✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

08.08 - BSH העולמית תבחן סטארטפים ישראלים בתחום הבית החכם

IsraelClouds
|
August 8, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

BSH Future Home Accelerator תעניק ל-10 סטרטאפים את ההזדמנות להשתתף בתכנית האקסלרטור היוקרתית במינכן. בתום 3 חודשים ייבחר סטארט אפ אחד שיזכה בהמשך מימון וליווי מלא

BSH היצרנית המובילה באירופה למוצרי חשמל ביתיים שנמצאת בחזית הטכנולוגיה הביתית בייחוד בתחום המכשירים הביתיים המחוברים, הכריזה על צעד נוסף בעולם הפיתוחים הטכנולוגים עם הקמת אקסלרטור בינלאומי בתחום פתרונות חדשניים לבית החכם. במסגרת האקסלרטור, פונה החברה לכלל הסטרטאפים והיזמים בעולם, וכעת הכריזה על פתיחת התחרות גם בישראל באמצעות הסניף המקומי.

BSH העולמית השיקה את האקסלרטור בשיתוף פעולה עם Techstars, הרשת הבינלאומית המסייעת ליזמים וסטרטאפים. האקסלרטור ייבחן פניות של יזמים וסטרטאפים מכל העולם, יזהה את המודלים העסקיים – דיגיטליים הטובים ביותר, ולבסוף יסנן וייבחר את עשרת  החברות בעלות הפוטנציאל הגבוה ביותר, שייקחו חלק באקסלרטור לתקופת זמן של שלושה חודשים. במסגרת האקסלרטור, ייזכו עשרת הסטרטאפים בליווי צמוד של מנטורים נבחרים, מומחים ומשקיעים פוטנציאלים בנוסף לגישה לפלטפורמת הבית החכם Home Connect הקיימת והמובילה של החברה

בנוסף ייזכו לעבוד באזור עבודה יוקרתי במשרדים הראשיים של החברה במינכן. בסיום שלושת חודשי העבודה, יציגו עשרת החברות מצגת בפני הגורמים הבכירים של החברה ולבסוף ייבחר זוכה אחד לו יוענק מימון להמשך פיתוח הרעיון ווליווי של צוות המומחים במינכן.

הסטרטאפים שיוכלו להגיש את מועמדתם הן חברות בשלב מוקדם המפתחות מוצרים בתחום המטבח החכם בפרט או הבית החכם בכללותו.

יאיר רוזן, מנכ"ל BSH ישראל: "הדיגיטציה משנה את הדרך שבה אנשים חיים, מבשלים ומבצעים את עבודות בית. חברת BSH פועלת עם הפנים קדימה ואל העתיד ומחפשת אחר הרעיון המבריק הבא שיסייע לצרכנים וישפר את שגרת היומיום שלהם בבית. החברה רואה בישראל מקור חשוב של ידע ומזמינה את הסטרטאפים והיזמים הישראלים להגיש את מועמדותם ולקחת חלק באקסלרטור הבינלאומי של החברה".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות