✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Cloudway חתמה על הסכם הפצה אסטרטגי עם SonicWall עבור השוק הישראלי

IsraelClouds
|
January 23, 2022
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

Cloudway הודיעה על שותפות אסטרטגית עם SonicWall להפצת מגוון פתרונות אבטחת הסייבר שלהם המציעה לארגונים הגנה כוללת מפני התקפות סייבר חמקניות. על פי תנאי ההסכם, Cloudway תפיץ את כל מוצרי SonicWall, לרבות חומות אש מהדור הבא (NGFW), אבטחת דוא"ל, אבטחת גישה Zero-Trust, CASB  אבטחת ענן ואבטחת עמדות קצה EDR דרך רשת השותפים הענפה שלה בישראל.

צוותי עבודה מהבית או מרחוק נמצאים בסיכון מוגבר מאיומי סייבר בגלל מספר רב יותר של נקודות חשיפה. מנגנוני זיהוי ותגובה של איומים מסורתיים אינם מספיקים כדי לעמוד בקצב של וקטורי איומים חדשים ומתפתחים. פתרונות אבטחת הסייבר עטורי הפרסים של SonicWall מסייעים לארגונים מבוזרים ליצור כוח עבודה מאובטח וחסר גבולות בכל הסביבות באמצעות גישה אחידה ומאובטחת למשאבי הארגון וסיוע לארגונים המנסים ליעל TCO.

אשלי לורנס, מנהל מכירות בכיר אזורי עבור אפריקה וישראל שמדרום לסהרה, אמר "Cloudway מחויבת לשפר את הערך שאנו מספקים לשותפים שלנו בישראל וכמובן לגייס שותפים חדשים לערוצי השיווק שלנו. התוספת של SonicWall לתיק יצרני הסייבר של Cloudway מאפשרת לנו להציע לשותפים וללקוחות שלנו פתרונות עוצמתיים שיכולים להגן על העסק שלהם ושל לקוחותיהם מאיומי סייבר בכל רמה רישתית. החל מקו מוצרי ה- SonicWall FireWall עד לסל המלא של פתרונות האבטחה הכוללים של חברתינו, אנו נרגשים לאפשר לשותפי ערוצים וללקוחות מערך מקיף של פתרונות לאורך מחזור החיים של אבטחת הסייבר."

הדר אשל, מנכ"ל ב-Cloudway הוסיף,"SonicWall הוא מותג אבטחת מידע מוביל וידוע בארה"ב ובעולם עם אלפי לקוחות בכל גודל, אנו סומכים על היכולת של SonicWall לתת פתרון כולל לאבטחה כשירות עבור משווקי ה MSPs שלנו שיוכלו למכור את המוצרים כשירות חודשי. מוצרים כגון: Firewall, EDR, ZERO-TRUST ועוד…

אנחנו ב-Cloudway לוקחים את האתגר של הצגת המותג החזק הזה לשוק הישראלי למשווקי ה - MSPs שמבינים את ההזדמנות הנהדרת של עבודה עם חברה בעלת ניסיון של 30 שנה בשוק זה. הסכם ההפצה הבלעדי שחתמנו ​​עם SonicWall מגדיל משמעותית את תיק אבטחת הסייבר שלנו".

 

 אודות SonicWall

SonicWall מספקת פתרונות ושירותי אבטחת סייבר ללא גבולות לעידן החדש, המבוזר במציאות עבודה שבה כולם מרוחקים, ניידים ולא מאובטחים. SonicWall מגנה על ארגונים עם הגנה חלקה שעוצרת את התקפות הסייבר המתחמקות ביותר על פני נקודות חשיפה בלתי מוגבלות וכוח עבודה מרוחקים יותר ויותר, ניידים ותומכים בענן. על ידי הכרת הלא נודע, מתן נראות בזמן אמת ומאפשרת כלכלה פורצת דרך, SonicWall סוגרת את הפער העסקי של אבטחת סייבר עבור ארגונים גדולים, ממשלות וחברות קטנות ובינוניות ברחבי העולם. לקבלת מידע נוסף, בקר    www.sonicwall.com

 

אודות Cloudway

Cloudway הוא מפיץ בוטיק, מקצועי וחדשני המביא את עתיד אבטחת הסייבר בענן והמשכיות עסקית לשותפי MSP בשוק הישראלי המקומי. אנו מזהים מגמות ופתרונות ייחודיים בשוק הסייבר העולמי ומביאים אותם לישראל.  Cloudway הוא הבית למוצרים ושירותי סייבר נבחרים, הצוות שלנו בוחר טכנולוגיות כדי לספק לערוצי השיווק שלנו ה-MSPs את הטכנולוגיות הטובות ביותר הזמינות שיאפשרו ללקוחות שלהם להיות מאובטחים ומוגנים באופן רציף.

למידע נוסף היכנסו לאתר www.cloudway.co.il או עקבו אחרינו בלינקדאין,

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות