✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

02.08 - אזטק טכנולוגיות זכתה בתואר שותף השנה של מיקרוסופט בישראל, לשנת 2018

IsraelClouds
|
August 2, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

אזטק טכנולוגיות גאה להודיע על זכייתה בתואר שותף השנה של מיקרוסופט בישראל לשנת 2018, אותו קיבלה במהלך כנס השותפים העולמי Inspire, אשר נערך ביולי בלאס וגאס.

החברה זכתה בתואר שותף השנה מתוך כלל השותפות המובילות של מיקרוסופט, וזאת בשל המצוינות והחדשנות שהפגינה, יכולותיה והשגיה יוצאי הדופן ביישום פתרונות מבוססי טכנולוגיות של מיקרוסופט בקרב לקוחותיה ושיתוף הפעולה הנרחב והפורה עם מיקרוסופט ישראל. "במהלך 3 השנים האחרונות, עוברת אזטק טכנולוגיות תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית התואם לטרנספורמציה שעוברת מייקרוסופט העולמית, תהליך שאותו מטמיעה אזטק טכנולוגיות בקרב לקוחותיה בהצלחה מרובה" ציין אבי ביניא, סמנכ"ל חטיבת השותפים במיקרוסופט ישראל כשהתייחס לסיבות שהובילו לבחירתה של אזטק טכנולוגיות.

מרק בלנק, CEO אזטק טכנולוגיות: "שיתוף הפעולה הפורה של אזטק טכנולוגיות ומיקרוסופט ישראל מבוסס מזה שנים רבות על חתירה משותפת לחדשנות ולמתן שרות ללא רבב ללקוחותינו ואנו רואים בבחירתה בנו סמל להערכתה לעבודת הצוות והחשיבה המשותפת. כשותף הגדול ביותר של מיקרוסופט, הובלנו במשך שנים את תחום הרישוי. הובלתה הנוכחית של החברה גם את תחום הענן הינה המשך טבעי המביא לידי ביטוי את הידע המקצועי של מנהלי הלקוחות שלנו ביחד עם הנסיון הטכנולוגי של חטיבת שירותי הענן".

"אנו גאים בזכייתה של אזטק טכנולוגיות לשותף השנה של מיקרוסופט בישראל", אמרה גבריאלה שוסטר, סגנית נשיא לחטיבת השותפים של מיקרוסופט, "חברת אזטק טכנולוגיותהוכיחה עצמה כשותף מוביל, בעלת מומחיות יוצאת דופן וחדשנות שאנו רואים בה דוגמא לכל קהילת השותפים שלנו במיקרוסופט".

בחירת תואר שותף השנה של מיקרוסופט הינה הכרה של כבוד לשותפים אשר הוכיחו מצוינות עסקית במתן פתרונות מבוססי טכנולוגיות של מיקרוסופט ללקוחות במהלך אותה השנה. פרס זה מהווה הכרה בהצלחתה של אזטק ובמעורבותה ושיתוף הפעולה הנרחב שלה עם מיקרוסופט ישראל, תוך הצגת חדשנות ומצוינות עסקית, שביעות רצון של לקוחותיה וגיוס לקוחות חדשים.

‍מרק בלנק, CEO אזטק טכנולוגיות ביחד עם גבריאלה שוסטר, סגנית נשיא חטיבת השותפים של מיקרוסופט העולמית וגביע הזכיה
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות