✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

30.12 - Commvault ו-HPE מרחיבות את שיתוף הפעולה – יספקו פתרון גיבוי ושחזור לענן

IsraelClouds
|
December 30, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

האינטגרציה החדשה של Commvault עם HPE StoreOnce Catalyst תסייע לארגונים לעמוד בדרישות אבטחת המידע העכשוויות

Commvault, מובילה עולמית בתחום ניהול, גיבוי, אישוש וארכוב המידע הארגוני, הכריזה על הרחבת שיתוף הפעולה שלה עם HPE העולמית, במסגרתו פתרון הגיבוי והשחזור של Commvault, Commvault Complete Backup & Recovery, יתממשק באופן מלא עם מגוון הפלטפורמות של HPE. שיתוף הפעולה החדש מאפשר ל-Commvault לנהל באופן מלא את פעילות ניהול המידע הארגוני עבור מערכות HPE StoreOnce, כולל StoreOnce Catalyst.

ההכרזה נעשתה במסגרת כנס הלקוחות השנתי של החברה בנאשוויל ארצות הברית, Commvault GO 2018.

הסנכרון של פתרון הגיבוי והשחזור המלא והמקיף ביותר בתעשייה עם פתרונות האחסון של HPE מייעל את עלויות האחסון, מפחית את תנועת המידע ברשת הארגונית, מאפשר למידע לעבור באופן חלק בין המערכות ומפשט את ניהולו. בנוסף, הלקוחות המשותפים יכולים להעביר את המידע המגובה למגוון סוגי עננים שונים באופן מאובטח, מהיר וללא עלויות נוספות בזכות HPE Cloud Bank Storage.

.

"בזכות שיתוף הפעולה, אנו מספקים פתרונות מוכחים וחדשניים המאפשרים ללקוחותינו לנהל את נכסי המידע שלהם ללא קשר למיקומם הפיזי". כך אמר פטריק אוסבורן, HPE Vice President and General Manager of big data and secondary storage".

את StoreOnce Catalyst ניתן להגדיר בקלות באמצעות ממשק המשתמש הפשוט של Commvault. לאחר ההתקנה, Commvault מנהלת את הגיבוי ותזוזת המידע הארגוני במערכות StoreOnce כפי שהיא עושה בהצלחה עם מערכות אחרות.

שי נוני, מנכ"ל Commvault ישראל: "Commvault ו-HPE מחויבות לשיתוף הפעולה האסטרטגי, באמצעותו הן יכולות לספק ללקוחות את פתרונות התוכנה והחומרה המובילים בתעשייה. יחדיו אנו יכולים ליישם אסטרטגיות הוליסטיות לניהול נתונים המסייעות ללקוחותינו המשותפים להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית ולהפחית את מורכבות ה-IT הארגוני".

שי נוני
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות