✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

28.02 - פוג'יטסו מציגה אפשרויות רישוי גמישות עבור פתרון הגיבוי המשולב שלה

IsraelClouds
|
February 28, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event

עם האופציות החדשות, פוג'יטסו מספקת ללקוחות את הגמישות המרבית לבחור את מודל הרישוי המתאים באופן ספציפי לדרישות העסק

פוג'יטסו מציגה אפשרויות רישוי תוכנה חדשות עבור פתרון הגיבוי ה-all-in-one שלה, Fujitsu Storage ETERNUS CS200c המופעלת על ידי Commvault. האופציות החדשות מותאמות לפשט את התהליך עבור הצרכנים שיוכלו להנות מפתרונות גיבוי משולבים ולהבטיח מקסימום גמישות בתחום הרישוי.

רענן ביבר, מנהל פוג'יטסו ישראל, מוסר:"Fujitsu Storage ETERNUS CS200c S4 מציע לעסקים קטנים ובינוניים את כל היתרונות של פתרון גיבוי שנבחן והותקן מראש וכולל הגנה על מידע, החזר מהיר של ההשקעה, פעילות יעילה הודות לתוכנה וחומרה מותאמת היטב ופישוט של אבטחת מידע וניהול. עם האופציות החדשות, פוג'יטסו מספקת ללקוחות את הגמישות המרבית לבחור את מודל הרישוי המתאים באופן ספציפי לדרישות העסק. הנ"ל מבטיח שהפתרון מותאם באופן אידיאלי למשימה, אם זה באבטחת מידע של ישומים קריטיים, מרכזי נתונים פיזיים או מבוססי ענן, או תשתיות אחודות או וירטואליות."

בכך שהיא מונעת על ידי חברת Commvault שנחשבת למובילה בתחום אבטחת מידע ותוכנה, ומגיעה עם תוכנה שמותקנת מראש (Pre installed), ללקוחות יש את החופש לבחור את צורת הרישיון של Commvvault בו הם חפצים, וביניהם תכולה, מכונה וירטואלית לפי כמות משתמשים או נקודות קצה תלוי בצרכים שלהם. הלקוחות נהנים מהיתרון של perpetual licensing agreement המנותק מחלק החומרה, ובכך הדבר מאפשר לחומרה עצמה להיות משודרגת בהתאם לצורך עם הרישיונות הקיימים שמתאימים גם למערכת חדשה. הדבר מספק החזר אופטימלי של ההשקעה ומבטיח רמה חדשה של הגנה על השקעה עבור תשתית אחסון וגיבוי.

ETERNUS CS200c S4 הינו פתרון מושלם עבור גיבוי וארכוב בסביבות עבודה של עסקים קטנים ובינוניים כמו גם בסניפים של משרדים הודות לניהול הישיר שלה, המערכת גם מציעה גמישות טובה התכולה שלה יכולה להגיע עד ל-144TB באמצעות שימוש באחסון חיצוני כמו Fujitsu ETERNUS AF all-flash array, ETERNUS DX hybrid storage או Fujitsu JX DAS subsystems, תלוי בדרישות הביצועים. הפתרון תומך בגיבוי לטייפ שמירת מידע לטווח ארוך ו-Second tier backup כמו גם גיבוי למגוון פתרונות איחסון בענן וכוללת תמיכה ב-Hypervisor עמוק עבור סביבות עבודה וירטואליות.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות