✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

29.08 - Commvault חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם IBM

IsraelClouds
|
August 29, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

במסגרת שיתוף הפעולה החדש, IBM תשווק, תמכור ותתמוך בפלטפורמה של Commvault

Commvault, מובילה גלובלית בתחום ניהול, גיבוי, אישוש וארכוב המידע הארגוני, הכריזה על הסכם שיתוף פעולה חדש עם IBM, במסגרתו ענקית הטכנולוגיה תשווק, תמכור ותתמוך בפתרונות הניהול, גיבוי וההגנה על המידע של Commvault במסגרת IBM Business Resiliency Services. באמצעות שיתוף הפעולה החדש IBM Business Resiliency יספקו לבסיס הלקוחות הגלובלי של החברה פלטפורמה אחידה ורבת עוצמה לניהול, גיבוי, התאוששות, העברה ואינדוקס כל המידע שלהם, בין אם הוא ממוקם בדאטה סנטר ובין אם הוא נמצא בענן. לקוחות IBM יוכלו לרכוש את הפלטפורמה של Commvault כפתרון בהתקנה מקומית או כשירות מנוהל, על תשתית המנוהלת בדאטה סנטרים של IBM או בסביבות הענן של החברה.

באמצעות השותפות החדשה לקוחות IBM Business Resiliency יכולים מעכשיו לרכוש בקלות את השירותים של Commvault דרך IBM, וכך לספק למערכות שלהם דרכים חדשות לשמירה על המשכיות עסקית, פישוט מאמצי ה-IT, מיזעור את סיכוני אבטחת הסייבר והציות לרגולציות, והשימוש במידע כנכס עסקי וזאת באמצעות:

• מיטוב פעולות הגיבוי, הארכוב, השחזור והחיפוש לכל סוגי האפליקציות, בסיסי הנתונים ונקודות הקצה, עם יכולות הגירה, חיפוש מפורט ויכולות אחרות שמטרתן למטב את ניהול האפליקציות כמו IBM DB2, Microsoft Office 365, Microsoft Exchange, Microsoft SharePoint, Microsoft SQL, Microsoft Active Directory ו-Oracle.

• יישום הגנות מקיפות נגד כופרות, GDPR ואמצעי אבטחת מידע ואסטרטגיות ציות לרגולציות שיאפשרו גיבוי, איתור, שליטה ושחזור מידע במהירות לכל אורך הארגון ומפורטל מרכזי.

• יישום אסטרטגיות ענן היברידיות באמצעות העברה, ניהול ותפעול מידע בתשתיות מקומיות ובענן, כולל שירותי הענן IBM Cloud, Microsoft Azure ו-Amazon Web Services (AWS).

שיתוף הפעולה של שתי החברות מתחיל בתקופה בה ארגונים מבינים יותר ויותר את הצורך בפלטפורמת ניהול והגנת מידע פשוטה, מקיפה וחזקה יותר בכדי לצמצם את המורכבות בסביבות ה-IT שלהם. העלייה של הכלכלה הדיגיטלית מגדילה את המורכבות הזו מכיוון שמספר סוגי המידע וכמותם גדלים, כשבמקביל ישנו גידול משמעותי בהתקפות סייבר וכופרה מתוחכמות. בנוסף, היישום של GDPR ורגולציות הגנת פרטיות מידע חדשות אחרות, בשילוב עם המגוון ההולך וגדל של סביבות IT שמורכבות מתשתיות מקומיות שונות וממספר שירותי ענן, יוצרים מורכבות גדולה יותר עבור הארגונים השונים.

"הארגון מוצא את עצמו בעידן בו הלקוחות מחפשים יותר פשטות וזריזות בפתרונות גיבוי ושחזור המידע שלהם כדי לאפשר את הליך הטרנספורמציה הדיגיטלית", אמר דניאל וויטאבן, סגן נשיא, פורטפוליו גלובלי, IBM Business Resiliency. "שילוב הפתרונות של Commvault ו-IBM לגיבוי מידע מקומי או באתר מרוחק יעזור לספק מודל המשכיות עסקית מופשט יותר ולהקטין את העלויות והסיכונים התפעוליים של הלקוחות".

"שילוב פלטפורמות ההגנה והניהול המובילות של Commvault עם המומחיות העצומה בתחום ההמשכיות העסקית של IBM Business Resiliency יאפשר ללקוחות של החברה לנהל, לארכב וכן להגן בקלות רבה יותר על המידע הארגוני בכל מקום בו הוא נמצא", אמר שי נוני, מנכ"ל Commvault ישראל. "היכולת להציע ללקוחות שלהם את מוצרי Commvault מאפשרת למומחי IBM להבטיח במידה טובה יותר ללקוחות שלהם שפעולות אבטחת הסייבר, הציות הרגולטורי, אימוץ הענן ויוזמות טרנספורמציה דיגיטליות אחרות לא יובילו להפרעה בעסקים שלהם. השותפות החדשה מספקת ל-IBM את פלטפורמת ניהול המידע לה הם זקוקים כדי לפתור את אתגרי ההתאוששות הרבים עמם צריכים לקוחותיהם להתמודד בזמן שהם עוברים לסביבות ענן חדשות".

קרדיט יח"צ
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות