✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

לא רק גיבוי: קומוולט מרחיבה את הסל לדור החדש של האחסון

ISRAELCLOUDS
|
June 23, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל ורוני כפטל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים, קומוולט ישראל


במהלך הרבעון האחרון של 2019 השלימה חברת קומוולט את הרכישה הראשונה בתולדותיה של חברת Hedvig, המסמלת את הרחבת תחום ניהול הנתונים והגיבוי בו התמקדה בהצלחה עד כה לעולם האחסון. מה הערכים המוספים ללקוחות קומוולט, מהו אחסון מוגדר תוכנה? וכיצד Hedvig מספקת מענה לארגונים בעידן ריבוי העננים ומיקרו שירותים? 


בחודש ספטמבר האחרון נפל דבר בחברת קומוולט, לראשונה מאז הקמתה. קומוולט, אחת החברות המובילות בעולם בתחום ניהול נתונים, גיבוי והתאוששות מאסון, הודיעה לראשונה בתולדותיה על רכישת חברה. הנרכשת, Hedvig, היא חברת אחסון מוגדר תוכנה, המציעה פתרון שמטפל בבעיות הריבונות על הנתונים, שנובעות מהרגולציה, ופועל בענן היברידי ובסביבות מרובות עננים.


מה גרם לחברה לבצע עסקת רכישה לראשונה בתולדותיה והרחבת תחום פעילותה מתחום הגיבוי וההתאוששות מאסון בו התמקדה לתחום האחסון? כניסתו לתפקיד של סאנג'יי מירצ'נדאני, הייתה אחת הסיבות לשינוי מדיניות החברה, אך יותר מכך, תחום אחסון מוגדר התוכנה למערכות הפעלה של פתרונות אחסון בענן שבו פועלת Hedvig, צפוי להפוך לשיטה הדומיננטית לסביבות ענן וריבוי עננים, כך על פי גרטנר. IDC ציינה כי ניהול נתונים בריבוי עננים מהווה בעיה מורכבת עבור לקוחות וכי רכישת Hedvig היא מהלך מתוחכם מאוד של קומוולט, המאפשר גם לבדל וגם לשפר את שירותיה – מה שירחיב את השוק הפוטנציאלי שלה. 


קומוולט מוכרת היטב בשוק הגיבויים. מדוע החליטה לרכוש חברת אחסון כמו Hedvig? 

שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל, אומר: "קומוולט מצהירה בשנים האחרונות כי משימתה העיקרית היא שמירה והגנה על מידע מקצה לקצה תוך כדי תמיכה במודל ה- multi-cloud הלכה למעשה. הרחבת הפלטפורמה של קומוולט לעולם האחסון כך שתספק פתרונות ניהול ,אחסון וגיבוי תאפשר ניצול מקסימלי של ההשקעה מצד הלקוח. לקוחות קומוולט חיים במציאות בה מרכז הנתונים הוא מונח וירטואלי ואינו מקום פיסי. כמעט כל לקוחות החברה עושים שימוש בשירותי ענן ובתשתיות בענן וקומוולט שם לצידם לצורך הגנה ניהול ושינוע מידע לצורך התאוששות של יישומים או לצורך שכפול סביבות עבור בדיקות ופיתוח".


נוני מוסיף ואומר כי על פי גרטנר, כ- 75% מהארגונים מתכננים ליישם סביבות מיקרו שירותים בסביבת הייצור כבר במהלך השנתיים הקרובות. לארגונים אלו Hedvig מציעה פלטפורמת אחסון אינטגרטיבית לחלוטין עם פלטפורמת המקרו שירותים שלהם, אשר מאפשרת למיישם השירות לבחור את רמת השרידות של השירות, לנייד אותו כרצונו בין מרכזי נתונים אל העננים הציבוריים ולהריץ אותו על מספר עננים בו זמנית. יכולת זו נקראת בתעשייה multi-cloud - ריבוי עננים -  וזהו צורך אמיתי של ארגונים הלוקחים  שליטה על היישומים שלהם. Hedvig תומכת בחזון ה multi-cloud  של קומוולט באופן המיטבי ביותר ע״י פתרון אחסון אשר מאפשר את חזון ה- multi cloud באופן הפשוט ביותר ליישום עבור כל אפליקציה או שירות דיגיטלי בכל גודל ובכל מקום". 


"קומוולט ידועה כחברת גיבויים ואחסון משני. Hedvig לעומת זאת פונה לכל עולם האחסון בין אם זה אחסון ליישומים ראשיים – יישומי Production  ושירותי מידע המבוססים על סביבות וירטואליות, שרתים פיסיים ומיקרו שירותים כגון Kubernetes ובין אם זה לעולמות האחסון המשני כגון סביבות ארכיב וגיבוי", מציין נוני ומוסיף:  אחסון מונחה תוכנה (SDS) של Hedvig נועד לארגונים הנדרשים לעמוד בדרישות רגולציה והגנה על מידע, אשר מעוניינים בגמישות המקסימלית ויכולת ההרחבה של מרכז הנתונים שלהם אל הענן". 



אחסון מבוזר של פייסבוק ואמזון

רוני כפטל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים בקומוולט ישראל, מרחיב עוד על הערכים המוספים שמספקת Hedvig לקומוולט ולקוחותיה: " Hedvig היא חברת איחסון מונחה תוכנה שנוסדה ע״י אבינש לקשמן. אבינש בילה את מרבית העשור האחרון בפיתוח טכנולוגיות אחסון מבוזר עבור ענקיות האינטרנט Facebook ו- Amazon. וידוע כממציא בסיס הנתונים המבוזר Cassandra אשר שוחרר כפרויקט קוד פתוח לקהילה ומהווה את התשתית של Facebook , תשתית המאפשרת שיתוף מידע בין אין ספור משתמשים ללא מגבלות ביצועים. 

אבינש לקשמן ואחיו שריניבס לקשמן ייסדו את Hedvig מתוך מטרה להנגיש את הטכנולוגיות המוכחות הפועלות בחברות האינטרנט הגדולות גם לחברות אנטרפרייז וגופים בינוניים ולאפשר להם ליישם פתרונות אחסון מבוזר, מבוסס תוכנה אשר יאפשרו לארגון את החופש לנצל את ההתקדמות האדירה של השנים האחרונות במשאבי מחשוב סטנדרטים מסוג x86 ו ARM ובזמינות של מחשוב ענן ציבורי הזמין לכל". 


מה Hedvig מאפשרת ללקוחותיה בהשוואה ליצרניות אחסון אחרות?

כפטל: "המפכה הדיגיטלית מתגברת משמעותית בשנים האחרונות, ובהתאם לכך מתרחבים גם צרכי האחסון, אם זה בעקבות יישומים חדשים שעוברים לרשת או גידול משמעותי של מספר המשתמשים ביישומים הקיימים. ניתן לראות היטב את הגידול בדיגיטציה עקב משבר הקורונה האחרון. שירותים דיגיטליים המבוססים על תקשורת מרוחקת עם הלקוח נפגעו הכי פחות וכאלו שלא היו דיגיטליים נאלצו לבצע את השינויים הנדרשים מיידית ולספק שירות דיגיטלי על מנת שיוכלו להמשיך ולהתקיים. בעקבות מגמות אלו ראו שני ענפים בעולם תשתיות המחשוב פריחה משמעותית: ענף האחסון וענף המיקרו שירותים בענן הפרטי או הציבורי. לשני ענפים אלו פונה Hedvig". 


כפטל מוסיף: "Hedvig מאפשרת לארגונים להתמודד טוב יותר עם האתגרים בתחום האחסון כולל האחסון עבור מיקרו שירותים והאחסון בענן באופן אחר. בניגוד לאחסון מסורתי המבוסס על חומרה מונוליטית של יצרן מסוים, אשר סיפק אותה בנפח מסויים ובתצורה ספציפית ליישום ספציפי, Hedvig הוא אחסון מבוסס שירות תוכנה ולכן יכול לשנות את תצורתו ויכולותיו בהתאם לצורך קיים או עתידי. למשל ניתן לגדול בנפח האחסון ללא גבול. יש ל- Hedvig לקוחות ענק המאחסנים אלפי טרה בייט  של מידע על Cluster בודד.  ניתן להגדיר באופן פרטני את פרוטוקול היישום ומדיניות העותקים של המידע בין אתרים עבור כל יישום באופן פרטני מבלי להתחייב על כך מראש בעת ביצוע רכש האחסון". 


מי הם לקוחות Hedvig כיום?

"אמנם Hedvig אינה חברה ותיקה. היא התחילה את פעילותה לפני כשמונה שנים, אך לקוחות החברה הם ארגוני ענק גלובליים  ממגזרי הפיננסים, הייצור, האקדמיה והתעשיות הביטחוניות עם מאות אלפי עובדים. בין לקוחות החברה: Airbus, E&Y, GE ועוד. לקוחות גלובליים אשר דורשים זמינות מידע בין אתרים ומיישמים שירותי IT פנימיים במודל צריכה של ענן עם יכולות בניית שירותים ואפליקציות לפי דרישה ברמת מתפתחים וצוותי ה- dev-ops. לחברה לקוחות עם קלסטרים בנפחים של בין 60 טרה ל- 10 פטה. לקוחות נוספים של Hedvig הם לקוחות שעדיין לא עברו לקומוולט ומחפשים פתרון שכפול וביטול כפילויות יעיל יותר ממה שמובנה בפתרונות שלהם ועל כן בחרו ב- Hedvig שנותנת מענה לצורך כך".  



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות