✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

הנהלת פורטק השתתפה בכנס BeyondTrust במיאמי והרגישה כמו ב – Grand Prix

IsraelClouds
|
May 21, 2023
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

 

הנהלת פורטק השתתפה בכנס BeyondTrust במיאמי והרגישה כמו ב – Grand Prix

2023 הולכת להיות ה- Game Changer בתחום ה- PAM ;BeyondTrust נכנסת לתחום ה- ITDR

עידן אבגי, CTO פורטק, ג'נין סיבק, מנכ"לית BeyondTrust ואלון יעקב, מנכ"ל פורטק. קרדיט: BeyondTrust

החודש במיאמי התקימו שני אירועים גדולים. האחד, כנס GoBeyond של חברת BeyondTrust והשני, ה- F1 Grand Prix, אחד ממרוצי המכוניות הגדולים בעולם. אלון יעקב, מנכ"ל פורטק, ועידן אבגי, CTO של פורטק, השתתפו בכנס של BeyondTrust אבל הרגישו כמו ב- Grand Prix. "דיוק, זמינות מלאה, עבודת צוות ומהירות תגובה אלה הערכים שאפיינו את הכנס, ומאפיינים באופן כללי את הפתרונות של BeyondTrust, ממש כמו הערכים של ה- Grand Prix" אומר יעקב, "ואלה גם הערכים שאנחנו מביאים לארץ כשותפים בכירים ומפיצים בלעדיים של BeyondTrust בישראל."

הכנס של BeyondTrust, המדורגת בקטגורית המובילים בריבוע הקסם של גרטנר, נחשב לאחד הכנסים המרשימים בעולם בתחום ה-   PAM (Privileged Access Management). "כל הדוברים בכנס הדגישו חד משמעית כי 2023 הולכת להיות ה- Game Changer בתחום ה- PAM  ויישום הפתרונות בתחום צפוי להתרחב משמעותית" אומר יעקב, "והסיבה שהלקוחות שלנו מעדיפים דווקא את הפתרונות של BeyondTrust היא קלות היישום."

"צריך להבין ש- PAM  זו חבילת פתרונות ומוצרים שהיישום שלהם לא מסתיים בפרויקט" אומר אבגי, "מדובר בתהליך אשר מותאם לכל ארגון לפי הצרכים והרצונות שלו, כאשר יש לקוחות שבוחרים ליישם חלק מהמוצרים ואחרים שמיישמים את כל הפתרונות.  ארגון שבוחר  בפתרון    PAM צריך לקחת בחשבון הרבה פרמטרים מעבר לצורת העבודה של הפתרון והיכולות שלו. פרמטרים חשובים לא פחות, אם לא יותר, הם לדוגמא: הדרישות של ביטוח הסייבר, עמידה בתקנים ורגולציות, נוחות וקלות התפעול ועוד."

במסגרת שורה של הכרזות חגיגיות השיקה  BeyondTrust  בכנס גרסה חדשה של הפתרון "הורדת הרשאות מנהל מקומי", המבוסס על מערכות ההפעלה לינוקס  ויוניקס, במודל SaaS. בנוסף, חשפה החברה פתרון חדש,  בדיסיפלינה שתופסת יותר ויותר נוכחות בשנים האחרונות: Identity Threat Detection & Response או בקיצור ITDR.

הפתרון החדש -  Identity Security Insights - מיועד לניתוח פעילות חריגה,  איומים הנובעים מזהויות שנפגעו ושימוש לרעה בגישה מועדפת. הפתרון מתווך בין הנתונים שמציפים פתרונות  BeyondTrust המוטמעים בארגון לפתרונות צד שלישי, ומספק באמצעות לוח מחוונים אינטואיטיבי, תצוגה אחת של זהויות אנושיות ובלתי-אנושיות, חשבונות וגישה מועדפת.

 

אלון יעקב, מנכ"לפורטק ועידן אבגי, CTO פורטק. קרדיט: BeyondTrust

הפתרונות של BeyondTrust

בחבילת פתרונות PAM של חברת BeyondTrust  המשווקים בישראל, ומשרתים עשרות לקוחות מרוצים, ניתן למצוא את הפתרונות הבאים:

Privileged Remote Access (PRA) – פתרון המאפשר גישה מאובטחת מחוץ לארגון של עובדים ו/או ספקים, כאשר החיבור יכול להיעשות ישירות לארגון, לסביבות מאובטחות אחרות, כולל גישה ל- OT.

Password Safe – פתרון הכולל ניהול גישה, ניהול הרשאות וניהול סיסמאות של כלל המערכות בארגון, כגון: ציוד תקשורת, שרתים ואפליקציות.  

Endpoint Privilege Management – פתרון להורדת הרשאות מנהל מקומי, בתחנות הקצה ובשרתים, בסביבות לינוקס, יוניקס, ווינדוס ו- Mac.

Active Directory Bridge – פתרון המאפשר SSO לסביבות יוניקס ולינוקס על ידי הרחבת אימות Kerberos מול AD.

Cloud Privilege Broker – פתרון מרכזי לניהול סביבות ענן מרובות כגון GCP, AWS ועוד.

 

 

 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות