✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

06.06 - Booking הכריזה על הסטרטאפים הזוכים במענק, תוכנית ה-Accelerator בתחום התיירות

IsraelClouds
|
June 6, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

Sakha Consulting Wings: Woman on Wheels ו-Global Himalayan Expedition ההודיות הן שתי החברות שקיבלו מקרן המענקים של Booking.com  ששוויה 2 מיליון אירו

Booking.com, מחברות המסחר האלקטרוני הגדולות ביותר בעולם ושחקנית מובילה בתחום הטכנולוגיה הדיגיטלית, הודיעה על הסטרטאפים אשר קיבלו מענקי צמיחה כחלק מהתוכנית להאצת פרויקטים לשנת 2018, Booking Booster. לאחר שלושה שבועות של סדנאות וחונכות אינטנסיבית שנוהלו באופן בלעדי על ידי המומחים של Booking.com, התוכנית הגיעה לשיאה עם הגשת המועמדות הסופית לקבלת מענקים בשווי של עד 500,000 אירו מקרן המענקים של Booking.com, שהיקפה עומד על 2 מיליון אירו ומטרתה לסייע ולתמוך בסטרטאפים במהלך צמיחתם ובמעבר לשלב הבא. עשרת הצוותים שהגיעו לשלב האחרון הציגו את התוכנית שלהם בפני קהל וצוות של מומחים באמסטרדם, ומבין כל המועמדים, נבחרו  Sakha Consulting Wings: Woman on Wheels ו- Global Himalayan Expedition ההודיות אשר קיבלו את שני המענקים הגדולים ביותר על סך 325,000 יורו ו-400,000 יורו בהתאמה בזכות התוכנית שהגישו.

“החזון והתשוקה שראינו השנה אצל חברות הסטארט-אפ היוו השראה גדולה", אמרה גיליאן טאנס, מנכ"לית ונשיאת Booking.com. "כולנו מצפים בכיליון עיניים לראות כיצד יתממשו תוכניותיהם במהלך השבועות והחודשים הבאים, בעוד שאנו עובדים יחד כדי להביא את החזון שלהם לתיירות בת-קיימא ביותר יעדים ברחבי העולם".

עשרת הסטארט-אפים שהשתתפו בתוכנית מגיעים משש מדינות שונות ויחדיו הפעילות שלהם מתפרשת על פני שש יבשות, לרבות אנטרקטיקה. העסקים שלהם כוללים שילוב מגוון של מסחר אלקטרוני חדשני אשר מחבר בין מטיילים לבין חוויות טיולים שפונות לכולם, פתרונות טכנולוגיים חלוציים ויוזמות שמחזקות קהילות מקומיות כך שירוויחו באופן שווה מהזדמנויות בשוק התיירות הבינלאומי.

בנוסף לזוכות הגדולות, הסטרטאפים הנוספים אשר קיבלו בשנת 2018 מענקים מקרן Booking Booster של Booking.com הן:

Community Homestay Network (נפאל) €225,000

HiveSters (תאילנד) € 100,000

Hotel Con Corazón (הולנד, פעילות בניקרגואה) €100,000

Keteka (ארה"ב, פעילות במרכז ודרום אמריקה ובאנטרקטיקה) €275,000

KITRO (שוויץ) €100,000

Reflow (הולנד) €100,000

Tastemakers (ארה"ב, פעילות באפריקה) €100,000

Wheel the World (ארה"ב) € 275,000

כל הסטארט-אפים שהשתתפו בתוכנית יקבלו 12 חודשים של חונכות והדרכה מהמומחים של Booking.com שיתרמו ידע וניסיון בהיבטים העסקיים, כמו גם הזדמנויות וגישה לשיתופי פעולה עם Booking.com ביוזמות ותוכניות פיילוט חדשניות.

בנוסף למענקי הצמיחה של Booking.com, Amazon We Services (AWS) תציע לכל החברות שהגיעו לשלב הגמר של Booking Booster את האפשרות ליהנות מתוכנית ההזנק שלה,AWS Activate. החברה תספק לחברות הסטארט-אפ את המשאבים הדרושים להן להתחיל במהירות ב- AWS, כולל אשראי, הדרכה ותמיכה - כדי להפיח את רעיונותיהם לחיים.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות