✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

רגע לפני שנרכשה על ידי אינטל: Cnvrg.io השלימה פיילוט מוצלח עם ענקית האחסון סיגייט

IsraelClouds
|
February 17, 2021
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

סיגייט טכנולוגיות, המובילה העולמית בפתרונות לאחסון וניהול נתונים, חשפה היום (א') שהשלימה פיילוט מוצלח עם חברת הסטארט-אפ הישראלית Cnvrg.io.

החברה, שיושבת בירושלים, מפתחת פלטפורמה שמטרתה לייעל את עבודת צוותי מדעני הנתונים, ולהפוך את המודלים שהם מפתחים לישימים ושימושיים יותר. החברה הוקמה ב-2017 על ידי יוחאי אטון ולאה קולבן והיא מעסיקה 18 עובדים בירושלים וארצות הברית

במסגרת ה-POC, הוטמעה הטכנולוגיה של הסטארט-אפ הישראלי שבמשך חודש בעבודתו של צוות מדעני נתונים של סיגייט, באופן שהצליח לייעל את עבודתם בשיעור של כ-50 אחוזים. כחלק מהפיילוט, נעשה שימוש בטכנולוגיה של סיגייט על מנת לרכז נתונים ממגוון רחב של שרתי אחסון, במטרה להריץ עליהם ניתוחים ושאילתות באופן אחיד.

בסיכום ה-POC עלה כי ההטמעה של cnvrg.io היתה מהירה ומוצלחת והוכיחה כמה חשוב לשתף פעולה עם טכנולוגיות חיצוניות על מנת לייעל תהליכים.

נועה פרנקו-אוחנה, מנהלת חדשות, סיגייט ישראל

לדברי נועה פרנקו-אוחנה, מנהלת חדשנות סיגייט ישראל:

"זהו הפיילוט הראשון שהסתיים בהצלחה מאז הפתיחה של מרכז החדשנות של סיגייט בישראל. יש לנו פיילוטים נוספים בקנה, ושיתוף הפעולה עם האקוסיסטם הישראלי מעורר השראה. אנחנו קוראים לסטארט אפים ישראלים נוספים עם טכנולוגיות שעשויות להשיק לפעילות של סיגייט לפנות אלינו כדי שנוכל לבחון יחד שיתופי פעולה עתידיים".

לדברי לאה קולבן, מנכ"לית ושותפה מייסדת  של חברת Cnvrg.io:

"העבודה עם סיגייט בסביבה טכנולוגית מסיבית ובקנה מידה כל כך גדול, הוכיחה שפלטפורמת cnvrg  היא פתרון מוצלח גם כשמדובר בתשתיות מורכבות ומגוונות. אנחנו שמחים מאוד לתמוך בסיגייט  ולעזור לצוותי הפיתוח דרך הקמת תשתית AI  מתקדמת שמאפשרת בניה מהירה ויעילה של טכנולוגיות AI  מדהימות שפותרות בעיות אמיתיות וחשובות בתהליכי הייצור״.


אודות סיגייט

סיגייט טכנולוגיות (Seagate Technology) היא אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום פתרונות אחסון וניהול המידע. היא הוקמה בשנת 1979 ומשרדיה ממוקמים בעיר פרימונט שבמדינת קליפורניה, ארה"ב. בישראל מפעילה סיגייט מרכז חדשנות בתל אביב, Lyve Labs שמסייע לסטארטאפים בהוכחת היתכנות (POC) של המוצרים שלהן. בנוסף, המרכז מספק ליזמים הישראלים ייעוץ מקצועי של מומחים בתחום הדאטה, מסייע בפתרון אתגרים טכנולוגיים ועסקיים ומספק להם שירותי תכנון והסמכה, ייעוץ והדרכה בפיתוח עסקי, עזרה בייעול תהליכי ניהול נתונים וגישה לציוד מתקדם, תשתיות ומערכות בדיקה.


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות