✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

04.07 - קיידנס משיקה פתרון ענן לתעשיית השבבים

IsraelClouds
|
July 4, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

קיידנס משיקה את פתרון הענן הראשון

לתעשיית האלקטרוניקה והמוליכים למחצה 

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) הודיעה על השקת פורטפוליו הענן שלה (Cadence Cloud®), פתרון הענן הראשון המיועד לפיתוח מערכות אלקטרוניות ומוליכים למחצה.

פתרון הענן של קיידנס מורכב מסביבות הניהול של קיידנס, לרבות ניהול לקוח, ומאפשר למפתחי המוצרים האלקטרוניים להשתמש במדרגיות של הענן לטובת ניהול בטוח של העלייה במורכבויות התכנון השונות. עם פתרון זה, לקוחות החברה יכולים ליהנות מיתרונות הענן, ולקבל פרודוקטיביות משופרת, מדרגיות, אבטחה וגמישות באמצעות משאבי מחשוב הניתנים להרחבה וזמינים בתוך דקות או שעות, במקום שבועות ואף חודשים , וכפועל יוצא – תפוקה כוללת טובה יותר בתהליך הפיתוח.

קיידנס צברה עד היום ניסיון ענן נרחב, על ידי אירוח סביבות תכנון שונות עבור יותר ממאה לקוחות, בגדלים שונים, וכן באמצעות תכנון של מרבית מוצריה כך שיתאימו למדרגיות הדרושה בענן.

"אנו מספקים את פתרון הענן שלנו על מנת להתמודד עם האתגרים שמולם ניצבים לקוחותינו – דרישות שיא מכוחות המחשוב, שאינם ברי קיימא ונוצרו בעיקר בגלל תכנוני שבבים מורכבים והיקף נתונים אשר עולה בהדרגה", אמר ד"ר אנירוד דווגאן, נשיא קיידנס. "על ידי הובלת התעשייה אל הענן, אנו מאפשרים ללקוחותינו לאמץ את הענן במהירות ובקלות, להיות פרודוקטיביים יותר ולהגיע לשוק מהר הרבה יותר".

"הענן ישפיע מהיסוד על תכנוני סיליקון בכך שהוא יספק לחברות הפיתוח את היכולת לייעל את הונן אל מול ההוצאות התפעוליות ההכרחיות לתשתיות המחשוב", אמר סוק לי, מנהל חטיבת תשתיות התכנון ב-TSMC. "קיידנס עברה את ביקורות האבטחה הקפדניות שלנו והיא בהחלט מורשית לפעול עם לקוחות על הענן שלה בעזרת תהליכים ומודלים של TSMC". 

לדברים אלה הצטרף גאורב גופטה , מנהל מחקר בחברת המחקר גרטנר: "בעוד תעשיות רבות כבר אימצו מודלים שונים של ענן, כדי להתמודד עם משאבי המחשוב האינטנסיביים העולים בהדרגה, תעשיית האלקטרוניקה והמוליכים למחצה ניצבת בפני אתגרים מסוג שונה לגמרי, אשר גרמו עד כה לאימוץ הענן להיות מורכב. חלק מהאתגרים כוללים סוגיות אבטחה, כמויות מידע עצומות של תכנון ומגבלות הרחבה הטבועות בכלי האוטומציה והתכנון האלקטרוני. הגישה של קיידנס לענן מתייחסת לאתגרים אלה ופותחת את הדלת ללקוחות אל עבר אימוץ הענן וכניסה אל הדור החדש של פיתוח השבבים".

פתרון הענן של קיידנס מספק גם תמיכה מלאה ללקוחות אשר הקימו וניהלו את תשתיות ה-IT שלהם באופן עצמאי, ובקשר ישיר עם ספקיות הענן השונות (גוגל, אמזון ומיקרוסופט). קיידנס מציעה כלי תוכנה מוכווני ענן, למעשה רישיון מורשה המבוסס על ענן, ובכך מספקת רמת אמינות גבוהה לעבודה בענן תוך כדי התנהלות בפלטפורמות מוכרות. פתרון הענן של קיידנס מתאים במיוחד לחברות השואפות לנהל בעצמן את תשתיות ה-IT ואת פלטפורמות הענן.

הכלים הראשונים של קיידנס, אשר פותחו כבר במוכנות לענן, כוללים כלים לסימולציה של מעגלים, לניתוח משאבים ו-EM, לסימולציה לוגית, אימות פורמלי, אימות פיזי, Timing signoff ועוד. קיידנס יכולה לספק כלים נוספים בהתאמה לצורכי הלקוח. 

Cloud Hosting Design Solution, המהווה חלק מפתרון הענן של החברה, מספק כלי תוכנה בסביבת תכנון ממוטבת, מנוהלת ומותאמת לפלטפורמות הענן המוכרות. קיידנס משיקה בתחום זה פתרונות חלוציים, לרבות טכנולוגיה, אבטחה ויכולות אוטומציה, על מנת לשפר את השימושיות מחד ואת ערך סביבות עבודה אלו מאידך. כך למשל, קיידנס פיתחה פורטל המספק פונקציונאליות של הגדרות ענן, תחזוקה וניהול עבודה בפריסה מהירה , על מנת לענות על דרישות נפוצות בתחומים כגון סימולציה לוגית ואפיוני ספריות.

סטארט-אפים וחברות קטנות אחרות יכולים להרוויח מסביבת ענן מותאמת אישית, מכיוון שהפלטפורמה מפחיתה את הצורך בהשקעות כספיות בתשתית ובמוצרי מחשוב. בנוסף, הענן עוזר לחברות להקטין את המיקוד בסביבת התכנון שלהן, לטובת מיקוד ב-IC (Integrated Circuit) ובחדשנות תכנון המערכת עצמה. לעומתן, חברות בינוניות – גדולות יכולות ליהנות מסביבות העבודה של קיידנס בכך שיעבירו את כלל פרויקט התכנון, תחום פונקציונאלי מסוים או עומסי עבודה אחרים, ממרכזי הנתונים שלהם אל הענן.

בנוסף, קיידנס מציגה את ה- Cadence Palladium Cloud, אמולציה מבוססת ענן אשר מפשטת את חלוקות עומסי העבודה ומזהה דרישות שיא עבור לקוחות פלדיום קיימים. כמו כן, היישום בענן מאפשר גישה לאמולציה ולחומרה ללקוחות ושווקים חדשים. עם ענן הפלדיום, לקוחות יכולים לרכוש קיבולת נוספת אשר תיכנס לשימוש בעת הצורך. קיידנס מתחזקת את החומרה במרכז נתונים מקצועי ובכך "משחררת" את המשתמשים מאחריות והוצאות על התקנה ותפעול.

ברמה הקולקטיבית, קיידנס מספקת תמיכה בשימוש בכלים, בזרימה או בכל סביבת התכנון. לקוחות יכולים לבחור את המודלים והטכנולוגיות המתאימים ביותר עבורם ולדרישות הייחודיות שלהם

רון מור, סגן נשיא לפיתוח עסקי בחטיבת התכנון הפיזי, ARM – "אנו רואים דרישה גדולה בתעשייה לשירותי ענן, במיוחד אלה שצריכים להקל על צריכת משאבי מחשוב המגיעים לשיא. אנו עובדים עם

קיידנס על מנת לספק יכולות אפיון מבוססות-ענן ללקוחות המשותפים שלנו שמתמודדים עם אתגרי יציאה לשוק ומעמסה תקציבית. בתוך כך קיידנס מאפשרת לנו לשפר את כל צווארי הבקבוק השונים".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות