✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

בואו להילחם בקורונה! תחרות Call for Code קוראת למפתחים ישראלים להתפקד

|
March 30, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

בואו להילחם בקורונה! תחרות Call for Code קוראת למפתחים ישראלים להתפקד

IBM, ארגון David Clark Cause בשיתוף עם נציב זכויות האדם של האו"ם וקרן לינוקס, הכריזו על פתיחת תחרות Call for Code העולמית לשנת 2020 ומזמינים מפתחים ואנשי תוכנה וחומרה מרחבי העולם לרתום את כישוריהם לסייע במאבק ב-Covid-19 ובמאבק בשינויי האקלים, באמצעות שימוש בטכנולוגיות מבוססות קוד פתוח לרבות  IBM, Watson, IBM Cloud ו-Red Hat OpenShift.

מלבד התרומה הפוטנציאלית של המשתתפים והזוכים לסביבה ולאוכלוסיית העולם, התחרות מציעה לזוכה במקום הראשון גם פרס כספי משמעותי בסך 200 אלף דולר.


IBM נרתמת למאבק בקורונה

מאז הקמתה, תחרות Call for Code מתמודדת עם הנושאים הדחופים ביותר של החברה העולמית. לפני מספר שבועות, IBM השתתפה בהאקתון בריאות, במהלכו צצו רעיונות רבים עבור מציאת תרופה לנגיף הקורונה ומשם התפתח הרעיון לשלב את הנושא כמרכזי באתגרי התחרות השנה, ביחד עם הנושא המקורי עליו הוחלט מבעוד מועד, והוא שינויי האקלים.

ברגע ש-IBM הכריזה על נושאים אלו, החלה תמיכה יוצאת דופן, עם כמה רעיונות מלהיבים ומעל 1,000 הרשמות ממפתחים, אוכלוסיות בקבוצת בסיכון ומתכנתים.

בעזרת מערכת האקו-סיסטם, והתשתית יוצאת הדופן של תחרות Call for Code, הוחלט כי הנושאים המרכזיים בתחרות, יתייחסו לשינויי האקלים ובהתאם לצרכי התקופה, גם לנגיף הקורונה והמאבק בו.

התחרות, שמעודדת פיתוח יישומים טכנולוגיים מעשיים, נערכת זו השנה השלישית ברציפות, כאשר המטרה היא ליישם את הטכנולוגיה בדרכים חדשות אשר יוכלו לחולל השפיה מיידית ומתמשכת על קהילות ברחבי העולם. יותר מ-180 אלף מפתחים השתתפו בתחרות אשתקד ויצרו יותר מ-5,000 יישומים המתמקדים במוכנות לאסונות טבע וסיוע למדינות שנפגעו מהן.

ב-IBM ישראל, צוות ה-Startup & Developer Ecosystem יוביל פעילויות שונות הכוללות סדנאות Hands On Online למפתחים וסטארטאפים, שיתופי פעולה מקוונים עם קהילות מפתחים בארץ, האקתון עם אוניברסיטת אריאל ויוםCall for Code Covid-19  פנימי עם מעבדות המחקר והפיתוח.

 

לשמיעת ההרצאות המקצועיות שהיו בוובינר, מוזמנים ללחוץ כאן >



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות