משולב המספק הגנת נתונים פשוטה וגמישה לכל עומסי העבודה (כולל קונטיינרים, וירטואליזציה ומסדי נתונים), סקלביליות מיטבית והגנה מובנית מפני תוכנות כופרה. HyperScale X היא האינטגרציה הראשונה של פתרונות האחסון Hedvig עם הפורטפוליו של קומוולט, והיא מאפשרת ללקוחות לפשט ולהאיץ את אימוץ הענן ההיברידי.

Commvault® Backup & Recovery

מוצר הגיבוי והשחזור העצמאי החדש של קומוולט מבטיח זמינות נתונים לכל עומסי העבודה - כולל קונטיינרים, ענן, ווירטואלי - בסביבות ענן On-Premise, ומספק הגנה על נתונים פשוטה ואמינה באמצעות פלטפורמה הניתנת להרחבה.

Commvault® Disaster Recovery

כפתרון מקיף להתאוששות מאסון, Commvault Disaster Recovery מאפשר ללקוחות להבטיח המשכיות עסקית ולאמת התאוששות בסביבות ענן ו- On-premise, לספק אורקסטרציה של התאוששות מאסון באופן פשוט ואוטומטי, שכפול נתונים גמיש ומוכנות להתאוששות מהימנה.

Commvault Complete™ Data Protection

השילוב בין Commvault Backup & Recovery לבין Commvault Disaster Recovery מביא את הפונקציונליות של קומוולט לפתרון יחיד להגנה על נתונים, על מנת להבטיח זמינות נתונים והמשכיות עסקית עבור כל עומסי העבודה בסביבות ענן ו- On-Premise.

לדברי דאגלס לאונרד, דיירקטור שירותי הענן של מקדונלד'ס, "עם פריסת פתרונות קומוולט שכבר פעלו בחברה, אנו ממנפים כעת את יכולות הענן של קומוולט כדי לוותר על הבעלות על תשתית הטכנולוגיה שלנו - במקום זאת אנו משקיעים רבות בענן כדי להמשיך להריץ את פעולות ה- IT שלנו. פתרון התוכנה של קומוולט ממלא את הפערים בכלי ענן מקוריים, וסייע בכל תרחיש שימוש שהיה לצוות שירותי הענן של מקדונלד'ס, וגם מספק גיבויים אופטימליים ויעילים לרוחב מסדי נתונים. הפתרון של קומוולט מכוון את הביצועים בכל שרתי הענן של AWS ו- Microsoft Azure ומביא לחיסכון בעלויות באמצעות כפילויות ודחיסה. מקדונלד'ס מממשת "ערך" מפתרון מהימן וחדשני עם קומוולט."

שיפורים נוספים כוללים תובנות חדשות ופתרונות ניהול, תמיכה ב- Kubernetes בפלטפורמת האחסון המבוזרת Hedvig וזמינות רחבה יותר של מודל הרישוי מבוסס-המנויים של קומוולט.

Commvault® Data Governance, Commvault® eDiscovery & Compliance and Commvault® File Storage Optimization

פתרונות אלה, ששולבו בעבר כ- Commvault Activate, מעניקים ללקוחות ראות רבה יותר לנתונים שלהם, מזהים הזדמנויות ליעילות אחסון גבוהה יותר וניהול סיכונים. עם מינוף מודל התמחור הפשוט של קומוולט, ארגונים יוכלו כעת לרכוש פתרונות אלה בהתאמה לאופן בו הם צורכים הצעות אחרות של קומוולט.

Enhanced Container Support for the Hedvig Distributed Storage Platform

שיפורי API Kubernetes החדשים של קומוולט בפלטפורמת האחסון המבוזרת Hedvig מספקים ללקוחות את הגמישות לפתח ולהפעיל יישומים מודרניים בכל סביבת Kubernetes עם היכולת להגן בצורה חלקה, להעביר, לשחזר ולהשתמש בנתונים שלהם.

Optimized Subscription Pricing

ככל שהלקוחות מחפשים יותר ויותר לעבור לתמחור מבוסס OPEX ודמויי ענן, הם דורשים את הגמישות והיעילות שמודל תמחור מנוי מאפשר. קומוולט הובילה את המעבר הזה, וכיום למעלה מ- 40% מהכנסות תחום התוכנה והמוצרים שלה מגיעות מרישוי במודל מנוי (Subscription). ההכרזה של היום, מאפשרת למוצרי קומוולט ולאקוסיסטם של קומוולט להוביל עם מודלים של תמחור מנוי, ומאפשרת בחירה פשוטה יותר עבור הלקוחות. קומוולט תמשיך לתמוך בדרישות הלקוחות למודל תמחור Perpetual.

"אנו מחדשים במהירות כדי לעלות על צרכי הלקוחות בעידן זה של שינוי תמידי. הפורטפוליו המעודכן של קומוולט מסייע ללקוחות לנהל בצורה אפקטיבית את השינוי בסביבות ה- IT ההיברידיות שלהם," אמר רג'יב קוטומת'ריל, מנהל המוצר הראשי של קומוולט. "לקוחות צריכים להיות זריזים יותר, גמישים וסקלביליים. הפורטפוליו החדש מתייחס לסיכוני ניהול נתונים הקיימים כיום ושאולי יתקיימו מחר, מאסונות טבע, דרך טעויות אנוש ועד מתקפות כופרה, הלקוחות שלנו מכוסים."


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות