✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

20.12 - פתרונות הגיבוי והאחזור דאטה סנטרס של Commvault דורגו כפתרונות הנבחרים במסגרת Gartner Peer Insights

IsraelClouds
|
December 20, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

התואר Gartner Peer Insights Customers Choice מתבסס על משוב ודירוג ממקצוענים אשר חוו רכישה, הטמעה ו/או שימוש במוצר או שירות

Commvault שמחה להכריז כי פתרונותיה זכו בתואר נבחרי ה- Peer Insights של גרטנר בתחום גיבוי ואחזור מרכזי נתונים. גרטנר מגדירה פתרונות לאחזור וגיבוי נתונים ככאלה הממוקדים באספקת יכולות גיבוי עבור שוק הביניים ושוק האנטרפרייז ועבור סביבות ארגוניות גדולות.

"אנו מאמינים כי הבחירה בנו במסגרת ה-Gartner Peer Insights לשנת 2018 הינה ביטוי להצלחה שלנו להפחית מורכבות ולאפשר ללקוחותינו לבצע אחזור, ניהול ושימוש בנתונים באופן חכם במטרה לשפר תוצאות עסקיות", אמר שי נוני, מנכ"ל Commvault ישראל. קומוולט ממשיכה להוביל בחדשנות והכריזה לאחרונה על הטמעת טכנולוגיות של בינה מלאכותית, לימוד מכונה ואוטומציה בענן בפלטפורמה היחודית שלה.אנו מחוייבים להמשיך ולתת את הערך הטוב ביותר ללקוחותינו יחד עם ההגנה וניהול המידע הטובים ביותר בשוק".

מערך הגנת הנתונים של קומוולט מספק מוכנות מקיפה ופשוטה לאחזור המידע הארגוני. המערך מעצים ארגונים באמצעות הטמעה של גיבוי המפעיל את עצמו, קבלת אחריות על ענן והפקת ערך מוגבר מנתונים עסקיים. בדירוג ה- Peer Insights האחרון של גרטנר, ארגונים ולקוחות משבחים במיוחד את יכולות המוצר, השירות והתמיכה של Commvault.

שי נוני
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות