✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

אריסטה מאיצה את חווית תפעול וניטור הרשת עם - 2021 CloudVision

IsraelClouds
|
May 3, 2021
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event
גיא אלכסנדר. קרדיט צלם: ניב קנטור

אריסטה נטוורקס הכריזה היום על CloudVision® 2021 לאספקת יכולות אוטומציה חדשות לשיפור ביצועי הרשת וייעול התוצאות העסקיות של ארגונים מודרניים. בסביבה הנוכחית, המושפעת ממשבר הקורונה, צוותי תפעול הרשת צריכים להיות מסוגלים לספק שירותי רשת חדשים במהירות המרבית, שיענו על דרישות עסקיות משתנות. הפתרון מבוסס על אינטליגנציה מלאכותית (AI), לצורך מודלים של למידה, המהווים מרכיב מרכזי בגישה הקוגניטיבית של אריסטה. לאחר שהמודלים נלמדו והובנו, פלטפורמת ה- CloudVision מסוגלת להתריע בפני הארגון על כל נושא, הקשור לביצוע של יישומי הרשת בעזרת המלצות תיקון אוטומטיות.

 

"הפתרון של אריסטה מספק לנו יכולות יישום מהירות באמצעות אוטומציה, עם נראות גבוהה. הפתרון חוסך לנו זמן רב ואנו מממשים את היעדים שלנו, שכוללים את העברת הארגון כולו למטה החדש בחולון עד לתאריך היעד. מערכת CloudVision מעניקה לנו נקודת מבט מאוחדת לרשת. בשילוב עם אוטומציה מקצה לקצה, הצלחנו להשיג יתרונות משמעותיים ומוחשיים בהשוואה למערכת הישנה. לאור הצלחת הפרויקט, החליטה בזק להתקין את פתרונות אריסטה גם בחלק ממרכזי הנתונים שלה", אמר אלדד פיילס, דירקטור הנדסה וסייבר בבזק.

 

CloudVision הינה פלטפורמת תוכנה מודרנית המיועדת לתפעול וניטור מתקדם של רשת התקשורת הארגונית, באמצעות יכולות רחבות של אוטומציה, טלמטריה וניתוח נתונים. CloudVision זמינה כשירות on prem על שרתי הארגון או על בסיס SaaS ומאפשרת תפעול עקבי של רשתות התקשורת בדאטה סנטרים , בקמפוסים וגם בענן הציבורי. באמצעות גישה אחידה השוברת את הניהול המסורתי, אריסטה מפשטת ללקוחותיה ושותפיה את תפעול הרשת. CloudVision 2021 מתמקדת בפתרון הקוגניטיבי של מתגי ונתבי התקשורת של אריסטה, הפיתרון כולל יכולות חדשות ומתקדמות לחיבור המשתמשים והשרתים הארגוניים ולשיפור תפעול וניטור הרשת.


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות