✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

קומוולט תספק פתרון SaaS להגנת נתונים בענן של מיקרוסופט

ISRAELCLOUDS
|
July 1, 2020
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event
סאנג'יי מירצ'אנדני, מנכ"ל קומוולט העולמית. קרדיט צילום: קומוולט

קומוולט, (Commvault), מובילה עולמית בתחום ניהול נתונים בסביבות ענן ובסביבות מקומיות, הודיעה היום כי חתמה עם מיקרוסופט על הסכם אסטרטגי רב-שנתי, שישלב בין מערך השיווק, הפיתוח והמכירות של חבילת פתרונות Metallic  להגנה על נתונים מבית קומוולט, לבין הענן Microsoft Azure. יחד יספקו שתי החברות אבטחה רחבה ומהימנה לסביבת הענן באמצעות ניהולSaaS  פשוט.

קומוולט ומיקרוסופט מחברות יחדיו שתי טכנולוגיות - Azure ו- Metallic SaaS - כדי לענות על הצורך בהגנת נתונים עוצמתית הניתנת בכל סדר גודל ובאבטחה רב שכבתית. פתרון Metallic משפר את ההגנה על הנתונים שב- Microsoft Office 365 במקרה של מחיקה מקרית, השחתה של הנתונים, והתקפות זדוניות. Metallic מציעה גם מגוון אפשרויות נוספות, החל מגיבוי שרתי VMware ומסדי נתונים Microsoft SQL ועד הגנת נקודות קצה.

"ההכרזה שלנו ושל מיקרוסופט משלבת שתיים מהטכנולוגיות הטובות ביותר בענן ארגוני כדי לפשט ולהאיץ את המסע של הלקוח לענן," אמר סאנג'יי מירצ'אנדני, נשיא ומנכ"ל קומוולט. "זהו עידן חדש עבור קומוולט והכיוון שלנו ברור - לעזור לשותפים וללקוחות בערוצים המשותפים שלנו לפשט את ה- IT באמצעות פתרונות ארגוניים מוכחים להגנה על נתונים המועברים במודל SaaS ומוגנים בענן. השילוב של קומוולט ומיקרוסופט מפגיש את טכנולוגיות הגנת המידע והענן החדשניות ביותר שיש לשתי החברות להציע".

השלב החדש הזה  בשיתוף הפעולה בין שתי החברות מבוסס על השימוש ארוך-השנים של קומוולט בסביבת הענן של Azure כולל הגירת יישומים ונתונים, שמירת נתונים (retention) לטווח הארוך ו- Azure Blob Storage. ההסכם החדש כולל תוכניות לבניית היצע תוכנה כשירות (SaaS) שלMetallic Cloud Storage על Azure Blob Storage ושילובי פתרונות אחרים עם שירותי Azure.

"קומוולט ומיקרוסופט תמיד סיפקו טכנולוגיות מהימנות ללקוחות המשותפים שלנו, וההודעה של היום לוקחת את מערכת היחסים ארוכת השנים שלנו לרמה הבאה בזמן קריטי עבור חברות לאימוץ טכנולוגיות ענן ו- SaaS". אמר טד ברוקוואי, סגן נשיא לענייני תאגידים בתחום Azure Storage. "Metallic SaaS יחד עם Microsoft Azure מספקים יחדיו את אחד הפתרונות החזקים ביותר בתעשייה לאחסון והגנה על נתונים קריטיים לעסקים - בענן ומחוצה לו."

רונלד דאודן, מנהל יחידת IT באוניברסיטת ג'ונס הופקינס, אמר: "ברור לי שקומוולט ומיקרוסופט מחויבות לבנות פתרונות משולבים העונים על הצרכים והדרישות של הארגון שלי בעולם היברידי. החידושים שלהם עזרו לנו להתמודד עם האתגרים של העברת כמעט חמש פטה-בייטים של נתונים לענן Azure. צמצמנו את טביעת הרגל של מרכז הנתונים שלנו ואת התקורה לניהול אחסון תוך הגנה על אלפי שרתים וירטואליים, יישומים ופרויקטים בארגון שלנו. האג'יליות, הסקלביליות  והניהול הפשוט הטמונים בפתרונות הענן וה- SaaS נחוצים מאוד מכיוון שקצב צמיחת הנתונים לא מראה סימני האטה."

אחת החוזקות של Metallic היא שהיא נבנתה בענן, תוך שימוש במיטב היכולות של Azure ומינוף הטכנולוגיה הארגונית המובילה בשוק של קומוולט הזוכה לאמון רב בקרב הארגונים הגדולים והמובילים בעולם המשתמשים בה על מנת להגן על היישומים והנתונים הקריטיים שלהם. כחלק מההסכם, Metallic תהיה אפליקציה מובילה להגנת נתונים  במודל SaaS עבור לקוחות Azure בענן ציבורי או היברידי.

 

אודות Commvault

Commvault היא החברה המובילה בתחום גיבוי נתונים והתאוששות במקרה של פגיעה בנתונים. פתרון ניהול הנתונים המשולב של Commvault מגדיר מחדש את עולם הגיבוי עבור ארגונים מתקדמים בזכות פתרונות המגינים, מנהלים ומנצלים את הנכס החשוב ביותר – נתונים. התוכנה של Commvault, השירותים והפתרונות זמינים דרך החברה ושותפיה העסקיים ברחבי העולם. Commvault מעסיקה למעלה מ- 2,700 עובדים ברחבי העולם. החברה נסחרת בנאסד"ק (CVLT). מטה החברה בניו ג'רזי, ארה"ב. למידע נוסף:  www.commvault.com



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות