✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

22.01 - חברת סנטריטי גייסה 10 מ' דולר ממשקיע אסטרטגי

IsraelClouds
|
January 22, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת סנטריטי (Centerity) הישראלית, מודיעה על השלמת גיוס הון במסגרת round a בהיקף של 10 מיליון דולר מחברת מרלין אינטרנשיונל. מדובר בגיוס הון משמעותי ראשון מאז גייסה החברה סיד של כמיליון וחצי דולר בשנת 2011 (בהובלת חברת ההשקעות מולדן). ההשקעה תאפשר שיתוף פעולה בין החברות לצורך פיתוח והפצה גלובלית של פתרונות אבטחה, ניטור וניהול שירותים עסקיים בארגונים. בנוסף, בכוונת החברה לגדול מ-30 עובדים כיום ל-50 במהלך השנה הקרובה.

הפלטפורמה הטכנולוגית שפיתחה סנטריטי, משרתת מאות לקוחות אנטרפרייז, OEM ו- MSPs ברחבי העולם והיא מאפשרת לארגונים בעלי סביבות טכנולוגיות מורכבות ( Big Data, IT, IoT ועוד) לקבל חיווי בזמן אמת עבור ביצועי כלל המערכות הטכנולוגיות לצד זמינות השירותים העסקיים והתפעוליים של הארגון. מדובר בפלטפורמה אחודה (Unified software platform) המספקת ניתוח של כלל המידע ומציגה אותו באמצעות כלי תצוגה מתקדמים.

הפלטפורמה של חברת סנטריטי, מאפשרת תפעול יעיל לצד חיסכון של עד כ-80% מעלויות ניהול מערך הבקרה, קיצור דרמטי בזמני התגובה והטיפול באירועים (MTTR) ויכולת לתרגם מידע טכנולוגי למשמעויות עסקיות ותפעוליות באופן המספק ערך לדרג הניהולי בארגון (“C” Level). בין לקוחות החברה ניתן למצוא חברות מרשימת פורצ'ן 500, סוכנויות ממשלתיות, בנקים, ארגונים ביטחוניים, נמלי ים ותעופה, יצרני חומרה ועוד.

חברת מרלין אינטרנשיונל היא חברה אמריקאית המספקת מזה 20 שנה פתרונות IT ו- CYBERSECURITY לגופים ממשלתיים ומסחריים בארה"ב. כספי ההשקעה יאפשרו לסנטריטי להרחיב באופן משמעותי את מרכז המחקר והפיתוח בישראל וכן את מערך המכירות, השיווק וההפצה שלה ברחבי העולם. אחד היעדים העיקריים יהיה הרחבה של מימוש כלי machine learning, אוטומציה ו-AI.

יו"ר ומנכ"ל מרלין, דוד פלפס, מסר: "הפלטפורמה של חברת סנטריטי ערוכה להתמודד עם המורכבות של הסביבות הטכנולוגיות כיום, כמו גם עם טכנולוגיות עתידיות. אנו בטוחים כי חברת סנטריטי לא רק תאיץ את תהליך המו"פ שלה, אלא גם תמנף את פעילותה העסקית באמצעות מערך המכירות וההפצה שמרלין בנתה ב -20 השנים האחרונות. אנו רואים סינרגיה חזקה בין סנטריטי למערך המוצרים והפתרונות של מרלין".

מנכ"ל סנטריטי, רועי קרן: "כניסתן המאסיבית של טכנולוגיות חדשות ומורכבות לארגוני IT והשינויים התכופים בסביבות הטכנולוגיות הארגוניות האלו מגבירות את הצורך בפתרונות ניטור ובקרה מסוג חדש. ארגונים רבים מוצאים עצמם כיום עם עשרות רבות של מערכות ניטור מבודדות היוצרות "איים של מידע", זמני תגובה ארוכים ואי יכולת למדוד את זמינות השירותים העסקיים. החזון שלנו הוא לאפשר לארגוני IT להתמודד במהירות ויעילות עם כל שינוי בסביבה הטכנולוגית שלהם ולספק תובנות עסקיות בזמן אמת, עם יכולת להגיב במהירות לכל אירוע וכל זאת תחת מערכת מרכזית אחת".

אודות סנטריטי

חברת סנטריטי הנה חברת תוכנה המספקת פתרונות ניתוח ביצועים (Performance analytics)  עבור כלל המערכות הטכנולוגיות בארגון לצד חיווי בזמן אמת עבור זמינות השירותים העיסקיים והתפעוליים של הארגון (BSM). החברה אשר נכללה ברשימת COOL VENDOR של חברת גרטנר משרתת מאות לקוחות ברחבי העולם ומספקת פתרונות מתקדמים לניהול סביבות מורכבות לרבות Big Data, IoT, Cloud, HCI, Hybrid ועוד. החברה מונה כ- 30 עובדים ופועלת ממשרדיה ברעננה ומשרד מכירות מרכזי בבוסטון ארה"ב.

אודות מרלין אינטרנשיונל

Merlin International הנה ספקית מובילה של פתרונות הדור הבא של Cybersecurity עבור ארגונים ממשלתיים וארגונים מסחריים. מרלין מציעה מגוון רחב של פתרונות אבטחה מידע ומתן שירותים מתקדמים לניהול סיכונים.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות