✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

31.12 - בינת תקשורת משדרגת את תשתיות המחשוב בקבוצת FOX: "שיפור בביצועים וראש שקט לשנים רבות"

IsraelClouds
|
December 31, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת בינת תקשורת מחשבים שידרגה לאחרונה את תשתיות המחשוב והאחסון של קבוצת האופנה FOX ובחברות הבנות ללין, סאקס , בילבונג, מנגו, אמריקו איגל , פוט לוקר, טרמינל X ועוד. לדברי מנמ"ר קבוצת FOX: "בזכות המערכת החדשה שיפרנו חלק מתהליכי עבודה הקיימים ב 25%".

היקפו הכספי של פרויקט השדרוג נאמד במאות אלפי שקלים והוא כלל: עבודת אפיון ואיסוף נתונים מהלקוח; שדרוג מערך האחסון והגיבוי; החלפת מערכת אחסון באתר הראשי למערכת הכוללת שני בקרים לשרידות מלאה, מערכת All Flash אמיתית המכילה רק דיסקי SSD, מיגרציה של השרתים הוירטואליים לאחסון החדש, מיגרציה של השרתים הפיזיים לאחסון החדש ובדיקות קבלה.

קבוצת FOX הינה חברה ציבורית ישראלית וקבוצת הקמעונאות המובילה בישראל בתחום האופנה והלייף סטייל. הקבוצה עוסקת  בעיצוב, בייצור ובשיווק של ביגוד ואביזרי אופנה. קבוצת FOX מחזיקה בכ-637 חנויות אופנה המשתרעות על פני שטחי מסחר בגודל של כ-200,000 מ"ר, מה שהופך אותה לקמעונאית האופנה בעלת הפריסה הרחבה ביותר בישראל. בקבוצה מועסקים יותר מ-7,600 עובדים אשר משרתים את לקוחות הקבוצה ב-6 רשתות הנושאות את שם הקבוצה ועוד 11 רשתות אופנה וקמעונאות בינלאומיות המשתייכות לקבוצה. לקבוצה ישנם שני מרכזים לוגיסטיים מתקדמים וכן היא מנהלת חנויות אופנה ב-15 מדינות. קבוצת FOX גם מחזיקה את מועדון הלקוחות הגדול ביותר במדינה ובחמש שנים האחרונות הכפילה את היקף הפעילות העסקית שלה.

"המערכת זורמת ללא שום בעיה"

לדברי אבי אג'ימן, מנהל מערכות המידע של קבוצת FOX: "הגידול בפעילות העסקית ייצר אתגרים טכנולוגיים עבור מחלקת מערכות המידע בחברה. בכדי לתת מענה לדרישות העסקיות נדרש היה ליצר נפחי אחסון הרבה יותר גדולים ובמקביל לשפר את הביצועים של מערכות המחשב השונות. לאחר ניסיון לא מוצלח שהיה לנו עם חברה מתחרה, החלטנו לערוך את פרויקט שדרוג מערכות המחשוב והאחסון עם חברת בינת תקשורת מחשבים. באמצעות מערכת האחסון החדשה הצלחנו לקבל תגובה של  פחות מ 1ms  עם ביצוע של מעל 100.000 IOPS ובנוסף הכפלנו את נפח הדיסקים שלנו. בזכות המערכת החדשה שיפרנו חלק מתהליכי העבודה הקיימים ב-25%. לאחר התנסות במערכת אחרת בה בזמן הרפליקציה, המערכת הישנה היתה קופאת לכמה שניות, לאחר שעברנו למערכת החדשה - הרפליקציה זורמת ללא שום בעיה. בזכות  ההתקנה המוצלחת החלטנו להעביר גם את מערכת ה- WMS  שמבוססת LINUX  ל STORAGE החדש בליווי צמוד של חברת בינת תקשורת, ממנה זכינו לתשובה לכל שאלה ולשרות מעולה".

דן דולינסקי, ארכיטקט פתרונות בבינת תקשורת מחשבים הוסיף: "אחד המאפיינים העיקריים של הפתרון שבזכותו נמכר הפרויקט זה ה-Performance. הלקוח הבין את החוזקה של המערכת ואת השיפור המשמעותי של הביצועים שהוא מקבל לעומת המערכות הקודמות אותן הוא בדק וכמובן לעומת המערכת הישנה שהייתה קיימת לו בארגון. במסגרת הפרויקט שילבה בינת מערכת A300 של NETAPP באמצעותה ניתן להגיע למאות אלפי IOPS וLatency   של פחות מ 1m. מאפיינים נוספים שהשפיעו על הלקוח בקבלת ההחלטה לבצע את פרויקט השדרוג עם בינת הן יכולות ה-efficiency  של המערכת, אשר מאפשרות באמצעות אלגוריתמים מתוחכם לחסוך ללקוח המון נפח אחסון מיותר ולקבל ביצועים טובים יותר".  

ראש שקט לשנים רבות

עינת קוגן , מנהלת  תחום אחסון וגיבוי בבינת תקשורת מחשבים ציינה עוד כי "הפרויקט שערכנו בקבוצת FOX, נותן מענה מקיף לצרכי האחסון המגוונים בארגון, ונותן להם 'ראש שקט' לשנים רבות. תשתית האחסון  כיום, לאחר השדרוג, מתאימה לדרישות הביצועים והנפח של קבוצת FOX, מה שבא לידי ביטוי בעיקר ברמות הפונקציונליות הגבוהות, המקנות לארגון תשתית אחסון דינאמית המשולבת באופן הדוק בסביבת הקבצים הארגונית והסביבה הוירטואלית ומשולבת גם בכלל תשתיות המחשוב מנקודת מבט אפליקטיבית. התשתית ששרתה עד כה את FOX, לא עמדה בדרישות העסקיות של החברה מבחינת נפחים וביצועים ובתקופות עומס אף הורגשה איטיות בשירותים".

טובי אשכנזי, סמנכ"ל מכירות למגזר העסקי בבינת תקשורת מחשבים הוסיף: "בינת זכתה להוביל בשנים האחרונות מאות פרויקטים במגוון רחב של תחומים בעולמות התשתית, התקשורת, הדיגיטל והענן ונמצאת בצמיחה מתמשכת במתן פתרון מקצה לקצה לארגונים העסקיים בישראל. בינת זכתה בנוסף למגוון פרויקטים במגזר העסקי גם במגוון מכרזים במגזר הציבורי, ביניהם הזכייה במכרז הטלפוניה של החשכ"ל, במסגרתו משודרגות מערכות הטלפוניה והמוקדים בכל משרדי הממשלה ויחידות הסמך, וכן במכרז שירותי אירוח וגיבוי, במכרז האינטגרציה, במכרז אבטחת המידע ועוד. כמו כן זכתה החברה במכרזים מובילים ברשויות המוניציפליות, ובמכרז מצלמות הגוף של משטרת ישראל. הצלחות אלה מביאות לידי ביטוי את מובילותה של בינת בפתרונות ה ICT במגזר הביטחוני ובמגזר העסקי".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות