✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

01.02 - חברת Commvault משיקה מודל חדש לניהול הנתונים בענן של AWS

israelclouds
|
February 1, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event

מודל חדש של Commvault להגנת נתונים אופטימלית בענן, מאפשר ללקוחות להפחית עלויות, לשפר אג'יליות ולהאיץ הפעלה של תוכנת Commvault על גבי ענן AWS.

לקוחות יכולים להוסיף את Commvault לאפליקציות שנרכשו דרך AWS Marketplace כדי להפנות בקלות אחסון נתונים אל שירותי  AWS המתאימים

Commvault, מובילה עולמית בגיבוי, אחזור, ארכיב וענן ארגוני, הכריזה על ארכיטקטורת Reference חדשה עבור AWS, שמאפשרת ללקוחות לפשט הגנת נתונים וניהולם באמצעות פתרון קל להפעלה. הארכיטקטורה, אשר זמינה דרך Commvault direct וב- AWS Marketplace, מספקת לארגונים קווים מנחים ברורים לגבי הדרך בה פתרון פלטפורמת הנתונים של Commvault מאפשר להשיג אופטימיזציה של השימוש בענן AWS לגיבוי, ארכיב ואחזור. Commvault הכריזה גם כי לקוחות קיימים יכולים להפעיל את הרשיונות שלהם עבור אפליקציות הזמינות דרך AWS Marketplace. בנוסף, לקוחות יוכלו להפנות בקלות אחסון נתונים אל שירותי AWS מתאימים – כגון Amazone Simple Storage Service (Amazon S3), Amazon S3 Standard – Infrequent Access ( Amazon S3-IA) ו- Amazon Glacier.

ארכיטקטורת Commvault reference התואמת ל- AWS מפשטת אף יותר את ההגנה על נתוני תשתית היברידית עבור לקוחות Commvault, תוך הפחתת עלות, שיפור אג'יליות והאצת הפעלה של תוכנת Commvault עם ענן AWS לגיבוי, ארכיב ואחזור.

"AWS ו- Commvault חולקות את המחויבות לסייע לארגונים לשלב את הענן באסטרטגיות הגנת הנתונים שלהם", אמר טרי ווייז, סגן נשיא מערך שותפים עולמי, AWS. "השקת ארכיטקטורות ה- reference תואמת הענן  של Commvault מפשטת אף יותר, עבור הלקוחות המשותפים שלנו,  את השימוש בפלטפורמת הנתונים של Commvault עם ענן AWS. הן מסייעות להם להאיץ את ההטמעה של פרויקטים להגנת נתונים, אשר מפחיתים הוצאות תפעול והון, ועדיין מספקות גישה אמינה ומאובטחת אל הנתונים העסקיים".

"אין אף חברת הגנת נתונים אחרת שעושה יותר כדי לאפשר ללקוחות להפחית עלויות ולשפר אג'יליות ב- AWS מאשר Commvault", אמר סברינאת' ראו, מנכ"ל חטיבת ענן, Commvault. "בעוד הטמעות ענן ותשתית היברידית הופכות לדבר שבשגרה עבור ארגונים, המספר הגדל של אפליקציות דורש זמני התאוששות מהירים יותר. Commvault מספקת פלטפורמה עוצמתית מאוחדת, אשר מפשטת את ניהול הנתונים בכל מקום בו הנתונים נמצאים – בהפעלה מקומית, בענן AWS או במובייל – תוך הפחתת עלויות וסיכון".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות