✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

איך להפוך את התעשייה הישראלית לדיגיטלית יותר?

IsraelClouds
|
March 23, 2023
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
מנהלת חטיבת התעשייה והמסחר בבינת תקשורת מחשבים, רונית שר שלום

איך להפוך את התעשייה הישראלית לדיגיטלית יותר?

פורום Industry 4.0 של בינת התכנס זו הפעם השישית, וביקר בחווה האוטונומית הראשונה בישראל של חברת Culception, שפועלת ללא מגע יד אדם

 

פורום Industry 4.0 התכנס זו הפעם השישית ביום שלישי האחרון (21.03) בחסות חטיבת התעשייה והמסחר של חברת בינת תקשורת מחשבים. האירוע מתקיים מדי רבעון, ומשתתפים בו מיטב המנהלים והמנהלות מהלקוחות הבכירים של בינת בתעשייה בישראל. את המפגש הנוכחי אירחה חברת האגרוטק המובילה Culception, שהציגה את תהליכי החדשנות של החברה.

 

מנהלת חטיבת התעשייה והמסחר בבינת תקשורת מחשבים, רונית שר שלום, ציינה כי ״זה מעורר השראה לפגוש שוב ושוב מנהלים ומנהלות מובילים בתעשייה הישראלית בפורום Industry 4.0, שמצביעים ברגליים ומגיעים מתוך רצון אותנטי לעורר שינוי וללמוד כיצד לבצע נכון טרנספורמציה דיגיטלית במפעלי העתיד״.  

 

את המפגש האחרון אירחה חברת האגרוטק המובילה Culception שפיתחה טכנולוגיה מבוססת AI הממקסמת יבול ומורידה עלויות ייצור, על מנת להילחם בבעיית הרעב העולמית. כיום, הטכנולוגיה של החברה מספקת שירותים לבתי גידול, חברות זרעים וחקלאים, במגוון סוגי גידול, הן בחממות רגילות והן בחממות אוטונומיות, שפועלות ללא מגע יד אדם. רועי אליקים, מנכ״ל ומייסד החברה, הציג את הדור הבא של החקלאות ושיתף את משתתפי הפורום ביכולות הטכנולוגיות של החברה המפעילה את החווה האוטונומית הראשונה בישראל.

 

עוד הציגו בפורום: דרור מרום, מנהל חטיבת ה-IOT & Mobile, שהציג פתרונות בינה לתעשייה 4.0; ד״ר עוז גוטרמן, מייסד קהילת אנשי המחר, שדיבר על ״המהפכה הגדולה בעולם העבודה״; אתגר מרקוס, מנהל מרכז מצוינת לתעשייה חכמה של חברת KLA, שדיבר על איך ליצור שיתוף פעולה נכון בין סטרטאפים לבין חברות גדולות; אופיר זמיר, מנהל הנדסת מערכות בינה מלאכותית בחברת השבבים Nvidia, דיבר על כיצד לאמץ טכנולוגיות של Generative AI ומטאוורס בתעשייה; גיא בהירי, מנהל מגזר הביטחון ו-CTA בחברת Splunk ישראל, שדיבר על Splunk כפלטפורמה אנליטית של IOT.

 

דרור מרום, מנהל חטיבת ה-IOT & Mobile בבינת האמון על פתרונות תעשיה 4.0 בחברה, הוסיף:  "המפגשים הללו מאפשרים לנו להבין באופן מדויק את העשייה הרבה שנעשית, הצרכים והאתגרים האמיתיים של הלקוחות שלנו לטובת יצירת שיח מפרה, דיוק ההיצע הטכנולוגי המותאם ללקוחות התעשייה בישראל ומאפשר למפעלים לעשות את קפיצת המדרגה לטובת תעשייה חכמה 4.0".

 

בין הארגונים שהשתתפו עד כה באירועי השולחנות העגולים של פורום Industry 4.0 ניתן למנות את  פלקס, טבע, תנובה, ICL, KLA, בזן, קלספשיין, רפא, הרשות לחדשנות, זוגלובק, רב בריח, פריסימוס  מיטרוניקס נסטלה ועוד רבים. המפגש הבא של הפורום יתקיים בעוד שלושה חודשים.

 

כאינטגרטור מוביל במרחב הישראלי, בינת מסייעת ללקוחותיה לבצע את הקפיצה הטכנולוגית והתהליכית הנדרשת לתוך עולמות תעשייה 4.0 עם מגוון רחב של פתרונות וטכנולוגיות חדשניות, בהן פלטפורמת IOT לניהול קווי ייצור המייעלת תהליכים ומוזילה עלויות ייצור, פתרונות לתחזוקה יזומה ומונעת, מערכת ניהול אנרגיה המספקת מידע בזמן אמת על צריכת האנרגיה ומתריעה על חריגות ותקלות ובכך מאפשרים למפעלים להיות תחרותיים ויעילים יותר במרחב המשתנה של ימינו.

 

על חברת בינת

בינת הינה החברה המובילה בישראל בפתרונות ושירותי אינטגרציה מקצה לקצה. החברה הוקמה בשנת 1975 והינה חלק מקבוצת רד בינת. כיום, בינת מציעה פתרונות לתחומים שונים כגון: שירותי ענן, DevOps,  טלפוניה, אבטחת מידע וסייבר, ניהול רשתות וידאו ארגוני, פתרונות דאטה סנטר, ניידות, בינה מלאכותית וביג דאטה. הקבוצה מונה יותר מ-20 חברות הייטק מתחומים שונים ומציגה הכנסה שנתית כוללת של כ-1.5 מיליארד דולר ושללא ספק ממקמים אותה בחזית התעשייה כספקית פתרונות מתקדמים לארגונים וחברות.

 

 

 

 

 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות