✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

בשורה גדולה: Cloud Google השיקה את ה-Region ה-35 בישראל

IsraelClouds
|
October 26, 2022
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

בשורה גדולה: Cloud Google השיקה את ה-Region ה-35 בישראל

שאלנו מובילים מתחום ההייטק והטכנולוגיה בישראל מה הם חושבים על הבחירה של Google Cloud להקים Region בישראל.

Google Cloud ידועה כפלטפורמת ענן שמספקת עוד משנת 2011 תשתית מתקדמת ומאובטחת של שירותי מחשוב, אחסון וניתוח נתונים. שירותי האחסון בענן של Google התאפשרו באמצעות 106 חוות שרתים ב-34 מיקומים בעולם, וכעת השיקה החברה את ה- region ה-35, כאן בישראל.

המטרה של פתיחת Region חדש בישראל היא לא רק לספק שירותים מתקדמים לחברות הטכנולוגיה בישראל, אלא גם לתת מענה לצרכים ההולכים וגדלים של חברות וארגונים מהמגזר הציבורי והפרטי, ולהאיץ טרנספורמציה דיגיטלית כפי שלא התאפשר להם לעשות עד היום.

דמי בן ארי, סמנכ"ל הטכנולוגיות ושותף-מייסד של חברת Panorays, מאמין שמדובר בצעד גדול שמעיד על הצהרת הכוונות של Google העולמית להעצים את האקו-סיסטם הטכנולוגי בארץ. "עצם הקרבה הפיזית תפתח עוד שלל הזדמנויות חדשות". לדעתו, הרחבת שירותי Google Cloud גם למגזר הביטחוני והציבורי תעצים את יכולות הטכנולוגיה של המגזרים הללו, וכן תעודד גם חברות צעירות לאמץ את השימוש בה.

"ארגונים בישראל צריכים לנהל טוב יותר את בסיס הלקוחות שלהם עם שירותי טכנולוגיה יעילים ומגיבים, ולארגן נכון את המעבר שלהם לענן," מסבירה יעל רוזנצווייג, מייסדת ומנכ"לית נוה לב טכנולוגיות, " זה דורש תשתית בעלת ביצועים גבוהים ושירותים מאובטחים כמו Google Cloud."

"פתיחת דאטה סנטר של Google Cloud בארץ זה דבר שהוא ענק מהרבה סיבות," מסבירה מיטל ברקוביץ, מייסדת Women in High-Tech, "חלק מהן זה מיצוב ישראל בעולמות ה-Cloud כאשר ענקית טכנולוגית רואה בישראל הזדמנות השקעה." ברקוביץ סבורה כי המהלך יאפשר  מיגרציה של יותר חברות לענן וצירוף הסקטור הציבורי לענן. לדבריה, "זה פותח לישראלים מגוון הזדמנויות תעסוקתיות, מקצועיות ועסקיות, ומאפשר להם ללמוד ולהתפתח בטכנולוגיות המתקדמות, ולקבל תמיכה בשפה המקומית במידת הצורך."

גם עמית בנדור, Head of AI & Data Science at Artlist, מסכים שמדובר בבשורה גדולה לשוק המקומי. כזו "שתעודד את הארגונים ה'מסורתיים' כמו גופי ממשלה, בנקים וחברות ביטוח לעשות את הקפיצה הטכנולוגית ולהעביר את השירותים שלהם לענן." לטענתו, מהלך זה יוביל לשינוי שגם הצרכנים יוכלו ליהנות ממנו בזכות אפליקציות איכותיות ומתוחכמות, וכן זמני תגובה קצרים." זאת גם בשורה לחברות ההייטק שפונות לשוק הגלובלי, שיוכלו לפתוח סביבות פיתוח מהירות עם יתרונות גם בצד הרגולציה והעלויות."

"ההכרזה המשמחת על פתיחת Region חדש של Google פה בישראל תאפשר ל-Hudson Rock לשפר משמעותית את הביצועים מול לקוחותינו המקומיים, תוך כדי שמירה על סטנדרטים גבוהים של אבטחה בהם Hudson Rock ידועה." מצהיר אלון גל , CTO בחברת Hudson Rock.

"הבחירה בישראל כ-Region של Google Cloud, תקדם משמעותית את הסטארטאפניישן," מוסיפה אתי אביטל, מובילת דעת קהל בתעשיית הטק המקומית וסטוריטלרית בעולמות ה Engineering וה-R&D. "היא תאפשר ללקוחות של הסטרטאפים השונים לקבל גישה לתשתית מאובטחת, לכלי ניתוח חכמים יותר, לפלטפורמה פתוחה ולענן הנקי ביותר בתעשייה." עוד היא מוסיפה, "מי שיבחר בטכנולוגיה של Google Cloud לא רק ייהנה מיכולות ענן מתקדמות, אלא גם מאנשים לא פחות ממדהימים לעבוד מולם ב-Google ישראל."

 "זה היה אך טבעי ש-Google בחרה להשקיע בישראל כ-Region ה-35 שלה אחרי 15 שנה של פעילות בישראל." טוענת אתי אביטל, מנחה ומובילה סדנאות ל-Engineering & Tech storytelling עבור מרכזי פיתוח בארץ ובעולם. "אם נוסיף על כך את העובדה שהאקו-סיסטם המקומי והתוסס לא מפסיק לייצר סטרטאפים מצליחים בינלאומיים," מוסיפה אביטל, "לצד הדרישה ההולכת וגוברת בקרב אותם סטרטאפים וחברות, שכל הזמן בצמיחה, לשירותי ענן בישראל, אין ספק ש-Google Cloud תוכל להעניק להם יכולות חדשות הרבה יותר חזקות, מתקדמות ומשמעותיות, להקל עליהם ועל הלקוחות שלהם, ולשרת את המשתמשים שלהם באופן מהיר יותר, אמין יותר ובטוח יותר."

ההשקה החגיגית של Google Cloud IL תתקיים במסגרת ה- IL Cloud Summit השנתי שיערך ביום ד' 9/11/22 במתחם אקספו גני התערוכה תל אביב. הכנס הטכנולוגי הגדול של Google בישראל, יציג את כל החידושים והעדכונים, וכן חשיפה לסשנים מקצועיים בנוכחות מומחים מהארץ והעולם.

ההשתתפות ללא עלות, מותנית בהרשמה מראש בקישור הבא: https://cloudonair.withgoogle.com/events/il-region-summit-2022

 

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות