✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

CISO טוב נמדד כבר ביום של ההתקפה - ראיון אישי עם מוטי אוזנה, CISO, ZERTO ואורי ברגמן, מנכ"ל HPE ישראל

IsraelClouds
|
June 15, 2022
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

ראיון אישי עם מוטי אוזנה, CISO ,ZERTO ואורי ברגמן, מנכ"ל HPE ישראל

אורי ברגמן, מנכ"ל HPE ישראל ומוטי אוזנה, CISO זרטו

אבטחת מידע היא אוסף של פעולות, הגדרות, מערכות ותהליכים שאנחנו מיישמים בארגון כדי להפוך אותו למוגן יותר מפני שלל האיומים הקיימים כיום. לכל ארגון אוסף של איומים הייחודיים לו, לכל ארגון יש סוג אחר של תוקפים שמתעניינים בנכסים שלו, לכל ארגון יש סודות שונים ושיטות אחרות להגן עליהם.

מנגנוני ההגנה של כל ארגון הם לרוב גם נקודת התורפה שלו: מעטים מידי, לא מוגדרים נכון, לא מיושמים נכון, לא עדכניים או חסרים לחלוטין.

בשכבות ההגנה השונות ישנן  מערכות הגנה שהן בגדר "חובה", מערכות הגנה שהן "מומלצות מאוד" ומערכות הגנה שהן "תוספת מבורכת".

אך מה קורה ביום שאחרי ההתקפה? האם אתם מכוסים גם ב"שכבת" ההתאוששות והשחזור?

נפגשנו לשיחה אישית לקראת כנס CISO עם מוטי אוזנה , CISO בחברת זרטו , חברה ישראלית, אשר נרכשה לפני כשנה על ידי  HPE העולמית בסכום של  374 מיליון דולר, במזומן – מה שעושה את העסקה לאחת הגדולות בשוק הסייבר הישראלי הרותח . זרטו הישראלית, פועלת בעולמות ניהול והגנת הנתונים בענן מפני מתקפות סייבר שונות, לרבות כופרות, והשבתות לא מתוכננות ובפיתוח כלים מתקדמים להתאוששות ושחזור אחרי מתקפה.  

מוטי כמי שכיהן בתפקידים בתחום אבטחת המידע  בעבר, מה היחוד של פתרונות זרטו?

"זרטו מפתחת פלטפורמות ניוד בענן. היא מציעה מערכת התאוששות מאסון, המאפשרת להשתמש בשירותי ענן ציבורי/פרטי כאתר גיבוי לטובת DR במקרה של קריסת שירותי מחשוב. לזרטו לקוחות מכל הגדלים ומכל התעשיות, ובהם חברות ענק שמספקות בעצמן שירותים למיליוני לקוחות, וחוששות למצוא את עצמן ללא מענה בעת קריסה של המערכות – אם בשל טעויות אנוש ואם בשל אסון טבע. החברה נותנת שירות גם לחברות שמהגרות משירות בענן ציבורי/פרטי אחד למשנהו, ודואגת שההגירה תבוצע ללא סיכון, ללא הפרעות לשירותים העסקיים וללא אובדן נתונים."

אם צריך להצביע על  יתרון אחד מרכזי, על מה היית שם את האצבע?

"אפס RTO ! - זרטו מתמחה בחוסן של טכנולוגיות המידע ומבטיחה לשירותי ה-IT זמינות מרבית (Always on). במקרה של קריסה, היא מסייעת לארגון להתאושש בדקות בודדות, עם אובדן מידע של לא יותר מכמה שניות. החברה הוקמה ב-2009 על ידי זיו קדם, המנכ"ל, ועודד קדם, הארכיטקט הראשי, מונה כ-500 עובדים ויש לה יותר מ-9,000 לקוחות, לרבות מעל 350 ספקיות שירותים מנוהלים (MSP). לחברה סניפים בבוסטון ובהרצליה, וכלל המו"פ שלה מבוצע בישראל. שם "הלחם"  הוא של המילים:  אפס (Zero) ו-RTO."

בזרטו אומרים כי "חוסן ה-IT הוא תוצר של יכולת התאוששות מאסון. אנחנו מציעים פלטפורמה להתאוששות עסקית, שהכרחית לכל ארגון שעובר טרנספורמציה דיגיטלית ומערכות המחשוב מהוות את הליבה העסקית שלו. בנוסף, אנחנו מאפשרים לספקיות הענן המובילות להציע שירות משלים של התאוששות מאסון כשירות (DRaaS), כחלק מחבילת התשתיות כשירות (IaaS) שארגונים יכולים לרכוש מהן".

"ביצענו מהפכה, בעולם ה-DR. זאת, כי אנחנו מעניקים לארגונים יכולת שחזור וחזרה לאחור בכל רגע שהארגון ירצה בכך. פתרונות DR וגיבוי מסורתיים לא מאפשרים זאת. אנחנו מספקים את היכולת שאנחנו מציעים באמצעות רפליקציה מתמשכת ורציפה, ללא הפרעות לשירותים העסקיים. הפתרון שלנו אגנוסטי לכל סוג ומערכת של אחסון".

כיצד הלקוח נהנה מהחיבור בין זרטו ל HPE?

אורי ברגמן , מנכל HPE ישראל:  "רכישת ZERTO על ידי HPE  העולמית היא קודם כל גאווה לאומית שלנו כישראלים !  במקביל רכישה זו , מרחיבה את שירותי HPE GreenLake וממשיכה את המעבר של האחסון שאנחנו מציעים לעסקי שירותי נתונים שמקורם בענן ומוגדרים תוכנה".

 "נתונים הם כעת הנכס הקריטי החשוב ביותר בארגונים. עם המשך ההתפוצצות בכמות הנתונים המצויים במחשוב הקצה, כמו גם לרוחב סביבות מחשב היברידיות, ארגונים ניצבים בפני אתגר הניהול וההגנה שלהם. הרכישה תרחיב את היכולות שלנו במסגרת שירותי הענן שאנחנו מציעים, ותאפשר ללקוחות הארגוניים להגן טוב יותר על הנתונים שלהם, עם יותר תובנות – מהקצה ועד לענן".

על פי HPE, תחום הגנת הנתונים כשירות (DPaaS) צפוי לצמוח מ-7.7 מיליארד דולר ב-2020 ל-15.3 מיליארד ב-2024 – נתון המשקף גידול שנתי של 19%.

מוטי אוזנה מוסיף :  "אסטרטגיית ה-'מהקצה עד הענן' של HPE ( Edge to Cloud) מתאימה לנו מאוד. השילוב בינינו לבינם, יניב ערכים מוספים ללקוחות, ויביא הן להרחבת ההיצע שלנו והן לגידול בבסיס הלקוחות"

רוצים לקבל כלים מתקדמים להתאוששות ושחזור בעידן של סכנה? הירשמו לאירוע שיתקיים ב-13.07.22

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות