✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

09.07 - SAP משפרת את האינטראקציה עם מועמדי הגיוס באמצעות פתרון Candidate Relationship Management

IsraelClouds
|
July 9, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

SAP הכריזה על הוספת יכולות חדשות לניהול אינטראקציות עם מועמדים, שמתווספות לפתרון SAP SuccessFactors Recruiting שלה. ההכרזה, שבוצעה במהלך כנס SuccessConnect, מוכיחה ש-SAP ממשיכה לקבוע את הרף לפעילות גיוס עובדים כחלק מהאסטרטגיה שלה לבנות את הפתרון הגלובלי המקיף ביותר בשוק להשגת ויצירת קשר עם מועמדי גיוס.

שריון הכישרונות הטובים ביותר הינו תהליך קריטי, עבור כל ארגון, שנובע מהצורך לשמור על יתרון תחרותי. פתרון SAP SuccessFactors Recruiting, שכעת מוטמעות בו יכולות לניהול אינטראקציה עם מועמדים, עוזר למגייסים למשוך ולהעסיק מועמדים רלבנטיים יותר, לטפח מאגרי כישרונות ממוקדים, ולנהל באופן יעיל יותר את תהליך ההעסקה. מגייסים שתזרים העבודה שלהם כולל את יכולות מערכת ניהול האינטראקציה עם מועמדים, מסוגלים לנהל מקצה לקצה את תהליכי הגיוס עד למפגש פרונטלי עם המועמד, על בסיס שירות עצמאי הנפרש על פני מספר ערוצים.

"בזמן שאנו ממשיכים את אסטרטגיית 'Digital First' בברטלסמן (Bertelsmann) ומאמצים הזדמנויות חדשות במדעי המידע והבינה המלאכותית, זה רק טבעי שנתרגש משימוש ביכולות ניהול אינטראקציה עם מועמדים כדי להקל ולחזק בו זמנית את יוזמות גיוס העובדים הגלובליות והמקומיות שלנו", אמר מיודראג פרין, סגן מנהל מערכות ואסטרטגיית משאבי אנוש תאגידית, Bertelsmann SE & Co. KGaA. "אני מצפה שיכולות ניהול האינטראקציה עם המועמדים ימשיכו להתפתח לכדי פלטפורמת ניהול אינטראקציה ברמה עולמית, שתחזק את יכולות התקשורת שלנו עם מועמדים, ובמקביל תאפשר לנו להשתמש בתהליך בנכסי המותג והמדיה שלנו. ניהול אינטראקציה עם מועמדים מעביר את תהליך הגיוס בבטחה לשלב הבא ומצרף את כולם למסע באמצעות ממשק פשוט המשתלב באופן טבעי בתוכנת ותזרימי הגיוס".

באמצעות הגרסה האחרונה של SAP SuccessFactors HCM Suite יכולים המגייסים לבצע את הפעולות הבאות:

· לשפר את תחושת הביטחון העצמי של המועמדים ואת אחוז ההמרה שלהם באמצעות דפי נחיתה מיוחדים וייעודיים המכילים טפסים אשר מאפשרים איסוף נתונים באופן דינמי.

· ליצור מאגרי מועמדים ממוקדים בכדי לטפח כישרונות בעלי ערך גבוה.

· לבנות בפשטות ובמהירות תבניות שיווק וקמפיינים מבוססי דואר אלקטרוני ממוקדים.

· לבחון מועמדים מנקודת מבט הוליסטית בפרופיל יחיד, כולל כל ההתקשרות עם המועמד, הפעילות שלו וכל המידע ההיסטורי שלו.

"בהתבסס על החזון של SAP לפיו העובדים צריכים להיות בעדיפות הגבוהה ביותר בחברה, יכולות ניהול האינטראקציה עם המועמדים שלנו יעזרו להבטיח שמועמדים ומגייסים יזכו לחוויה יוצאת דופן החל מהאינטראקציה הראשונה", אמרה אמי ווילסון, מנהלת מוצר גלובלי, SAP SuccessFactors. "על ידי אספקת חוויות הוליסטיות מלאות למגייסים ולמועמדים כאחד, הלקוחות שלנו יכולים להיות צעד אחד קדימה בתחרות ולהשאיר באופן קבוע רושם חיובי על הכישרונות המובילים והמנהיגים העתידיים בשוק".

"בזמן שאיש לא יתווכח לגבי חשיבותה של מערכת יחסים בריאה עם מועמדים ועל כך שמדובר באבן הפינה להשגת אסטרטגית רכישת כישרונות מוצלחת, כמעט כל הארגונים נאבקו לאמץ את הנהלים הללו לאור תהליכי הגיוס הקיימים שלהם", אמר קייל לאגונאס, מנהל מחקר מגמות מתפתחות ברכישת כישרונות וכוח אדם, IDC. "האתגר מורכב והוא צריך לגשר באופן חלקי על פערים טכנולוגיים, פערים ביכולות ופערי שינוי ניהולי. הפתרונות של SAP SuccessFactors מתייחסים לכל שלושת האתגרים בכך שהם נוקטים בגישה שונה מהמתחרים. שילוב של ניהול אינטראקציה עם מועמדים בתוך ליבת פעולות הגיוס, הופך את יכולות ניהול האינטראקציה עם המועמדים לחלק אורגני בפעילות איתור והשגת המועמדים הכישרוניים – הדבר מוכיח את עצמו ככלי מפתח שצריך לאמץ".

הפתרונות של SAP SuccessFactors solutions מאפשרים לארגונים לפתור את צרכי משאבי האנוש הייחודיים שלהם על ידי כניסה למערכת מקיפה של פתרונות ניהול הון אנושי (HCM) מבוססי ענן, שמקיפים את ליבת משאבי האנוש, את ניהול המועמדים ואת האנליטיקה של כוח העבודה. עם חידושים כמו ניהול אינטראקציה עם מועמדים, עסקים יכולים למצוא את המועמד הכישרוני הנכון, לפתח את מנהיגי העתיד ולנהל קשר רציף עם כל העובדים באמצעות תהליכים אוטומטים ושקופים.

‍התמונה מהכנס מותרת לשימוש חופשי. קרדיט" יח"צ.
‍התמונה מהכנס מותרת לשימוש חופשי. קרדיט" יח"צ.
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות