✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

08.07 - קלאודינרי מדווחת על יכולות חדשות בפתרון ניהול הנכסים הדיגיטליים (DAM) ועל ביקוש שיא למוצר

IsraelClouds
|
July 8, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

בין הלקוחות שהצטרפו ברבעון הראשון של 2019: Trivago, נינטנדו אירופה, lastminute.com ועוד

חברת קלאודינרי הישראלית, המפתחת ומשווקת פלטפורמת ניהול מדיה מקצה לקצה לחברות מובילות בעולם, מדווחת על צמיחת שיא ברבעון הראשון של 2019 עקב יכולות חדשות ומתקדמות בפלטפורמת ניהול הנכסים הדיגיטליים DAM – Digital Assets Management. החברה מדווחת על המשך מגמת אימוץ פלטפורמת DAM וצירופם של מספר לקוחות גדולים ובכללם: Trivago, lastminute.com, נינטנדו אירופה, Dennis Publishing, Gymshark ועוד. כמו כן, נוספו מספר שותפויות אסטרטגיות, כגון: e-Spirit ו-IO Integration, אשר ישלבו את הפתרון של קלאודינרי במערכות ניהול תוכן – CMS ופלטפורמות ניהול חוויות מובילות.

"קלאודינרי מגדירה מחדש את עולם ניהול הנכסים הדיגיטליים ובונה פלטפורמה מהבסיס למעלה, אשר תעצים חברות חדשניות", אמר איתי לחן, מנכ"ל ומייסד משותף של קלאודינרי. "היכולות החדשות עליהן הכרזנו משפרות באופן ניכר את זרימת העבודה, כך שחברות יכולות להתמקד בעיצוב חווית הלקוח המיטבית, המאפשרת חיבור עם הלקוח בפלטפורמות ומכשירים שונים. אנו שמחים שפתרון ה-DAM שלנו מאפשר חווית לקוח דיגיטלית חדשה ללקוחותינו, ואנו נרגשים מתגובת החברות בשוק לפתרון עד כה".

כחלק מהמחויבות של קלאודינרי לסייע למותגים לפשט תהליכים גוזלי זמן של טיפול בתמונות ווידאו, חשפה קלאודינרי יכולות חדשות בפתרון DAM, אשר מייעלות ומקצרות את תהליכי הטיפול באלמנטים הוויזואליים באתר האינטרנט או אפליקציית המובייל.

"יצירת חוויות משתמש-קצה מרשימות ואופטימליות היא חיונית מאוד עבורנו, ולתמונות ווידאו יש חלק חשוב ביצירת המעורבות באתר", אמר סטפנו קסטלי, ראש הפקת קריאייטיב ב-lastminute.com. "עם פלטפורמת DAM של קלאודינרי אנו מייעלים תהליכי עבודה בין צוותים וגורמים חיצוניים, ומספקים מהר מאי פעם חוויות דיגיטליות המושכות מעורבות גבוהה, ובצורה אחידה לרוחב כל ערוץ ומכשיר".

"העולם רב הערוצים ומרובה המסכים בו אנו חיים היום יוצר הזדמנויות חדשות למשווקים שיכולים לספק חווית לקוח אישית ומעודדת מעורבות בכל שלבי התקדמותו של הצרכן ברשת", אמר מייק הולט, נשיא IO Integration. "אנו שמחים להיות שותפים של קלאודינרי ולסייע למותגים להקל על תהליכי העבודה הקשורים במדיה דיגיטלית, החל מיצירת הקובץ ועד להפצתו באתר, תוך הבטחת שליטה מלאה על המדיה הוויזואלית".

איתי לחן, צילום יחצ

בין התכונות החדשות בפלטפורמה:

פונקציות שיתוף – פונקציות השיתוף החדשות בפלטפורמה מאפשרות איגוד של חומרי מדיה בעלי מאפיינים דומים, הממוקמים בתיקיות שונות. כך, הגישה לאותה תיקיה מאגדת מאפשרת שיתוף מידע פשוט ונוח יותר.

יכולות תגובה משופרות – היכולת להגיב ישירות על חומרי מדיה שנמצאים בעבודה מתמשכת מאפשרת שיתוף פעולה מוגבר בין צוותים שונים, חלוקת משובים באופן ישיר וקבלת החלטות מהירה יותר.

הרשאות מבוססות תפקיד וניהול גישה ל-UI – אלו מאפשרים לצוותים לנהל קמפיינים בצורה מיטבית, על ידי שיתוף בטוח של חומרי מדיה עם בעלי התפקידים הרלוונטיים, ומאפשרים את היכולת לוודא כי החומרים המפורסמים בערוצים השונים הינם הגרסה העדכנית של אותם חומרי מדיה.

שיתוף ספריות – שיתוף הספריות מאפשר למשתמשים לשלוט בגישה של משתמשים אחרים, ובכלל זה את היכולת להגדיר הרשאות לספריות שונות וקבצים. על ידי כך יכולים אנשי הארגון לנהל את הגישה לקבצי המדיה השונים ולפקח על ההרשאות הניתנות למשתמשים.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות