✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

24.10 - טרנד מיקרו רוכשת את Cloud Conformity כדי לחזק את מעמדה כמובילת אבטחת הענן

IsraelClouds
|
October 24, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

חברת Cloud Conformity מתמחה במניעת סיכוני אבטחה בענן הנובעים מקונפיגורציות שגויות, סיכונים שארגונים רבים מתעלמים מהם

חברת טרנד מיקרו (Trend Micro) מובילה עולמית בתחום אבטחת הענן, הודיעה כי רכשה את חברת Cloud Conformity, חברה חדשנית בתחום ניהול סיכוני אבטחה בענן הנובעים מקונפיגורציות שגויות (CSPM – Cloud Security Posture Management). הרכישה מרחיבה באופן מידי את מגוון שירותי הענן שטרנד מיקרו יכולה לאבטח והיא פותרת סוגיות אבטחה בענן, שנוטים להתעלם מהן הנובעות מקונפיגורציות שגויות בתשתית הענן.

האסטרטגיה של טרנד מיקרו נועדה להבטיח אבטחה בענן ללא הפרעה לאופן שבו הלקוחות צריכים לנהל את עסקיהם. הרכישה מתווספת לחדשנות רבת השנים של טרנד מיקרו בתחום אבטחת הענן והיא מוסיפה יכולות משלימות שמזהות ומתקנות באופן אוטומטי מגוון רחב של בעיות קונפיגורציה של תשתיות ענן. נוסף על כך היא מבצעת אופטימיזציה של עלויות ומסייעת לעמידה בתקנים מובילים של התעשיה כמו: PCI, GDPR, HIPAA, NIST ועוד.

"מאז שהענן נולד לפני למעלה מעשור שנים התמקדנו בבניית פתרון אבטחה אינטגרטיבי, בשונה מיצרנים אחרים שמנסים כיום לתפור ביחד טכנולוגיות ענן נבדלות", אמרה אווה צ'ן, מנכ"לית טרנד מיקרו. "בעת שחברות רבות נוספות עוברות לענן, הלקוחות שלנו חשים כי הם פועלים בגישה של המערב הפרוע בכל הנוגע ליישום שירותי ענן המלווה בסיכונים לא מנוהלים. כשותפה טכנולוגית של AWS לשנת 2019, Cloud Conformity מבינה היטב את היישומים הללו ואת הסיכונים הכרוכים בהם. היצע הפתרונות שלהם משלים באופן מושלם את סל הפתרונות שלנו ומספק ערך מידי ללקוחות. הן אנשי החברה והן הטכנולוגיות שלה מתאימים באופן נהדר לטרנד מיקרו."

ברכישות שיש להן מטרות מוגדרות, לאנשי החברה הנרכשת יש משמעות לא פחות מהטכנולוגיה שלה וטרנד מיקרו תטפח ותצמיח את שניהם במסגרת אסטרטגיית אבטחת הענן המובילה של החברה. הצירוף של כל עובדי Cloud Conformity מוסיף לטרנד מיקרו מומחיות וניסיון רבי ערך יחד עם טכנולוגיות שיסייעו כולם לעסקים לבנות בענן באופן אפקטיבי יותר - ולא רק באופן מאובטח יותר.

על פי גרטנר, "עד 2023 לפחות 99% מכשלי האבטחה בענן יתרחשו באשמת הלקוח". גרטנר מוסיפה כי "עד 2014 ארגונים שיטמיעו פתרון CSPM ויפרסו אותו גם למערך הפיתוח יצמצמו בשיעור של 80% את מספר אירועי האבטחה הקשורים לענן הנובעים מקונפיגורציות שגויות". שירותי אבטחת הענן של טרנד מיקרו מספקים תעודת ביטוח לעסקים שהסיכונים שלהם מנוהלים בצורה יעילה וכן עומדים בתקנים הנדרשים.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות