✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

דאסו סיסטמס ו-Bouygues Construction מחויבים להמציא מחדש את ענף הבנייה

ISRAELCLOUDS
|
September 16, 2020
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

דאסו סיסטמס ו-Bouygues Construction מחויבים להמציא מחדש את ענף הבנייה

·   Bouygues Constructio, כקבלן כללי, יפתח פרויקטים למגורים עם פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE בענן לצורך הטרנספורמציה העסקית שלה.

·  השלב השני של השותפות ארוכת טווח בין שתי החברות האירופיות, נועד לשפר את כל הקשור לבריאות ובטיחות, פיתוח בר-קיימא בכל הפרויקטים, ויעילות תהליכי Bouygues Construction.

·  השותפות מסייעת לדאסו סיסטמס לכלול את השימוש ב״תאום וירטואלי״ לתחום הבנייה באמצעות חוויות הפתרונות התעשייתיים "Integrated Built Environment" ו-"Creative Building Design".

דאסו סיסטמס ו-Bouygues Construction  הודיעו על השלב הבא במחויבות ארוכת הטווח שלהם להמציא מחדש את ענף הבנייה ולהפוך אותו ליעיל ובר-קיימא. Bouygues Construction בחרה בפלטפורמת ה- 3Dexperience בענן כדי להניע את המהפך העסקי שלה במטרה לשפר את הפיריון בפרויקטים שלה בתחום הבנייה. שלב שני זה הוא המשך למהלכי הדיגיטציה והאוטומציה הראשוניים של Bouygues Construction.

אזרחים מצפים לפרקטיקה עירונית חדשה ולמיקוד רב יותר בקיימות. עם זאת, ענף הבנייה נאבק בפריון שלו, החל במורכבות הפרויקט וכלה בדציפלינות מקוטעות. טרנספורמציה דיגיטלית מציעה אפשרות לקיים כלכלה בת-קיימא והוליסטית יותר. זה מגביר את ניצול את הידע והיכולות ואת השיתוף בין שרשראות הערך ומאפשר את יישום של מודלים עסקיים חדשים.

באמצעות פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE בענן, Bouygues Construction יכולה לנקוט בגישה מערכתית לניהול פרויקטים, שמשלבת חוויות תאומות וירטואליות בכל שרשרת הערך. הדבר מאפשר מעבר משיטה מסורתית בה תחומים שונים מתנהלים באופן עצמאי, לשיטה מבוססת מודלים.

סביבה משולבת, כוללת ושיתופית זו, עם מקור יחיד לנתונים הניתנים לעיבוד, תייעל את קבלת ההחלטות בקרב כל בעלי העניין - מההנהלה הכללית ועד העובד באתר - בכל שלבי הפרויקט. כך Bouygues Construction תוכל לשפר את הבטיחות של עובדיה ושל כל בעלי העניין שלה. זה גם יאפשר לחברה להפחית בזבוז ולהגביר את האיכות, משלב העיצוב ועד לשלב הבנייה, על ידי הגדרת רכיבי הרכבה מודולריים המשולבים בקווי מוצרים כגון בתי אבות ובתי מגורים לסטודנטים. מודולריות תאפשר טיפול במורכבות הפרויקטים הקרובים, תוך מתן מענה לגידול בצרכי ההתאמה האישית והקיימות, וכן התאמה לשונות גבוהה בשוק.

פיליפ בוננבה, יו"ר ומנכ"ל חברת Bouygues Construction, אמר: "Bouygues Construction עושה שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות כבר שנים ונראה לנו שנוכל לעשות בהם שימוש רב עוד יותר ליצור ערך רב יותר. לפיכך אנו מחפשים טרנספורמציה ברמה גבוהה יותר אשר תשפיע על התהליכים שלנו בכל הפרויקטים שלנו ותכין את עתידה של החברה: טרנספורמציה שתוביל לשיתוף פעולה גדול יותר בתוך הקבוצה ועם בעלי העניין שלנו על מנת לשפר את הערך שאנו מספקים ללקוחותינו."

ברנרד שארלז, סגן יו"ר ומנכ"ל, דאסו סיסטמס, אמר: "התנסות בתאום הווירטואלי של הבנייה היא תהליך כולל, ובזכות הענן והניידות, גם תהליך בר-השגה. בשונה משיטות מורשת קיימות, חווית התאומים הווירטואלית מאפשרת לכל המעורבים להבין ולתרום לתהליך. כל השחקנים בענף כמהים לדרכים טרנספורמטיביות לשיתוף פעולה ולחדשנות. האם חשבתם אי פעם שהחלום הזה יתגשם? גישה מהפכנית זו, המבוססת על פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE, מניעת את השותפות לטווח ארוך שלנו עם Bouygues Construction. היא מספקת הזדמנות אדירה לשלב יחד את המנהיגות והמומחיות של שתי השותפות, ולהכניס דינמיקה חדשה במערכת האקולוגית של הבנייה שתקדם אותה לעבר קיימות גדולה יותר."

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות