✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

11.03 - Booking.com הכריזה על הסטארט אפים בתחום התיירות

IsraelClouds
|
March 11, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

שזכו במענקי מימון באירוע Booster Lab בתל אביב,הזוכים במקום הראשון בפרס של 25,000 יורו - הסטארט אפים הישראלים  Bitemojo ו-AccesibleGo

תל אביב, ישראל, 11 במרץ, 2018 - Booking.com, אחת מחברות המסחר האלקטרוני הגדולות בעולם ומובילה בתחום הטכנולוגיה הדיגיטלית, הכריזה על הסטארט אפים בתחום התיירות אשר זכו במענקי מימון במסגרת תכנית Booster Lab השניה שנערכה בשבוע שעבר בתל אביב.

הסטארט אפים הישראלים Bitemojo ו-AccesibleGo זכו במענקים הגבוהים ביותר בתחרות בסך 25,000 יורו, כאשר Questo מרומניה ו-Knowers, שגם הוא מישראל, קיבלו 20,000 יורו ו-15,000 יורו בהתאמה.

bitemojo היא אפליקציה אשר מציעה חוויות קולינריות עצמאיות מחוץ למיינסטרים, שהן גמישות, אישיות וזמינות באמצעות הסמארטפון בלבד. accessibleGO היא פלטפורמת תיירות לאנשים עם מוגבלות, המציעה אפשרות לקחת חלק בקהילה בה ניתן להזמין בתי מלון נגישים ולראות סקירות רלוונטיות, כמו גם, הפלגות, תחבורה ואטרקציות נגישות ברחבי העולם.

תחרות הסטארט אפים נערכה לאחר תכנית בת שלושה ימים, שבה השתתפו 9 סטארט אפים מתחום התיירות בשלביהם המוקדמים בסדרה של סדנאות מעשיות ומפגשי מנטורינג של אחד על אחד עם מומחי Booking.com. בתום שלושת הימים הללו הציגו החברות את התכניות העסקיות שלהן בפני שלושה שופטים מנוסים, על מנת לנסות לזכות במענקים מטעם Booking.com כאשר ארבעה סטארט אפים אכן זכו במימון. כל הסטארט אפים ימשיכו לקבל הדרכה וליווי מצוות Booking.com.

"ההשתתפות בתכנית Booster Lab של Booking.com הייתה חוויה מדהימה, בעיקר הודות לחונכים ולמנטורים המצוינים שסיפקו תובנות מעולות, טיפים יעילים והרבה עזרה לאורך כל הדרך", אמר מיכאל וייס, מייסד שותף ב-Bitemojo. "זה דבר שונה לחלוטין להיפגש ולקבל עצות מהאנשים שמתפעלים ומנהלים את אחד המותגים המכובדים והגדולים ביותר בתחומי הטכנולוגיה והתיירות היום. זהו למעשה פרס לכשעצמו עבור כל סטארט אפ בתחום התיירות".

"זה היה תענוג להתחבר לכל אחד מתשעת הסטארט-אפים בשלב מוקדם כל כך במסע שלהם", אמרה מריאן גיבלס, מנהלת גלובלית לאחריות תאגידית ב - Booking.com. "ראינו כמה רעיונות חדשניים וחלוציים באמת בימים האחרונים ואנו מצפים לראות את כל אחת מהחברות הללו מתרחבות וצומחות בתעשייה הזו, במיוחד בזמן שאנחנו עובדים יחד על מטרה משותפת ליצירת רושם חיובי ובר קיימא בתעשיית התיירות העולמית".

לאחר שהושקה התכנית לראשונה ב-2017 בברצלונה, נבחרה ישראל להיות בין הראשונות לארח את תכנית Booster Lab, כשהאירוע בתל אביב הוא האירוע השני של תכנית זו, שמציעה סדרה של תכניות סוף שבוע קצרות ואזוריות אשר מתוכננות להתקיים ברחבי העולם לאורך שנת 2018. התכניות נועדו להעניק לסטרטאפים בשלבים מוקדמים הפועלים בתחום התיירות, תובנות, כלים וכישורים הנדרשים לצמיחתם והגדלת השפעתם בתחום.

כל הסטארט אפים שהשתתפו ב-Booking.com Booster Lab יחד עם צוות Booking.com. צילום: יח"צ.
‍כל הסטארט אפים שהשתתפו ב-Booking.com Booster Lab יחד עם צוות Booking.com. צילום: יח"צ.

אירועי ה-Booster Lab הם חלק מתוכנית המחויבות Booking Cares של Booking.com, יחד עם Booking Booster – תכנית האצה בת שלושה שבועות לסטרטאפים בצמיחה (Scale-ups) בתחום התיירות בת הקיימא, וקרן המימון החדשה Booking Care Fund, תכנית מלגות עבור גורמים ללא מטרות רווח.

קראו עוד על Booster Labs באתר Booking.com כדי לקבל מידע נוסף ותאריכים להגשת מועמדות  בתוכניות הבאות שמתוכננות בארה"ב ובאסיה בקיץ 2018.

מידע נוסף על הסטארט אפים:

ששת הסטרטאפים הישראלים הם:

סטרטאפ מוצר

bitemojo, אפליקציה אשר מציעה חוויות קולינריות עצמאיות מחוץ למיינסטרים, שהן גמישות, אישיות וזמינות באמצעות הסמארטפון בלבד.

Knowers, פלטפורמת תיירות המחברת אתכם באופן מיידי עם המקומיים המתאימים לכם ביותר לצורך קבלת מידע, טיפים ושירותים על פי דרישה.

FarmGuests, פלטפורמה המאפשרת לתיירים באזורים כפריים ולבעלי עסקים מקומיים לאתר האחד את השני ולתקשר ביניהם.

accessibleGO, פלטפורמת תיירות לאנשים עם מוגבלות, המציעה אפשרות לקחת חלק בקהילה בה ניתן להזמין בתי מלון נגישים ולראות סקירות רלוונטיות, כמו גם, הפלגות, תחבורה ואטרקציות נגישות ברחבי העולם.

paratek, שירות שהופך טרקים ופעילויות חוץ לנגישים עבור בעלי מוגבלות פיזית, באמצעות התאמה של מסלולים ומכשירים תומכים לכל אדם על פי צרכיו.

Trailze, פלטפורמה לאנשים שאינם הרפתקנים, ההופכת את ההתמצאות והניווט במרחב לקלות, בטוחות ומהנות.

הסטרטאפים הנוספים שישתתפו בפעילות בישראל הם: Questo (רומניה), Citysinder (איטליה) ו-Lightheat (יוון).

אודות Booking.com:

חברת Booking.com B.V, אשר נוסדה באמסטרדם בשנת 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות באינטרנט. חברת Booking.com היא חלק מקבוצת Priceline (נאסד"ק: PCLN ) ומעסיקה נכון להיום, יותר מ-15,000 עובדים ב-198 משרדים  ב-70 מדינות ברחבי העולם.

במשימתה לעזור לאנשים לחוות את העולם, חברת Booking.com משקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול הקשיים הכרוכים בתכנון נסיעות. ב-Booking.com אנו מחברים בין מטיילים למבחר הגדול ביותר של מקומות לינה נהדרים, החל מדירות, בתי נופש ואירוח B&B בניהול משפחתי ועד לאתרי נופש ברמת 5 כוכבים יוקרתיים, בתי עץ ואפילו איגלואים. אתר Booking.com והאפליקציות בנייד קיימים ב-43 שפות ומציעים יותר מ- 1.6 מיליון מקומות אירוח הפרושים על פני יותר מ-120,000 יעדים ב-228 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.

מדי יום, מוזמנים יותר מ- 1.5 מיליון לינות בחדרים באמצעות הפלטפורמה שלנו, כך שלא משנה אם לקוחות נוסעים למטרות פנאי או עסקים, הם יכולים להזמין במהירות את מקום האירוח האידאלי עבורם עם Booking.com, ללא עמלות הזמנה ובגיבוי הבטחתנו להשוות את המחיר. באמצעות צוות חוויית הלקוח שלנו, לקוחות יכולים ליצור קשר 24/7 לקבלת סיוע ותמיכה ב-43 שפות, בכל שעה ביום ובלילה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות