✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

25.12 - Commvault ו-NetApp מרחיבות את שיתוף הפעולה בין החברות – יספקו פתרון גיבוי ושחזור

IsraelClouds
|
December 25, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

פתרון הגיבוי והשחזור של Commvault לחברות SMB ואנטרפרייז זמין לרכישה ישירות דרך NetApp ומוטמע בכל פלטפורמות האחסון של החברה

Commvault, מובילה עולמית בתחום ניהול, גיבוי, אישוש וארכוב המידע הארגוני, הכריזה שפתרון הגיבוי והשחזור של החברה, Commvault Complete Backup & Recovery, זמין כעת לרכישה ישירות דרך NetApp ושותפיה. כפתרון גיבוי המשתלב בצורה מושלמת עם פרוטפוליו המוצרים של NetApp, Commvault Complete Backup & Recovery מספק לארגונים יותר תכונות ופונקציונליות לכל סביבת עבודה אפשרית – On Premise, Cloud או Hybrid. ההכרזה נעשתה במסגרת כנס הלקוחות השנתי של החברה בנאשוויל ארצות הברית, Commvault GO 2018.

ההכרזה מרחיבה את שיתוף הפעולה הטכנולוגי בין Commvault ו-NetApp על מנת לאפשר ללקוחות חברת האחסון לפשט את מהלכי הגיבוי והשחזור הארגוניים שלהם. בעקבות המעבר להיותה שותפת Resell של Commvault, NetApp ושותפיה יכולים לספק לארגונים פתרון מקיף הכולל את פלטפורמת האחסון של החברה ואת ה-Commvaul Complete Backup & Recovery. שילוב שני הפתרונות המובילים יעזור לארגונים לנהל את פעילות הגיבוי, השחזור וה-Snapshots באופן קל ופשוט ולהרחיב את אבטחת המידע לענן.

"Commvault Complete Backup & Recovery משתלב באופן מצוין עם הגישה הייחודית שלנו למידע ועוזר לנו לספק לארגונים גישה ושליטה חסרות תקדים למידע שלהם כדי לסייע בעמידה ביעדים העסקיים ובשמירה על מידע ונכסים יקרים ערך". כך אמר ג'ואל רייך (Joel Reich), Executive Vice president and general manager, storage systems & software business unit ב-NetApp. "הקשר ארוך השנים שלנו עם Commvault מסייע לנו לספק את פתרונות המידע והשירותים המודרניים ביותר".

ב-Commvault מאמינים שפתרון הגיבוי והשחזור שלה הינו הפתרון המלא והמקיף ביותר בתעשייה עבור ארגוני אנטרפרייז. Commvault Complete Backup & Recovery מעודכן עם טכנולוגיית AI מתקדמת שהופכת את פעולות ה-IT לפשוטות ויעילות. הפרוטפוליו החדש של NetApp עונה על הצרכים העסקיים המשתנים של הארגונים המודרניים. כיום, הפתרונות של Commvault יחד עם NetApp זמינים לרכישה והטמעה.

שי נוני, מנכ"ל Commvault ישראל: "יחדיו עם NetApp אנו מסייעים לארגוני אנטרפרייז להפחית את עלויות ה-IT וניהול המידע על ידי ביטול הצורך בפתרונות גיבוי שונים לכל מערכת ארגונית. הפתרון המשולב מייעל את התשתיות ומסייע בניהול אחסון המידע.

Commvault" מאפשרת לארגונים לנהל את המידע שלהם ולשחזרו באופן חלק, כך הופכת אבטחת המידע לפונקציה המשרתת את העסק, ולא להיפך".

שי נוני
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות