✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

תוכנית השותפים של בזק עסקים – כל מה שצריך לדעת

IsraelClouds
|
December 13, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

בואו נדבר על תוכניות שותפים.

מה זה? בגדול, זו תוכנית אליה אתם יכולים להצטרף כשותפים עסקיים לשיווק שירותים וליהנות מהטבות ותמריצים. זה לא חדש שתוכניות שותפים יכולות להיות מאוד משתלמות אבל זה לא כל כך פשוט.

כדי להבין יותר לעומק, שוחחנו עם דניאל שמעוני – מנהל אגף לקוחות ושותפים עסקיים בבזק עסקים כדי שיספר לנו כל מה שצריך לדעת על תוכניות שותפים. 

תוכנית שותפים ושותף עסקי

בהצטרפות לתוכנית שותפים, אתם יכולים להיות שותפים עסקיים של חברה חיצונית ולהרוויח כסף באמצעות שיווק שירותים ומוצרים של אותה חברה.

"זהו כמובן לא העיסוק המרכזי לאותו שותף" מדגיש דניאל שמעוני "הוא יכול להיות מוכר שירותי אבטחה למשל ושירותי בזק עסקים הם שירותים משלימים זאת אומרת שהוא מוכר את השירותים שלו ובנוסף מציע שירותים משלימים "

דניאל שמעוני הוא מנהל אגף לקוחות ושותפים עסקיים בבזק עסקים לה תוכנית שותפים פעילה ורחבה עם מגוון ערוצי פעילות ודרכים בהם בעלי עסקים יכולים להשתלב

ולהפוך לשותפים של בזק עסקים.

כששאלנו אותו מהו שותף עסקי מבחינתו הוא מחייך ועונה בלי לחשוב פעמיים:

"אנחנו מחפשים שותפים שישלימו אותנו ויעזרו לנו להגיע למקומות חדשים עם פוטנציאל גבוה.

אנחנו נותנים מגוון כלים, הדרכות וליווי לשותפים שלנו כדי להגיע ליעדים שלהם

וכל אחד יכול להצטרף"

 

בוחרים מסלול בתוכנית השותפים

לכל תוכנית שותפים טובה, יש מסלול ועליכם לבחור בתוכנית שמתאימה לעבודה השוטפת שלכם ומייצרת לכם הזדמנויות חדשות להרוויח בלי להשקיע מאמץ רב או לגזול זמן יקר.

"בתוכניות שותפים, לרוב ישנם מספר מסלולים" מספר שמעוני "ואצלנו בבזק עסקים, עובדים ובנוסף גם מפתחים מגוון מסלולים כדי שכל שותף עסקי פוטנציאלי יוכל להצטרף למסלול שמתאים לו ביותר."

הנה כמה מהמסלולים המרכזיים המוצעים כיום בתוכנית השותפים של בזק עסקים:

  • משווק מוכרן – או המסלול הקלאסי. השותף העסקי מלווה את תהליך המכירה מתחילתו ועד סופו החל מפניה ללקוח הצגה עצמית כמשווק של בזק עסקים וכמובן המכירה של השירות או המוצר והלקוח הופך ללקוח של בזק. במסגרת המסלול השותף מקבל הדרכה לתהליך המכירה של מוצרים ושירותי בזק עסקים.

 

  • אינטגרטור -  מסלול זה מתאים ביותר עבור חברות ענן ומחשוב. במסלול זה שותף של בזק עסקים מצרף לקוחות לשירותי בזק עסקים וגם נותן ללקוחות תמיכה שוטפת בשירותי בזק. האינטגרטור מקבל תמורה   בגין התמיכה השוטפת.

 

  • לידר –המסלול המהיר ביותר. כל שעליכם לעשות הוא להעביר ליד (הפנייה ללקוח מתעניין) פוטנציאלי אלינו. במידה והליד הפך למכירה, תקבלו עבורו עמלה.


אתם יכולים לבחור לאיזה מסלול תרצו להצטרף, לעבור בין המסלולים והכי חשוב, אין התחייבות! אתם לא מתחייבים לכמות מכירות או לידים לפי זמן.


תוכנית שותפים שהולכת איתכם

אמרנו תגמולים, בואו נדבר ת'כלס.

"כשמצטרפים לתוכנית השותפים של בזק עסקים, אנחנו דואגים שהשותפים  יקבלו עולם שלם של הטבות, תמריצים והדרכות כדי שיוכלו להפוך לשותפים מצליחים ורווחיים" מספר שמעוני, "אנחנו נותנים גישה למגוון חומרים מקצועיים, מעניקים תעודת משווק מורשה וכלים שיווקיים נוספים, מספקים ליווי צמוד של מנהל שותפים בכל הקשור לפגישות עם לקוחות, הדרכות מכירה ומוצרים ואוסף גדול של חומרים שיווקיים"


מה זה אומר להיות שותף עסקי של בזק עסקים ולמי זה מתאים?

מה צריך כדי להיות חלק מתוכנית השותפים של בזק עסקים? "כל אחד יכול להצטרף לתוכנית, אבל יש לי טיפ שאשמח לשתף" אומר שמעוני.


"ראשית, אתה צריך לרצות להצליח, להיות חרוץ! גיוס לקוחות לא מתרחש מעצמו, זה דורש ליזום פגישות, להסביר, לשכנע,  אבל בעיקר להיות רעב להצלחה ולגדילה. אם תשקיעו זמן השמיים הם הגבול,  והתקרה תלויה בכמות הזמן שאתה מוכן להשקיע בפיתוח העסק שלך"

שמעוני מדגיש שבדיוק בשביל זה תוכנית השותפים מלווה את החברים בה בכל צעד

"לכל אחד יש מנהל שותפים מקצועי שמלווה ומכשיר על המוצרים, מיומנויות, עורך תחרויות ומתמרץ על הגעה ליעדים. הוא עורך סימולציות מכירה וידע, ודואג לכל מחסור שיכול לסייע לשותף העסקי לבצע מכירה ולקבל את העמלה שהוא רוצה."


שמעוני גם מדגיש שככל שיהיו יותר סימולציות ותרגולות מכירה, העמקת ידע מקצועי , וקשר עם מנהל השותפים, כך סיכויי ההצלחה שלכם יגדלו.


אם נסכם, להיות חלק מתוכנית השותפים של בזק עסקים יכולה להיות עסק משתלם במיוחד עם תוכנית תמריצים, ליווי אישי צמוד, אירועים חברתיים והמון הטבות וכשיש גוף חזק ויציב כמו בזק מאחוריכם, ברור שמדובר בתוכנית שותפים יוקרתית שכדאי לקחת בה חלק. חשוב לזכור, כדי להצליח, עליכם להקדיש זמן, ללמוד ולהשקיע כדי להתקדם לעבר היעדים וכדי להגיע והעמלות שאתם רוצים להשיג.

בהצלחה!


קראתם עד לכאן ואתם רוצים להצטרף?

לחצו והצטרפו לתוכנית השותפים של בזק עסקים >>



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות