✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

04.09 - Commvault משיקה ארבעה פתרונות חדשים עבור גיבוי, שחזור וניהול מידע מודרני

IsraelClouds
|
September 4, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

Commvault, מובילה עולמית בשוק הגיבוי, השחזור וניהול המידע הארגוני בסביבות היברידיות, הכריזה על פתרונות חדשים ושיטת תמחור חדשה שיקלו יותר מתמיד על הרכישה, ההטמעה והמכירה של פתרונות החברה. עם שינויים אלו מציעה Commvault פתרונות ניהול מידע - עם יכולות מרובות שמגדירות מחדש את הדרך בה ארגונים מתקדמים מכל הגדלים מגנים על המידע שלהם, מנהלים אותו ומשתמשים בו - ועכשיו באופן יותר שלם, פשוט וניתן להתאמה.

הכרזה זו על המוצרים החדשים מגיעה במקביל לחשיפת טווח חדש של תוכניות ומחויבות לשותפים שמוכיחים כי Commvault הינה חברה עם מחויבות אסטרטגית ששמה את הלקוחות בראש.

ערכות המוצרים של Commvault משלבות כעת פתרונות גיבוי, שחזור וניהול מידע, כולל תשתית אחסון, תזמור, אספקת שירותים ומדיניות נתונים. בזכות עדכונים שכוללים התנהגויות מבוססות בינה מלאכותית הלומדות באופן אוטומטי ומתאימות עצמן כדי להפוך את תפקודי ה-IT לפשוטים ויעילים יותר, פורטפוליו ערכות המוצרים מתאים יותר מתמיד לדרישות העסקיות המתפתחות של הארגונים הדיגיטליים של ימינו, ועוזר להם להפוך את הגיבויים לפשוטים יותר.

הפתרונות החדשים של Commvault משלבים יכולות וחדשנות, ובו בעת ממזגים למעלה מ-20 פתרונות לכדי ארבעה מוצרים עוצמתיים:

• Commvault Complete™ Backup & Recovery - הגדרה מחדש של גיבוי ושחזור עבור ארגוני אנטרפרייז באמצעות פתרון אחד. Commvault Complete Backup & Recovery, הוא פתרון הגיבוי והשחזור המקיף והמלא ביותר בתעשייה כיום, שתוכנן לעמוד בדרישות של עסקים בכל גודל, ומספק כיסוי עבור עומסי עבודה המפוזרים על פני מספר מיקומים: סביבות היברידיות; שרתים פיזיים; מכונות וירטואליות; יישומים ובסיסי נתונים; התקני קצה ועוד.  Commvault Completeזכה לשמו מכיוון שהוא מציע בנוסף יכולות התאוששות מאסון, ניהול תמונות מצב, הגנה על נקודות קצה של משתמשים, הגנה מקומית על תיבות דואר אלקטרוני וכן הצעות תוכנה כשירות עבור שכפול נתונים, דיווח וארכוב מובנה.

• Commvault HyperScale™ Technology - מוצר המהווה תוסף עבור Commvault Complete שמספק תשתית מקומית דמוית ענן שתומכת בגידול על גבי אחסון משני. Commvault HyperScale Technology זמין בשתי תצורות:

1) התקן משולב ממותג Commvault.

2) פתרון תוכנה בו ניתן להשתמש יחד עם פתרון החומרה מהספק המועדף על הלקוח.

• ™Commvault Orchestrate - טכנולוגיית אספקת שירות אוטומטית שמאפשרת למשתמשים להקצות, לסנכרן ולאשר מידע בכל סביבה עבור צרכי ה-IT החשובים כמו בדיקות של סביבות התאוששות מאסון, פעילות פיתוח/בדיקה והגירה של עומסי עבודה. Commvault Orchestrate מאפשרת ללקוחות להגדיל את ערך המידע הנשמר באחסון המשני. כעת ניתן להשתמש בעותקי מידע משניים עבור פעילויות כמו האצת תהליכי פיתוח/בדיקה או ביצוע הגירת יישומים ולתזמר ולמכן פעולות שבעבר בוצעו באופן ידני.

• ™Commvault Activate - הדרך לזהות ולחלץ תבונות עסקיות חדשות מהמידע המנוהל במטרה לעמוד בדרישות ממשל וכן כדי לספק מידע לצורכי ניתוח עסקי. Commvault Activate מאפשר לציית לרגולציות בתחום פרטיות המידע באמצעות זיהוי סיכוני מידע ושימוש בתובנות כדי להנהיג טיפול אחראי ויעיל בקבצים, וכדי להעניק לארגון את הכלים שיחשפו את ערך המידע בכל המחלקות הארגוניות.

חברת מחקר השווקים העצמאית והמובילה IDC סיימה לאחרונה מחקר גלובלי מקיף של לקוחות המשתמשים בפתרונות הגנת המידע של Commvault. היא בחנה כיצד מוצרים אלו מספקים ערך באמצעות פישוט תהליכים ב-IT, הקטנת סיכונים ותועלת פרודוקטיבית. "ערכות המוצרים החדשות של Commvault תוכננו לספק ניהול מידע אחוד ושלם של ענן, התאוששות מאסון, גיבוי, ארכוב ושחזור", אמר פיל גודווין מנהל מחקר, IDC. "המטרה הייתה לספק תועלות שונות כולל הפיכת תחום התשתית לפשוט יותר, לשפר את הפרודוקטיביות של ה-IT, וכן להקטין את ההוצאות השנתיות. סקר הערך ללקוחות החדש של IDC מראה שעם Commvault הלקוחות יכולים להשיג פעילות גיבוי ושחזור מהירה ואמינה יותר ממתחריה תוך קיצור זמן ההדממה ושיפור הפרודוקטיביות, וכן לקבל כיסוי משופר להגנה, הצפנה ואנליטיקה. אם לוקחים את הכל ביחד, יכולות אלו מסוגלות להוביל לתוצאות עסקיות משופרות ולספק לארגונים את הכיסוי המלא הנדרש לצרכי המידע שלהם".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות