✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

24.07 - גרסה חדשה של Red Hat Ansible Engine מאפשרת אוטומציה של עננים, רשתות וWindows

IsraelClouds
|
July 24, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

Red Hat Ansible Engine 2.6 מגביר אוטומציה ברחבי AWS, Google Cloud Platform, Microsoft Azure ו- VMware; מביא יכולות חדשות לסביבות רשת ו- Windows

רד האט (Red Hat) – הספקית המובילה של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על הזמינות של Red Hat Ansible Engine 2.6 - הגרסה העדכנית ביותר של פתרון הקוד הפתוח שלה לאוטומציית IT. פתרון זה הינו פשוט, רב עוצמה, ואינו דורש התקנה בנקודות קצה (Agentless).

המהדורה החדשה מוסיפה תכנים חדשים עבור אוטומציה ברחבי סביבות היברידיות ומרובות-עננים (Multicloud), לצד חיבורים פשוטים לממשקי תכנות (APIs) ועדכונים עבור פריסות Ansible המפקחות על סביבות Windows.

השילוב של Red Hat Ansible Engine 2.6 עם Red Hat Ansible Tower -  מערך הבקרה המרכזי של רד האט לניהול ואופטימיזציה של מערכות אוטומטיות בסדרי גודל ארגוניים, מאפשר לארגונים להרחיב ביתר קלות אוטומציה גם להתקנות מורכבות. זה כולל סביבות היברידיות ומרובות עננים, כמו גם תשתיות, רשתות והטמעות יישומים מגוונות.

התכונות החדשות הזמינות ב- Ansible Engine מיועדות לאפשר למשתמשים להרחיב מהר יותר את התשתיות שלהם, בלי להוסיף כוח אדם. Red Hat Ansible Engine 2.6 מתמקד בשלושה תחומי אוטומציה עיקריים: ריבוי עננים, רשתות תקשורת, וסביבות Windows.

הקצאת ריבוי עננים פשוטה יותר

Red Hat Ansible Engine 2.6 עוזר לארגונים להקצות באופן פשוט יותר תשתיות וירטואליזציה בענן ציבורי או באתריהם, דרך מודולים מעודכנים המכסים את אמזון ווב סרוויסס Google Clod Platform, (AWS) ו- Microsoft Azure. מודולי הענן הציבורי מוסיפים יכולות שנועדו לעמוד בתפקודיות העדכניות ביותר שזמינה בסביבות עננים ציבוריים אלה. בנוסף, מודול Instance AWS EC2 משופר יכול לספק חווית משתמש יעילה יותר בעת הקצאת וניהול EC2-backed instances חדשות וקיימות.

כאשר משתמשים מקצים את תשתית הענן שלהם עם Ansible Engine, היצירה וניהול פריסות על בסיס מתמשך מתבצעים דרך כלי יחיד – מה שמסייע לעמוד במדיניות ללא חשיבות לזהות ספק הענן.

מהדורה זו גם מרחיבה תמיכה עבור תשתיות הנפרסות באמצעות VMware VSphere, כולל VMware Cloud על AWS, מה שמאפשר למשתמשים להשתמש באוטומציה ברחבי הענן ההיברידי, כולל עם תשתיות וותיקות (Legacy). בנוסף, מודולי VMware חדשים משפרים תמיכה בתגים, איסוף עובדות, וניהול מארח (Host). המודולים גם מרחיבים אוטומציה מעבר לשכבת מערכת ההפעלה, כדי לאפשר מחזורי חיים של יישומים עם פריסות תשתית אלה.

יכולות קישוריות משופרות

Red Hat Ansible Engine 2.6 מספק מודולים חדשים שאינם תלויים בספק זה או אחר, שמספקים למשתמשים שפה אחידה. קודם לכן היה על מנהלי רשת ללמוד פקודות של ספקים ספציפיים, מה שגזל זמן ויצר מורכבות נוספת. דרך מודולי קישוריות חדשים הזמינים ב- Ansible 2.6, ניתן להשתמש בשפה יחידה ברחבי סביבות רשת מרובות, כולל Juniper ו- Cisco. כמו כן, מנגנוני קישור חדשים הזמינים ב- Ansible Engine עוזרים לפשט קשרי ניהול להתקני רשת.

אוטומציית Windows פשוטה יותר

Red Hat Ansible Engine 2.6 מרחיב את יכולות Ansible עבור אוטומציית סביבות Windows, עם תכונות חדשות ושיפורים לניהול מחשבים ו- Active Directory, תזמון משימות, וטיפול טוב יותר בשגיאות.

יכולת התרחבות משופרת

בנוסף, עם היכולות החדשות ב- Ansible Engine, משתמשים יכולים עתה להרחיק ביתר קלות ובאופן שיטתי את Ansible בסביבותיהם עם תוספים חדשים עבור Red Hat OpenStack Platform, Red Hat Satellite, Red Hat Virtualization, Amazon EC2, Google Cloud Platform , ו- Microsoft Azure. שיפור זה נועד לייעל את הדרך בה Ansible קורא למלאים ומקבל נתונים בחזרה, מה שמקל על תחזוקת ושדרוג מודולי המלאי (Inventory).

Ansible Galxy 3.0

בנוסף ל- Red Hat Ansible Engine 2.6 השיקה רד האט לאחרונה גרסה חדשה לשירות  Ansible Galxy שלה, המשמש כרכזת (Hub) הפונה לציבור, עבור Ansible Roles שנוצרים על ידי הקהילה ושותפים, כדי להקל למצוא ולשתף תכני Ansible. מהדורה חדשה זו של Ansible Galxy מצוידת בממשק משתמש משופר, בסיס קוד מודרני, ותשתית קונטיינרים חדשה המסופקת על ידי Red Hat OpenShift Dedicated.

מהדורה זו גם מוסיפה תמיכה לתכני OpenShift Ansible Broker כדי להגדיר ולהפיץ שירותים מרובי-קונטיינרים ב- Red Hat OpenShift Dedicated, תוך שימוש בפשטות ובעוצמה הרבה של Ansible Automation.

ג'ו פיצג'רלד, סגן נשיא לתחום הניהול ברד האט, אמר: "הגרסה העדכנית של Ansible Engine מתבססת על האסטרטגיה שלנו לסייע למשתמשים להגביר אוטומציה ברחבי עננים ציבוריים, פרטיים והיברידיים שלהם. יכולות חדשות של עננים, רשתות ו- Windows, עשויות עשויות לקדם אוטומציה מקצה-לקצה ברחבי הארגון".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות