✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

01.01 - CloudZone הטמיעה את פתרון הענן של AWS באפליקציית המוזיקה Fusic המאפשרת למשתמשים לשלב את עצמם בקליפים האהובים עליהם

IsraelClouds
|
January 1, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

 

 

במסגרת התרחבות החברה ועלייה במספר המשתמשים, עלה הצורך ב-Fusic במעבר לפתרון ענן בעל יכולות מתקדמות. במהלך משותף עם CloudZone, יחידת הענן של מטריקס, נבחר פתרון הענן של AWS, אשר התאים לדרישות החברה. הפתרון שנבחר מבוסס ECS, שירות לניהול Docker קונטיינרים ומאפשר להריץ אפליקציות ב-cluster מנוהל על גבי Amazon EC2. הפתרון מאפשר גידול משאבים בצורה אוטומטית בעזרת AWS Auto Scaling. בנוסף, לצרכים של אחסון והגשת סרטוני וידאו למשתמשיה, בחרה Fusic בשירותיAmazon Simple Storage וב-CloudFront.

 

אלעד רון, VP R&D & Product ב-Fusic: "הגענו להבנה שפתרון הענן הקיים אינו גמיש מספיק, לא מאובטח ברמה מספקת ויקר, היה לנו צורך בארכיטקטורת ענן מתקדמת וסקאלבילית, אך גם להקמה מהירה של השרתים. לאחר בדיקה של מספר עננים ציבוריים החלטנו שהמעבר ל-AWS הוא הפתרון הטוב ביותר עבורנו. CloudZone סיפקה לנו את האנשים והמקצועיות בכדי להטמיע את פתרון AWS בצורה אופטימלית לשימוש בצורה המהירה ביותר”.

 

אולג גוחמן, CTO של CloudZone הוסיף: במצב שבו יש דרישות של עיבוד קבצי וידאו בזמן אמת ואחסונם, ישנו צורך בענן סקלבילי ומהיר, שישמור על פעילות האפליקציה תוך רמת אבטחה גבוהה מאד וללא פגיעה בחווית המשתמש. צוות CloudZone עמד באתגר זה וסיפק ל-Fusic את הפתרון המתאים להם ביותר המאפשר להם להמשיך ולגדול ללא חשש".

 

Fusic הינה אפליקציית מדיה חברתית חדשנית המספקת חוויה ייחודית בתחום המוזיקה והיא הראשונה שממזגת סרטונים וקריוקי. בעזרת הטכנולוגיה החדשנית שלה ,משתמשי Fusic יכולים לשלב את קולם בסרטוניהם ובקליפים האהובים עליהם ולשתף ברשתות החברתיות. בגלל טבעה הייחודי של האפליקציה, המשתמשת בסרטוני וידאו ואודיו של משתמשיה כדי ליצור חוויה אישית, יש לה צורך בפתרון ענן חזק ואמין לאחסון המידע הארגוני הרב שלה.

 

אודות CloudZone

CloudZone, יחידת הענן של מטריקס, מספקת פתרונות ושירותי ענן מתקדמים, הינהPremier Consulting Partner ו-Managed Service Provider של AWS, שותף SilverשלMicrosoft Azure ושותף של Google Cloud Partner עם למעלה מ-7 שנות ניסיון בתחום. היחידה מספקת ללקוחותיה שירותים בנושאים: ייעוץ, תכנון ארכיטקטורה, ניהול מיגרציות של תשתיות הארגון לענן ותמיכה שוטפת בסביבות אלו. CloudZone שמה שני דגשים עיקריים, הראשון הינו אופטימליות טכנולוגית – שימוש בכלים המתקדמים ביותר המותאמים לארגון. השני הינו חיסכון אגרסיבי בעלויות החודשיות.

על ידי בניית Ecosystem של שותפויות אסטרטגיות, CloudZone נמצאת בחזית הטכנולוגית ומובילה את שוק הענן בישראל. הדבר בא לידי ביטוי בכלים ופתרונות שאותם היא מספקת ללקוחותיה המאפשרים להם ליהנות מעליונות טכנולוגית בעלויות נמוכות  www.cloudzone.io.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות