✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מנכ"ל Commvault אינטרנשיונל בביקור ראשון בישראל

IsraelClouds
|
July 5, 2022
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
מימין - גבריאל מרטין, מרקו פאניזי ורונן נוי. צילום - ניב קנטור

מנכ"ל Commvault אינטרנשיונל בביקור ראשון בישראל: "רק עכשיו ארגונים מתחילים להבין שהגנת נתונים רחבה היא הכרחית לעסקים"

מתקפות כופר, גיבוי נתונים והטמנת מלכודות להאקרים היו במרכז השיח באירוע חגיגי של חברת קומוולט ללקוחותיה ושותפיה, בהשתתפות המנכ"לים הבכירים של החברה העולמית

"ישראל היא שוק אבטחת המידע, הנושא בוער בה ובסוף משכפלים את מה שקורה בישראל לשווקים אחרים", אמר מרקו פאניזי, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל קומוולט אינטרנשיונל, באירוע מיוחד של החברה בהשתתפות נציגים מכמה מהחברות המובילות במשק, ביניהם הראל חברה לביטוח, קוקה קולה, נתיבי ישראל, טבע, מגדל ועוד, יחד עם בכירים נוספים מקומוולט העולמית. לצד פאניזי, דיברו בפני הנוכחים מנכ"ל קומוולט ישראל – רונן נוי שפתח את האירוע, מהנדס המכירות הראשי לאזור EMEA – וינצ'נזו קונסטנטינו וסגן נשיא אזורEMEA  – גבריאל מרטין.

בשיחה עימו, פאניזי אמר כי מתחילת דרכו בקומוולט הוא עובד עם השוק הישראלי ולכן מכיר אותו היטב. "הצוות הישראלי הוא מהטובים ב-EMEA וחבריו מכפילים את הישגיהם משנה לשנה והם בין הראשונים שאימצו את הפתרון של מטאליק (Metallic). מטאליק הוא פתרון הגנת נתונים מבוסס SaaS במודל ענן שמציע הגנה, התאוששות וניהול נתונים מאובטח המהווה מנוע צמיחה משמעותי וייחודי לקומוולט".

קומוולט היא החברה המובילה בתחום ניהול, גיבוי ושחזור נתונים. לדבריו של פאניזי, הנתונים הושפעו רבות בעידן הקורונה והמציאות החדשה בעידן הפוסט קורונה. על כן, פאניזי אומר כי עכשיו במיוחד נושא האבטחה הפך להיות קריטי עבור כל ארגון באשר הוא: "ארגונים מתחילים להבין שהגנת נתונים רחבה היא הכרחית לעסקים. הקורונה האיצה תהליכים שהיו תקועים בעבר ובהתאם, גם תהליכים של טרנספורמציה דיגיטלית".

רוני כפטל - צילום ניב קנטור

רוני כפטל, מהנדס מכירות ראשי לתחום מטאליק לאזור EMEA, ציין בהרצאתו כי, "סביבת הגיבוי הפכה לאחד המוקדים של מתקפות הכופרה. התוקפים נהיו מתוחכמים ומבינים שכך אפשר להימנע מתשלום הכופר. צריך לעלות מערכת מהר מאוד לייצור ולספק גיבוי, אין זמן לחכות לחומרה".

כחלק מההתמודדות עם מתקפות סייבר, קומוולט רכשה בתחילת השנה את TrapX הישראלית שעליה אמר כפטל כי, "היא חלק בלתי נפרד מיצירת ההגנה בעולמות הגיבוי. ב-83% ממתקפות הכופר מעורב אלמנט של גניבת המידע והוצאתו החוצה. מתוך ההבנה הזאת רכשנו את הטכנולוגיה שהיא טכנולוגיית הטעיה שמובילה את ההאקר למלכודות ופיתיונות". כפטל סיפר כי קומוולט הולכת להשקיע רבות במוצר כדי לשפרו עוד יותר, הכל במטרה למזער מבחינה סטטיסטית את הסיכוי שהתוקף יצליח להיכנס לתוך מערכות הארגון. "ברגע שההאקר נגע במלכודות, המערכת יודעת לנטר את הפעילות שלו ולספק התראות".

מתקפות הכופר עמדו גם במרכז דבריו של פאניזי לקהל, שאמר כי "מצבי הכופר החדשים נוגעים למרכז הנתונים. הנתונים חשובים יותר מתמיד ולכן, הטכנולוגיה חשובה יותר מתמיד. אנחנו נמצאים בסיכון של מתקפות ולכן, החלטנו לאתגר את עצמנו, לא להשקיע רק בפתרונות המסורתיים, אלא גם להשקיע ב-SaaS".

וינצ'נזו קונסטנטינו - צילום ניב קנטור

וינצ'נזו קונסטנטינו, מהנדס מכירות ראשי בקומוולט לאזור EMEA, אמר כי כל אבטחת סייבר בכל מקום שהוא מתחילה תמיד בגיבוי הנתונים: "בבקשה תוודאו שיש לכם גיבוי טוב של הנתונים שלכם. החשיבות של גיבוי טוב ומקיף היא לאור זאת שב-95% ממתקפות הכופר, גם אם החברות שהותקפו ישלמו, ההאקרים לא ישחררו את הנתונים או שהם יחזרו שוב אחרי מספר חודשים כי הבינו שאין לכם בעיה לשלם וכי אין לחברה יכולת אמיתית לאבטח את הנתונים".

על הייחודיות של הפתרון של קומוולט להגנה על נתונים, אמר קונסטנטינו כי, "בעוד שהמתחרים מתמקדים בפתרונות נקודתיים או פתרונות לגאסי, לקומוולט יש את היכולת להגן על נתונים באתר המקומי של הלקוח, בענן ובעצם, על כל פלטפורמה שהיא. זהו פתרון חכם מאחר והוא מספק לא רק הגנה על נתונים, אלא גם ניהול נתונים, הוא נותן תובנות, מאנדקס את הנתונים כדי שיהיה ניתן להבינם ויכול לתמוך כמעט בכל יישום שקיים". "האבטחה היא תחום מתחדש כל הזמן ועל כן, גם אנחנו מחדשים מדי יום ביומו", סיכם קונסטנטינו. 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות