✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

28.01 - Commvault מכריזה על שותפות עם Google Cloud

IsraelClouds
|
January 28, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

Commvault עונה על הצורך של ארגונים בהגנת נתונים בסביבות הולכות ומתרחבות של ריבוי עננים ו- IT היברידי - אשר דורשות אג'יליות וזמינות גבוהה ותומכת בכל ארבעת רמות האחסון בפלטפורמת הענן של גוגל: Coldline, Nearline, Regional ו- Multi-Regional

Commvault, המובילה בגיבוי, אחזור, ארכוב וענן לארגונים, הכריזה על שותפות אסטרטגית חדשה עם Google Cloud. השותפות תסייע לארגונים למנף את שירותי הענן הזמינים ב-Google Cloud Platfom. השותפות הוצגה בכנס Commvault Go, אירוע הלקוחות השנתי של החברה, במסגרת הרצאה מרכזית של אדם מאסי, בכיר בגוגל.

מאסי הציג כיצד השותפות החדשה עונה על הצורך הגובר בהגנת נתונים עבור סביבות של ריבוי עננים ו- IT היברידי, אשר דורשים גמישות, אבטחה, זמינות גבוהה, ואג'יליות עסקית.

השותפות החדשה מביאה עימה הזדמנות עבור לקוחות משותפים להתרחבות מהירה יותר וליצירת חדשנות, עם היכולת להגן, לאחסן ולהשתמש במידע בענן. באמצעות תמיכה בכל רמות האחסון של Google Cloud Platform קומוולט מסייעת ללקוחותיה להשיג אופוטימיזציה של ההשקעות שלהם בענן. החברה מאפשרת ללקוחות להשיג את האיזון המתאים בין הצורך בגישה לנתונים לבין עלויות אחסון.

על פי סקר בכירים של Commvault בנושא מחשוב ענן, שנערך בשותפות עם CITO Research, 56 אחוז מהארגונים פועלים בענן בלבד או מתכננים להעביר 100 אחוז מהעומסי העבודה שלהם אל הענן. במחקר אחר, שהוזמן על ידי גוגל, נמצא כי 75 אחוזים ממנהלי ה- IT ובכירים בארגונים אמרו כי אחסון נתונים הוא אחד מעומסי העבודה המרכזיים שלהם בענן. ממצאים אלה מחזקים את החשיבות של אימוץ ענן בתהליכי IT מודרניים לשיפור היעילות התפעולית ולהגברת האג'יליות העסקית.

"הלקוחות הארגוניים שלנו מחפשים לתמוך באסטרטגיות המיגרציה שלהם לפלטפורמת הענן של גוגל", אמר אדם מאסי, מנהל שותפויות טכנולוגיות, Google Cloud. "ועם זה מגיעה הדרישה להגנת נתונים מקיפה. Commvault תסייע ללקוחות שלנו להאיץ את ההגירה, כשהיא מקלה ומאיצה את העברת הנתונים ל- Google Cloud Platform".

יכולות הכיווץ והדה דופליצקיה של Commvault מסייעות לארגונים להעביר במהירות וביעילות היקף גדול של נתונים אל פלטפורמת הענן של גוגל. עבור הפעלה מקומית ובענן, פלטפורמת Commvault מספקת מבט אחיד ומקיף על הנתונים, ומאפשרת ניהול פשוט וחסכוני יותר שלהם כדי לעמוד בדרישות הרגולציה. עם Commvault, נתונים במנוחה ובתנועה מוגנים באמצעות הצפנה סטנדרטית לתעשייה, דבר המספק ביטחון נוסף במאמץ לעמוד בדרישות רגולציה ואבטחה.

באמצעות השותפות האסטרטגית, Commvault ו- Google Cloud מאיצות את המעבר של הארגונים בדרך לעולם הדיגיטלי, כשהן מספקות פתרון יחיד לניהול הוליסטי של נתונים, כולל גיבוי נתונים, אחזור, ניהול ו- e-discovery, Google Cloud Platform וסביבות ענן נוספות.

"לקוחות ארגוניים זקוקים לגמישות כדי להבטיח זמינות גבוהה וכדי להפחית את הסיכון לרוחב כל תשתית הנתונים שלהם. זו הסיבה שאנו תומכים באפשרויות רבות כל כך של אחסון בענן", אמר איתן מערבי, מהנדס מערכות קומוולט ישראל. "האנליטיקה שאנו מבצעים לגבי שימוש בענן והסקרים האחרונים, ממשיכים לחזק את הצורך של לקוחותינו ב- Google Cloud Platform כאפשרות גמישה, אמינה ועם ביצועים גבוהים. באמצעות העוצמה של Commvault Data Platform, אנו מסייעים ללקוחות ארגוניים, במגזר הפרטי והציבורי, לנצל את היכולות של Google Cloud Platform ככל שהם מתקדמים במסע שלהם לריבוי העננים".

‍איתן מערבי, קרדיט: עידן רצון

Commvault מסייעת ללקוחות Google Cloud Platform להעביר, לנהל ולהשתמש בנתונים באופן מאובטח ויעיל. Commvault תומכת ברוב האפליקציות הארגוניות הרצות ב- Google Cloud Engine, כולל מערכות קבצים שונות בווינדוז, יוניקס ולינקוס, אפליקציות לבסיסי נתונים, כגון SAP, Exchange, Oracle ו- DB2, וכן אפליקציות ביג דאטה כגון GPFS, Mongo DB, Hadoop ועוד. Commvault  גם מציעה יכולות ניהול נתונים על גבי Google Cloud Platform עבור אפליקציות GSuite, כגון Gmail ו- Google Drive, כולל גיבוי, אחזור וניהול .

אודות Commvault

הפלטפורמה של Commvault  מורכבת מהמערך הרחב בתעשייה, של מוצרים בתחום הגנת המידע ואחזור, ענן, וירטואליזציה, ארכיב, סנכרון, חיפוש מידע, ושיתוף קבצים. אלה עונים על המגמות המתפתחות בתעשייה, אזורי הצמיחה, ותרחישי שימוש ומכאן האימוץ המסיבי של הטכנולוגייה ע"י לקוחות רבים בארץ ובעולם.

הגרסה ה- 11 של מערך פתרונות Commvault  ממוצבת באופן ייחודי כדי לסייע ללקוחות לבנות את המידע שלהם, עם האצה של המעבר מניהול מידע מסורתי לסביבת נתונים מודרנית. זאת, תוך כדי שהם מחלצים תובנות עסקיות ומייצרים ערך חדש מההשקעה שלהם בטכנולוגיה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות