✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

22.11 - CloudZone העבירה את המערכות הארגוניות של עדיקה ל-Google Cloud

IsraelClouds
|
November 22, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

החברה יצרה ארכיטקטורה ייחודית וסקלבילית מבוססת Kubernetes שמכילה את כל המערכות הארגוניות

CloudZone, חברת הענן של מטריקס, ביצעה מיגרציה ל-Google Cloud בחברת עדיקה מקבוצת גולף. במהלך הפרויקט יצרה קלאודזון ארכיטקטורה המאפשרת גדילה המבוססת Kubernetes והעבירה אליה את כלל המערכות העסקיות המשמשות את עדיקה.

הצורך במעבר לענן עלה בזכות הצמיחה הקבועה של החברה, מה שהקשה על המערכות הקיימות שלא אפשרו גידול תשתיתי המתאים למודל העסקי המתפתח של עדיקה. התשתית החדשה מנוהלת מקצה לקצה בענן של Google ותספק לחברה יכולות גידול לפי צורך, חיסכון בעלויות, ניהול זמני עבודה באופן תקין ומהיר יותר ועלייה ברמת האפקטיביות של המערכות הארגוניות.

ליבנה ברבי, CTO בעדיקה: "אנחנו אומנם חברת אופנה אך הבסיס שלנו הינו טכנולוגי. מאז הקמת החברה ועד המעבר ל-Google Cloud עבדו עם שרתים פיזיים במספר חברות אחסון שונות בארץ ובעולם. אף פעם לא היה לנו קל, זמני התגובה של אתרי מסחר הם קריטיים, שלא לדבר על הפגיעה הישירה והעקיפה בזמן קריסת מערכות בעקבות קמפיין מוצלח. היינו עם היד על הדופק בכל קמפיין חדש שעלה והגענו למצב לא תקין שהיינו מגבילים את החברה מלהוציא פרסומים נוספים מחשש לקריסה. מצב שבו טכנולוגיה מגבילה חברה מלצמוח הוא מצב לא תקין בשנת 2018. היינו חייבים פתרון אמין ויציב לשנים הבאות.

לפני שנה החלטנו לעבור לענן לאחר לא מעט התלבטויות. יחד עם חברת CloudZone והצוות הטכני שלהם עבדנו תקופה כדי לייצר ארכיטקטורה גמישה לפלטפורמה שלנו. כיום המצב שבו המערכת גדלה וקטנה באופן עצמאי בהתאם לטראפיק ולצרכים זה כמו חלום שהתגשם. זה נותן למחלקת הטכנולוגיה להתעסק בדברים חדשים ולהשקיע אנרגיות בלדחוף את החברה קדימה מאשר לעצור אותה".

אילון פיש, מנהל צוות PS ב-CloudZone: "היכולת של Google Cloud Platform לספק גמישות מלאה וגידול לפי צורך, מאפשרת לעדיקה להמשיך ולגדול ללא חשש ולבנות מודלים עסקיים חדשים ללא מגבלת כוח מחשוב. הבחירה ב-Kubernetes מאפשרת הקלה משמעותית בתהליכי פיתוח, שימוש יעיל במשאבי מחשוב, וחיסכון משמעותי בעלויות התשתית״.

דניאל לוית, Business Manager ב-Google Cloud: ״לקוחות e-commerce רבים אשר משתמשים בפלטפורמת המסחר המקוון Magento בוחרים עדיין להריץ את סביבות המחשוב שלהם מקומית, וזאת על אף שריצה מקומית הינה בזבזנית ובעלת מגבלות גידול בזמני עומס (כגון מבצעים או Black Friday). לעומת זאת, העברה של סביבת ה-Magento לענן של גוגל תוך ניצול ה- Kubernetes המנוהל, עם בסיסי נתונים מנוהלים, מאפשרת סביבה גמישה וסקלבילית, תוך הורדה משמעותית של ה-Overhead הניהולי הנדרש לתחזוקת סביבה מסוג זה".

עדיקה מפעילה אתר לרכישת אביזרי אופנה, תכשיטים והנעלה. החברה נוסדה בשנת 2012 על ידי דדי שוורצברג. בשנת 2015 נרכשה עדיקה על ידי קבוצת גולף ובשנת 2018 הונפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות