✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

24.04 - נפתחה הגשת המועמדויות לכנס SuperNova שייערך בספטמבר באנטוורפן

IsraelClouds
|
April 24, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

55 חברות ה- Scale-Up המבטיחות ביותר באירופה יציגו בפני משקיעים באירוע קרנות ההון סיכון הבינלאומי היוקרתי SuperNova  

JVP הישראלית היא אחת מקרנות ההון סיכון אשר תבחרנה את המבטיחות

55 חברות Scale-Up המבטיחות ביותר באירופה יטלו חלק בכנס קרנות ההון סיכון הבינלאומי SuperNova, אשר ייערך בחודש ספטמבר 2018 באנטוורפן, בלגיה. המטרה המרכזית של כנס SuperNova היא לחבר בין משקיעים לבין שורה של חברות Scale-Ups ייחודיות מרחבי אירופה, עם צמיחה גבוהה, אשר יוזמנו על ידי קרנות הון סיכון בינלאומיות מובילות (אחת מהן היא JVP הישראלית) להציג בכנס שייערך ב- 27-28 בספטמבר, 2018.

SuperNova הוא אירוע טכנולוגיה בינלאומי אשר יתקיים לראשונה והמאורגן על ידי Scale-Ups.eu ו- Flanders DC. באירוע יציגו יזמים ומובילי דעה כגון פיליפ אינגלברכט, מייסד האפליקציה המצליחה Shazam, סת' גודין - מומחה שיווק ומחבר מבוקש של 18 ספרי עסקים ויצירתיות, ויויאן מינג - מומחית ביג דאטה ושנבחרה לאחת מ- 10 הנשים שכדאי לעקוב אחריהן בתחום הטכנולוגיה) ומרצים אחרים שיוכרזו בשבועות הקרובים.

אל שני ימי כנס SuperNova יוזמנו גם משקיעים בינלאומיים בעלי כיסים עמוקים ויותר מ- 150 גופי השקעה מרחבי העולם כדי לפגוש 55 חברות היי טק צומחות, אשר חלקן מוגדרות כ"משבשות שוק" בתחומים כגון: SaaS, ביג דאטה, מובייל, IoT ומסחר אלקטרוני.

"קיצור זמנים הוא חלק מהקיום של כל יזם.  אירוע SuperNova מהווה הזדמנות לקצר משמעותית את הזמן גם עבור חברות ה- Scale-up וגם עבור הקרנות, באמצעות יצירת חיבור ביניהם במשך יומיים מרוכזים. כתוצאה מכך, אנו  ב- Scale-Ups.eu נסייע להאיץ את הצמיחה של חברות ושל חברות הנמצאות בפורטפוליו של גופי השקעה", אמר יורגן אינגלס, מייסד Scale-Ups.eu.    

המטרה של מסלול הפיצ'ים למשקיעים ב- SuperNova היא לחבר בין מימון בינלאומי לבין חברות Scale-Up אירופאיים מצליחים, הערוכים להתרחבות נוספת. כל חברה בצמיחה תקבל 10 דקות כדי להציג את הפתרונות, התוצאות והשאיפות שלה. במהלך ההפסקות, המשקיעים יוכלו להזמין את ה- Scale-Up לפגישה פרטית כדי להבין טוב יותר את ההזדמנות להשקעה. כל המשקיעים יקבלו ברושור המכיל מידע אודות החברות המציגות, ופרטים ליצירת קשר עם החברות המציגות.  

חברות ה- Scale-Up אשר תצגנה ב- SuperNova נבחרות על בסיס קריטריונים שנבחנו היטב, על מנת להבטיח הכללת חברות עם "יהלומים נסתרים" המחפשות השקעות המשך. הקריטריונים הם:

- הכנסה שנתית של לפחות 3 מיליון יורו ב- 2017

- השקעות של לפחות מיליון יורו ומקסימום 40 מיליון יורו (לא כולל הלוואות)

- צמיחה שנתית ממוצעת של לפחות 20 אחוזים ב- 3 השנים האחרונות

- תיאבון גדול להשקעות המשך – מימון בסבבי B ו- C – בהיקף של כ- 5 מיליון יורו.

גישה ייחודית לבחירת החברות scale-ups: עבור קרנות ההון סיכון ועל ידי קרנות ההון סיכון

55 החברות האירופאיות, "המובחרות שבמובחרות", שתצגנה באירוע, נבחרו בקפידה על ידי הגורם המארגן, Scale-Ups.eu, ועל ידי קרנות הון בינלאומיות ומוכרות היטב השותפות בתהליך.

קרנות ההון הבוחרות ב- SuperNova הן:

• JVP היא הקרן המובילה בישראל בהיקף של 1.2 מיליארד דולר, אשר דורגה מספר פעמים על ידי Preqin כאחת מ- 10 קרנות ההון בעלות הביצועים העקביים הטובים בעולם. הקרן קידמה 12 הנפקות בנאסד"ק והיא האוצרת הטובה ביותר של חברות טכנולוגיה בישראל. SuperNova גאה להזמין אליה את החברות המבטיחות ביותר מ"הסטרטאפ ניישן", ישראל.  

• Columbia Lake Partners מורכבת מצוות מנוסה של משקיעים, המספקים הלוואות צמיחה לחברות טכנולוגיה באירופה. בגלגולה הקודם, היה לה תיק ניהול ואשראי של יותר מ- 300 מיליון פאונד עם יותר מ- 100 חברות, כגון Showpad, Falcon.io, BrightPearl, Amplience.

• Fortino Capital משקיעה בדיגיטל ובטכנולוגיה יישומית במדינות בנלוקס. Fortino Capital היא שחקנית מפתח עם הצלחות של שיעורי צמיחה גבוהים, כגון Aproplan, Piesync, Bloomon, Teamleader ו- TrendMiner. Fortino היא אוצרת שותפה של חברות במדינות בנלוקס עבור SuperNova.

• Prime Ventures היא חברת הון סיכון והשקעות צמיחה מובילה, הממוקדת בהשקעה בחברות אירופאיות בתעשיות הטכנולוגיה ובתעשיות קשורות. Prime מושקעת ביותר מ- 50 חברות מאז שהחלה את פעילות ב- 1999, בהן, ZipDial, Falcon.io, Almotive, DealersDirect, TakeAway.com, Tripaneer. Prime אוצרת שותפה של scale-ups מהולנד עבור SuperNova.

• Runa Capital היא קרן הון סיכון ממוקדת טכנולוגיה, שההשקעות שלה יצרו או פיתחו חברות עם נכסים של יותר מ- 10 מיליארד דולר. Runa משקיעה באפליקציות תוכנה ותשתית עבור הכלכלה החדשה, החל מ- Acumatica ל- Nginx ו- Zopa, קרן Runa משקיעה ביותר מ- 60 חברות ב- 12 מדינות. Runa היא אוצרת שותפה של SuperNova עבור חברות במזרח אירופה.

• SmartFin Capital היא קרן הון פרטית הממוקדת בטכנולוגיות חכמות, עם מיקוד בפינטק. SmartFin Capital השקיעה ב- MariaDB, Silverfin, Matrerialise (NASDAQ:MTLS). SmartFin היא אוצרת שותפה של SuperNova לחברות במדינות בנלוקס.

• HPE Growth Capital ממוקדת בהשקעות צמיחה בחברות טכנולוגיה בצפון אירופה, עם דגש על גרמניה, הולנד ובלגיה. תיק חברות הפורטפוליו של HPE צמח בממוצע של 45% בשנה, ומאז שהחלה להשקיע יותר מ-800 משרות נוצרו שלה. HPE היא אוצרת שותפה של SuperNova עבור חברות בצפון אירופה.

• Idinvest Partners היא קרן השקעה פרטית, כלל אירופאית.  עם יותר מ- 6 מיליארד יורו בניהולה, לחברה יש מומחיות בהשקעות הון באמצעות עסקאות רכישה, וכן כמשקיעה ראשית ומשנית ברחבי אירופה. תיק ההשקעות שלה כולל את: Clear2Pay, BlaBlaCar, Meetic, Deeszer ורבים אחרים. Idinvest, הממוקמת בפריז, היא אוצרת שותפה של  SuperNova  עבור חברות בצרפת.

• Volta Ventures היא קרן השקעות המציעה מימון בשלבי Seed ושלבים מוקדמים עבור חברות אינטרנט ותוכנה במדינות בנלוקס. Volta היא אוצרת שותפה של SuperNova במדינות בנלוקס.

SuperNova גם מקבלת תמיכה מלאה מה- Belgian Venture Capital Association (BVA) באירוח משקיעים בינלאומיים.

קריאה פתוחה

Scale-Ups.eu שואפת להעמיד באור הזרקורים את החברות הצומחות המבטיחות ביותר באירופה. אם חברה צומחת עומדת בדרישות של Scale-Ups.eu ומעוניינת להציג ב- SuperNova, ניתן להגיש מועמדות דרך http://bit.ly/2K77XQ6

כרטיסים מוקדמים למסלול המשקיעים ב- SuperNova ניתן לרכוש כאן: http://bit.ly/2HJA3mq

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות