✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

21.01 - גוגל מנגישה יכולות לימוד מכונה (ML) לכל שוק הארגוני: משיקה את Cloud AutoML

IsraelClouds
|
January 21, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

גוגל חשפה אמש את Google Cloud AutoML, פלטפורמה חדשה שמאפשרת גם לעסקים שאין להם מומחיות ב-Machine Learning להתחיל לבנות מודלים מותאמים-אישית באיכות גבוהה, בטכנולוגיית לימוד מכונה.

הפלטפורמה החדשה של גוגל תעזור למפתחים ולמהנדסים שאינם בהכרח מיומנים בתחום, לבנות מערכות AI חזקות תוך מינוף יכולות הלימוד של מערכות גוגל בענן וטכנולוגיית Neural Architecture Search של החברה.

 

"למידת מכונה ו-AI הן עדיין תחומים שרף הכניסה אליהם גבוה עבור רוב הארגונים. למרות הערך הרב שכל חברה יכולה להפיק משימוש בלימוד מכונה ו-AI, עדיין רק חלק קטן מהחברות יכולות להרשות זאת לעצמן", אמרה פיי פיי לי, המדענית הראשית של גוגל לתחום הבינה המלאכותית בענן, שמכהנת גם כראש מעבדת ה-AI באוניברסיטת סטנפורד. לדבריה, בעולם יש רק כמיליון מדעני נתונים שמסוגלים להשתמש ביכולות לימוד מכונה ו-AI, אבל חוץ מהם יש יותר מ- 21 מיליון מפתחים, ועבורם גוגל רוצה להנגיש את היכולות הללו ובכך להפוך את השימוש ב-Machine Learning לנחלת הרבים.

השירות הראשון שגוגל משיקה בפלטפורמה החדשה הוא AutoML Vision – שירות שמאפשר לארגונים ליצור בקלות ובמהירות מודלים מותאמים-אישית של למידת מכונה לזיהוי תמונה. השירות החדש מאפשר ליצור בתוך דקות מודל Machine Learning, לאמן אותו ואז להריץ אותו בענן עם כל מאגר הנתונים הרלוונטי לארגון.

גופים וחברות כמו Disney, Urban Outfitters וגן החיות של לונדון כבר משתמשים בשירות AutoML Vision של גוגל למגוון רחב של יישומים הקשורים בזיהוי תמונות, החל בשימור מינים של חיות בר על ידי ניתוח ותיוג מיליוני תמונות של בעלי חיים שונים, ועד לשיפור חוויית הלקוחות על ידי חיפוש מהיר ומדויק יותר של פריטי ביגוד ומוצרים ברשת לפי הטקסטורה או סוג התפר.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות