✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

30.07 - Commvault ישראל הוכרזה שנה שנייה ברציפות כצוות המוביל של החברה ב-EMEA

IsraelClouds
|
July 30, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event

הצוות הישראלי הוכרז כמוביל בזכות הצמיחה המהירה והרחבת נתח השוק של החברה בישראל מספר לקוחות הרב שהצליח לגייס ושיתוף פעולה מוצלח עם השותפים והאינטגרטורים

Commvault, מובילה עולמית בניהול, גיבוי, אחזור וארכוב, בחרה שנה שנייה ברציפות בצוות הישראלי כצוות המוביל ב-EMEA. את הפרס קיבל הצוות ממנכ"ל החברה והמייסד בוב האמר במהלך כנס של החברה. הצוות הישראלי המגובש, בניצוחו של המנכ"ל שי נוני, זכה בפרס המכובד שנה שנייה ברציפות בזכות מספר הלקוחות הרב שהוא הצליח לגייס, הטמעת הפתרונות שהוא מספק והקשרים המוצלחים והמתהדקים עם השותפים והאינטגרטורים של Commvault.

שי נוני, מנכ"ל Commvault ישראל: "את הפרס אני רוצה להקדיש לכל הצוות הישראלי וכמובן להודות לשותפים וללקוחות שלנו שבזכותם התאפשרה הזכייה בפרס. אנו מודים מעומק ליבנו על ההכרה ביכולת ובעבודה שאנו עושים בישראל בשנים האחרונות. ההצלחה שלנו טמונה בצוות, המורכב מחומר אנושי איכותי מהמוצלחים ביותר שניתן למצוא בתעשייה שלנו".

"בזכות הגיבוש שלנו והפירגון הדדי השותפים שלנו והלקוחות של Commvault מקבלים מענה באיכות הגבוהה ביותר. הזכייה בפרס היוקרתי זו השנה השנייה ברציפות היא אבן דרך משמעותית אשר מחזקת את התמיכה וההשקעה של Commvault בשוק הישראלי. הצוות הישראלי ימשיך לפעול ולקדם את הפלטפורמה המובילה והייחודית של Commvault אשר פותחת פער מול המתחרים במיוחד עם כניסת תקנות ה-GDPR לישראל".

"הצוות שלנו בישראל ממשיך להיות המוביל באזור EMEA, ולייצג את בצורה הטובה ביותר שילוב מעולה של עבודת צוות, תמיכה ומעורבות עם השותפים והלקוחות שלנו ואת הפישוט בפתרונות שלנו המוסיף ערך מקסימלי", הוסיף כריסטיאן לאנג, VP EMEA ב-Commvault. "אני מצפה ששי וכל הצוות שלו ימשיכו לתפקד כצוות המצויין בקומולט בפרט בשוק הישראלי בכלל".

קרדיט לתמונה: יח"צ
‍קרדיט לתמונה: יח"צ
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות