✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

12.06 - 2 חברות ישראליות חוברות למתן מענה אבטחה וביטחון היקפי לרכב האוטונומי

IsraelClouds
|
June 12, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת קרמבה סקיוריטי הישראלית, המפתחת טכנולוגיות הגנה למניעת גישה ופריצה של האקרים למערכות השליטה והבקרה ברכבים אוטונומיים מודיעה על שיתוף פעולה עם חברת פנטום אוטו הישראלית גם היא. פנטום אוטו מספקת מערכות להשתלטות מרחוק על הרכב האוטונומי במטרה להבטיח מענה מיידי לתקלות אפשריות בזמן נהיגה.

 במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות, תעשה פנטום אוטו שימוש בטכנולוגיה שפיתחה קרמבה כדי להבטיח הגנה על המערכות שלה עצמה מפני ניצול חולשות אפשריות וחדירה באמצעותן לרכב האוטונומי.

 הטכנולוגיה של קרמבה מונעת כל גישה לא מורשת למערכות של הרכב. בבסיס שיתוף הפעולה בין החברות, יבוצע סנכרון בין הפעולות שהרכב האוטונומי מורשה לבצע יחד עם יכולות ההשתלטות מרחוק כך שגם אם תבוצע פקודת השתלטות, היא תקוים באמצעות פנטום אוטו אך ורק בתנאי שהיא לגיטימית.

מנכ"ל קרמבה סקיורטי, עמי דותן: "מימוש הפוטנציאל של השימוש ברכב האוטונומי תלוי תלות ברורה בביטחון ובאמינות של כלי הרכב. חווית נסיעה בטוחה תתאפשר רק כאשר הנהג ידע לסמוך על הרכב ועל תפקודן של המערכות החכמות שבו וכאן אנחנו פועלים".

מנכ"ל פנטום אוטו, שי מגזימוב: "בטיחות ואבטחה הם שני תחומים משיקים שחייבים לפעול בצורה טובה ביחד וחובתנו להבטיח שיחד עם המענה הבטיחותי שאנחנו מציעים לבעלי רכב אוטונומי, אנחנו גם מגנים עליהם מפני איומי הסייבר שרק מתעצמים ככל שהתחום מתפתח".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות