✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

פיוניר ניהול הון השלימה פרויקט מחשוב ואוטומציה של תהליכי שירות

IsraelClouds
|
March 29, 2023
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

 

טקס העליה לאוויר. צילום יח"צ 

פיוניר ניהול הון השלימה פרויקט מחשוב ואוטומציה של תהליכי שירות

 הפרויקט שביצעה CloudTech מקבוצת Yael יאפשר למערכות CRM בענן

לנהל הון של כ-3 מיליארדי דולרים של לקוחות בארץ ובחו"ל

 

פיוניר ניהול הון, חברה ותיקה בשוק ההון הישראלי, השלימה פרויקט מחשוב מערכות האחראיות על תהליכי שירות מול לקוחות בארץ ובעולם. הפרויקט, אותו הובילה CloudTech מקבוצת Yael, כלל הטמעה של מערכות מחשוב ענן מבוססות פלטפורמת Salesforce שיאפשרו לנהל היקפי הון של כ-3 מיליארדי דולרים, של מאות לקוחות החברה.

 

פיוניר היא חברת בוטיק המתמחה במתן שירותי תכנון פיננסי ושירותי ניהול עושר פיננסי, הפועלת מאז 1986 ואחראית לניהול כספים של מאות אנשים פרטיים. המערכות הממוחשבות שהוטמעו בפיוניר לראשונה, יאפשרו לחברה שליטה מלאה במידע אודות ההשקעות של כל לקוח, תמונה מלאה של פרטים אודות מצב ההון שלו, תשואות שעשו ההשקעות שלו, מידע שקוף ומיידי לכל עובד המעניק שירות, מידע אודות לו"ז הפגישות עם הלקוח, מהלכים שביקש לבצע, פרטים שסוכמו איתו, הערוצים בהם מושקע ההון שלו וכיוב', תוך הגנה מקסימלית על המידע האישי של כל לקוח.

 

לצד מחשוב תהליכי CRM מאפשרות המערכות שהוטמעו, חיתום דיגיטלי מבוסס פלטפורמת Titan, כמו גם אוטומציה ודיגיטציה של תהליכים עסקיים מבוססי רגולציה מורכבת מול רשויות ישראליות ובינלאומיות. הפרויקט מאפשר לפיוניר לנהל השקעות בהתאם לתקנות של הרשות לני"ע, הרשות המקבילה בארה"ב, גופי הון ורשויות בעולם.

 

"לצד ניהול ממוחשב של התהליכים מול הלקוח והאפשרות לתמונת 360 מעלות אודותיו, עסקית וגם אישית, יאפשרו לנו המערכות מהיום גם תהליכים של אוטומציה" מוסרת פרלה אלכסנדר, סמנכ"לית תפעול בפיוניר ומנהלת הפרויקט. "הביזנס שלנו כולל המון תהליכים מורכבים וארוכים – הוצאה והכנסה של כסף, שינוי רמת סיכון, פתיחת חשבון בנק במקום כלשהו וכיוב'. כל צעד כזה הוא תהליך. אוטומציה של התהליכים מייעלת משמעותית את תעבורת המידע ועשרות האימיילים בינינו לבין הלקוח ומאפשרת לנו הבנת עומק של התהליכים מולו, בכל רגע נתון".

 

"ביצענו בפיוניר, חברה ותיקה ומשמעותית בשוק ההון הישראלי, פרויקט שלם של התייעלות מבוססת מחשוב ענן" מוסר טל קיסילביץ', מנכ"ל קלאודטק מקבוצת Yael. "מדובר בהפיכת תהליכי עבודה מורכבים ועמוסי פרטים – לפשוטים יותר, כאלה שיאפשרו לפיוניר להיות בחזית הטכנולוגיה ולהתנהל באופן מיטבי מול לקוחותיה הרבים, הנותנים אמונם בחברה. זאת, תוך האפשרות לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולצמצם את זמן הטיפול בהם בחברה ההולכת וגדלה, בזכות דיגיטציה של כל עולם הניירת, הטפסים והמסמכים".


לאתר הקבוצה: www.yaelgroup.com


בצילום מימין לשמאל:

ארקדי קריסטל, מנהל שותפים בטייטן

רן אבקסיס, מנהל מכירות קלאודטק מקבוצת יעל

מיכל חורב, מנהלת פרויקט בקלאודטק מקבוצת יעל

אושרית כרמי-נחשון, סמנכ"ל דליברי בקלאודטק מקבוצת יעל

פרלה אלכסנדר, סמנכ"לית תפעול ומנהלת הפרויקט, פיוניר

טל קיסילביץ' מנכ"ל קלאודטק מקבוצת יעל

דפנה גונן מנכ"לית פיוניר

ליאת פונד שורץ, סמנכ"ל רגולציה בפיוניר

מרים בריץ כהן, מנהלת כספים בפיוניר

דנית לוי, תפעול פיוניר

 

 

 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות