✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

13.09 - CloudZone הצטרפה לרשימת החברות השותפות ב-Cloud Native Computing Foundation

IsraelClouds
|
September 13, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

CloudZone, חברת הענן של מטריקס, הצטרפה לרשימת החברות השותפות ב- Cloud Native Computing Foundation, הגוף האחראי על פתרונות הקוד הפתוח הגדולים ביותר בעולמות ה-Devops וה-Cloud (כגון Kubernetes). בזכות שיתוף הפעולה החדש, CloudZone תיקח חלק בפעילות הארגון העולמי, תוכל להצביע עבור פרויקטים חדשים וכן על קידום פרויקטים קיימים. בנוסף, CloudZone הוכרזה כ-Certified Kubernetes Service Provider. ה-CNCF הכריזה על ההצטרפות של CloudZone לאגודה במהלך כנס הקוד הפתוח השנתי של צפון אמריקה שהתקיים בוונקובר, קנדה.

יפתח שונבאום, ארכיטקט פתרונות בכיר ב-CloudZone:"אנו רואים חשיבות עליונה בשיתוף הפעולה עם ה- Cloud Native Computing Foundation.  CloudZone מחזיקה  בידע ובניסיון רב בניהול פרויקטים בעולמות הקוד הפתוח וה-Kubernetes ושימוש נרחב בפתרונות איתם עובדים ב-CNCF. שיתוף הפעולה החדש יאפשר לנו לעזור ללקוחותינו הישראלים והבינלאומיים ליישם מודלים עסקיים חדשניים ולשפר משמעותית את המודלים הקיימים".

אודות CloudZone

CloudZone, חברת הענן של מטריקס, מספקת פתרונות ושירותים מתקמדים בעולמות הענן הציבורי והפרטי, הינה Premier Consulting Partner ו-Managed Service Provider של AWS, שותף Gold של Microsoft Azure ושותף פרמייר של Google Cloud Partner עם למעלה מ-8 שנות ניסיון בתחום. החברה מספקת ללקוחותיה שירותי ייעוץ, תכנון ארכיטקטורה,DevOps, Big Data, ניהול מיגרציות לענן ותמיכה שוטפת בסביבות אלו באמצעות מוקד NOC/SOC  ושירותים מנוהלים. CloudZone שמה שני דגשים עיקריים, הראשון הינו שימוש  בטכנולוגיות החדשניות ביותר והשני הינו חיסכון אגרסיבי בעלויות החודשיות.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות