✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מנכ"ל בינת, אלון בן צור: ״האתגר שלנו לשנים הקרובות הוא לחבר בצורה מושלמת בין האדם למכונה״

IsraelClouds
|
July 3, 2023
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
מנכ"ל בינת, אלון בן צור. קרדיט - תומר פוליטן


מנכ"ל בינת, אלון בן צור: ״האתגר שלנו לשנים הקרובות הוא לחבר בצורה מושלמת בין האדם למכונה״

יותר מ-5,000 איש השתתפו בכנס בינת אקספו, אירוע ההייטק וטכנולוגיות המידע הגדול בישראל

 

בינת אקספו 2023, אירוע ההייטק וטכנולוגיות המידע הגדול בישראל, נערך ביום חמישי האחרון באקספו תל אביב זו הפעם ה-18 בהשתתפות יותר מ-5,000 אנשים. השנה השתתפו באירוע מאה מציגים, נערכו יותר מ-80 הרצאות ופאנלים במסלולי תוכן מקצועיים שונים, ו-14 סטארטאפים הציגו את הדמו שלהם במתחם. בנוסף, הוצגו מגוון רחב של טכנולוגיות, בהן טכנולוגיות סייבר סקיוריטי, פתרונות ענן, דאטה ו-AI, DevOps, דאטה סנטר, אוטומציה, טכנולוגיות לשיפור חוויית לקוח ועוד. בתערוכה השנה שולבו לראשונה יצירות אמנות מבוססת AI בהשראת האמנים ואן גוך, פיקאסו, יאיוי קוסמה, פרידה קאלו וסלבדור דאלי.

 

המליאה המרכזית התקיימה תחת הכותרת Leading with EmPASSION - העצמת יכולות הארגון והעובדים בשילוב אמפתיה ותשוקה לעשייה. גישה זו נועדה להביא את הארגון אל היעדים והתוצאות העסקיות בצורה מהירה ואיכותית, כאשר הטכנולוגיות התומכות נמצאות בהישג יד.

 

מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, אלון בן צור, פתח את הכנס וסקר את ההתפתחויות הטכנולוגיות, כמו גם האתגרים שעומדים לפנינו. לדבריו, ״שנת 2023 היא שנת מפנה, שנה של  שינוי והתפתחות, שבה לראשונה אנו מסתכלים על ההתפתחות הטכנולוגית לא רק בהתלהבות, אלא גם ברגישות וחשש מעוצמתה. לצד הערך הרב שאנו מפיקים מהטכנולוגיות, יש גם לא מעט אתגרים״. בן צור מנה ארבעה דברים עיקריים שארגונים צריכים לעשות כיום כדי להתמודד עם האתגרים הנוכחיים: להשקיע בפיתוח העובדים, שימוש בשירותים מנוהלים, להיערך ולהיות AI Ready, ולשמור על פשטות. ״אם נחזיר את השליטה שלנו, נוכל לעבור את התקופה המאתגרת הזו ולבנות ארגון מותאם לעתיד שמשתנה במהירות גדולה״. הוא הדגיש כי הבינה המלאכותית לא תחליף את העובדים והעובדות. ״העובדים הם נכס, והאתגר הוא לחבר בצורה חיובית את הבינה המלאכותית לעשייה שלנו. לחבר בצורה מושלמת בין האדם למכונה - שילוב של רופא, עורך דין או מהנדס עם הכלים של הבינה המלאכותית ייתן לנו עובדים מקצועיים יותר״.

רועי זיסאפל, מנכ"ל Radware. קרדיט - תומר פוליטן


רועי זיסאפל, מנכ"ל Radware, סקר את העלייה באירועי סייבר בעולם ובייחוד בארץ ואת האתגרים הגלובליים מול קבוצות תקיפה פרו-רוסיות ואיסלמיסטיות. בין השאר סיפר כי ״חברת רדוור מספקת שירותי הגנת סייבר לממשלת אוקראינה כנגד גופי תקיפה פרו-רוסיים. לדבריו, ״ראינו במלחמה טקטיקות תקיפה וכלי סייבר חדשים שארגונים רבים, לרבות ספקי מערכות ושירותי הגנה, מתקשים להגן מפניהם. אנחנו מפתחים מזה שנים טכנולוגיות זיהוי ומניעת התקפות שמבוססות על Machine learning ו-AI שמתמודדים בהצלחה עם איומים אלו. עם זאת, הגנה מפני תקיפות סייבר איננה יכולה להסתמך על מוצר וטכנולוגיה בלבד. אנחנו משקיעים במודיעין סייבר, פיתוח ואלגוריתמיקה, הכשרת לוחמי סייבר והפעלת מערך שירות מסביב לשעון כדי שהפתרונות שלנו יוכלו לנטרל התקפות סייבר בזמן אמת״.


אורן שגיא, מנכ"ל Cisco ישראל, אמר כי ״אנו נמצאים בעיצומה של מהפכה טכנולוגית המביאה עימה הזדמנויות אין סוף, אך גם מורכבות עצומה לצד איומי אבטחה. אנו פועלים בסיסקו לפשט את מערכי ה-IT המורכבים, ובהתאם השקנו לאחרונה פלטפורמות חדשות היוצרות מערך אחוד, קל לניהול ושליטה, המאפשר ניהול אחיד לתשתית התקשורת, מערכי אבטחת המידע וחווית המשתמש. סיסקו בישראל עומדת בחוד החנית של החידושים הטכנולוגיים, תוך שילוב מנועי AI מתקדמים המאפשרים מענה מיטבי לצרכי לקוחותינו״. 


אלון חיימוביץ', מנכ"ל Microsoft ישראל, הציג במליאה המרכזית יישומים חדשים של החברה שעושים שימוש ב-Chat GPT וב-Open AI, יישומי Copilot (טייס-משנה), כמו למשל מיקרוסופט 365 Copilot. לדבריו, ״החזון שלנו הוא שיכולות ה-AI יהיו בכל פלטפורמה של מיקרוסופט. יש לנו היום את הכלים והיכולות לעשות מהפכה, בואו נוודא שאנחנו עושים זאת בצורה בטוחה ואחראית״. 


אייל מנור, סמנכ״ל מוצרים בצ׳ק פוינט, התייחס גם הוא להשתכללות של התוקפים. לדבריו, ארגונים צריכים לשאול את עצמם, ״האם אתם מגינים היום על כל משטחי התקיפה שלכם, כמה מורכב עבורכם לנהל זאת, והאם המוצרים האלו משתפים פעולה. ארגונים כיום צריכים את הסקיורטי הטוב ביותר, שיודע לעבוד ביחד, שהוא רחב היקף ויודע לעבוד ממקום אחד. סקיורטי כזה יעצור מתקפות על כל משטחי התקיפה״. 


בכנס השתתפו מאה מציגים, בהם חברות ענק כמו Dell, פורטינט, אינטל, אורקל, ג׳ופיטר, סמסונג, נייס, גוגל קלאוד, פאלו אלטו נטוורקס, Nvidia, VMware, מיקרוסופט ועוד. המשתתפים הציגו טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לארגונים להעצים את היכולות והכלים של הארגון לטובת צמיחה עסקית ואת היכולת לשלב פתרונות שונים ומגוונים לכדי פתרון הוליסטי המותאם בדיוק עבור הארגון בכדי לאפשר לו לצמוח ולגדול.


לאחר מליאת הפתיחה התקיימה מליאת ה-Developers בה יודי בר און, מנכ״ל Kaleidoo, חברת הבת של בינת העוסקת בפתרונות Data & AI; ולאוניד נירייב, AVP Software Engineering and DevOps BU Manager בבינת תקשורת מחשבים, דיברו על השינוי שחל בעולם הפיתוח עם הופעת הבינה המלאכותית הג׳נרטיבית. במפגש דנו בדרכים לייעול תהליך הפיתוח וטכניקות להפקת קוד איכותי, וכיצד לשלב את טכנולוגיית הבינה המלאכותית בתהליך.

אקספו 2023. קרדיט - תומר פוליטן


בהמשך התפצלו המשתתפים להרצאות במסלולים מקצועיים שונים. בין ההרצאות היו: 

סייבר-סקיורטי 360 - האתגרים העומדים בפני העולם הדיגיטלי, לאור התעצמות תהליכים מבוססים בינה מלאכותית ולמידת מכונה. בהרצאה הוצגו פתרונות הסייבר החדשניים ביותר. 


כיצד ליצור פלטפורמה מבוססת AI עם סביבה מרובת עננים וסביבת IT מתקדמת - הצרכים והאתגרים הטכנו-עסקיים כיום מובילים לתפיסה משולבת שבה ניהול, אוטומציה, ניטור רמת השירות וחווית הלקוחות בזמן אמת והיכולת לייצר תובנות ותרחישים בהתאם, מהווים רובד מרכזי. במסלול זה הוצגה סביבת IT מודרנית והיברידית לשילוב פתרונות On-Premis וסביבות מרובות עננים. 


AV FRIENDS - מודל העבודה ההיברידי הושרש בארגונים והפך את שירותי שיחות הוידאו לכלי תקשורת קריטי המאפשר ביצוע שיחות רבות משתתפים. במסלול זה השתתפו מומחי תוכן שונים מהיצרנים המובילים בתחומי הווידאו בפלטפורמות הענן ובאמצעי חומרה חדשניים.


טכנולוגיה בשירות האקדמיה - לאור ההתפתחויות בתחום הבינה המלאכותית, כיצד תראה האקדמיה בשנים הבאות? כיצד יראו הכיתות העתידיות? כיצד ישתלב ה-ChatGpt במערך האקדמיה? במסלול זה דנו בלמידה ההיברידית וכיצד ניתן למנף את הטכנולוגיות ופתרונות המולטימדיה החדשים בתחום האקדמיה. 


על חברת בינת

בינת הינה החברה המובילה בישראל בפתרונות ושירותי אינטגרציה מקצה לקצה. החברה הוקמה בשנת 1975 והינה חלק מקבוצת רד בינת. כיום, בינת מציעה פתרונות לתחומים שונים כגון: שירותי ענן, DevOps,  טלפוניה, אבטחת מידע וסייבר, ניהול רשתות וידאו ארגוני, פתרונות דאטה סנטר, ניידות, בינה מלאכותית וביג דאטה הקבוצה מונה יותר מ-20 חברות הייטק מתחומים שונים ומציגה הכנסה שנתית כוללת של כ-1.5 מיליארד דולר ושממקמים אותה בחזית התעשייה כספקית פתרונות מתקדמים לארגונים וחברות.




לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות