✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

05.03 - אבנט מרחיבה את המרקטפלייס של שירותי ענן שבניהולה

IsraelClouds
|
March 5, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

פלטפורמת המסחר תציע עתה גם שירותי ענן לתקשורת אחודה ואבטחת סייבר

חברת אבנט תקשורת הודיעה על הרחבת שירותי הענן המוצעים בפלטפורמת המסחר של שירותי הענן שבניהולה. (המרקטפלייס).

הפלטפורמה הושקה לפני שנתיים על ידי אבנט תקשורת בהשקעה של מיליוני ₪ והיא מעצימה כיום מאות משווקים המוכרים שירותי ענן לאלפי חברות במשק.

בפלטפורמה נמכרים שירותי הענן של מיקרוסופט (AZURE ו-Office 365) ושירותי ABnet Cloud הכוללים אחסון ושירותי מכונות ווירטואליות (VM). עתה יורחב היצע שירותי הענן במרקטפלייס ויתווספו לה שירותי אבטחת הסייבר של חברת SOPHOS  ושירותי התקשורת של חברת Avaya. כמו כן בקרוב תתבצע הרחבה נוספת עם שילוב שירותי הגיבוי של Commvault.

אבנט היא המפיצה בישראל של המותגים ועתה היא משדרגת את פעילותם בישראל באמצעות המרקטפלייס.    

חברת אבנט הינה מפיץ  Cloud Services Aggregator ("CSA") הראשון מסוגו במדינת ישראל.

כחלק מהיצע החברה להעצמת משווקיה, מוצע סל שירותים מנוהלים בענן ופתרונות ברמת המוצר. הפלטפורמה מהווה כר לפעילות המשווקים והעצמתם ומאפשרת להם רכישה, הפעלה(Provisioning)  וניהול של פתרונות הענן לפי צרכי לקוחותיהם.

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת: "פלטפורמות מסחר של שירותי ענן מאיצות את כניסת הענן למגזר העסקי, הממשלתי והציבורי ומגדילות את השוק. השירותים  שנוספו לפלטפורמת המסחר שלנו מרחיבים את ההיצע לתחומי התקשורת האחודה, האבטחה ובקרוב לתחום הגיבוי – תחומים שכולם קריטיים ללקוחות".

לדברי אמויאל, "המרקטפלייס מציע יתרונות לכל האקו-סיסטם: למשווקים מוצעים כלים בלעדיים לרכישה קלה, מהירה ועצמאית של שירותי ענן עבור לקוחותיהם וכלים לניהול ידידותי של השירותים שנרכשו. מעולם לא היה להם קל יותר להתמקד בעסקיהם. לעסקים מעולם לא היה קל יותר להיכנס לעולם הענן העסקי וליהנות מיתרונותיו. עבור היצרנים הבינלאומיים פלטפורמת המסחר מהווה ערוץ הפצה יעיל שמקדם את עסקיהם בארץ".

שמעון אמויאל מנכל אבנט תקשורת, קרדיט צלם: ניב קנטור
שמעון אמויאל מנכל אבנט תקשורת, קרדיט צלם: ניב קנטור

המרקטפלייס של אבנט תקשורת כולל חידושים המעמידים אותה בשורה אחת עם פלטפורמות המסחר הגדולות בעולם של שירותי ענן. הפלטפורמה מציעה תהליך אוטומטי לחלוטין של רכישת שירותים, הגדרות תצורה וניהול מקצה לקצה, באמצעות מספר לחיצות כפתור. כל זאת  בזמן אמת וללא מעורבות יד אדם. הגדרת שרת ווירטואלי אורכת שניות ועד מספר דקות לתחילת העבודה של הלקוח. ניתן לשנות תוך שניות הגדרות של שירותים, תוספות והפחתות . מערכת הניהול מאפשרת למשווק מעקב אחר כל פעילות הלקוח דרך ממשק ידידותי, דוחות מערכת וכלי דשבורד בסנכרון מידי. זאת בשילוב ניהול החיוב, דוחות בילינג ועוד. במקרה הצורך עומד לרשות המשווקים מוקד תמיכה ושירות בשפה העברית לכל סוגיה טכנית שעמה הם מתמודדים. המרקטפלייס, מתוקף היותו פלטפורמה המבוססת תקשורת API מול עננים שונים, מציע מגוון של חוות שרתים גלובליות וכן מקומיות, כמו גם עבודה מול ענני היצרניות הגדולות. הכל על פי ההעדפות של כל ארגון.

המרקט-פלייס של אבנט תקשורת פתוח באופן בלעדי למשווקים  ולהעצמתם בכלל השוק הישראלי. יתירה מכך, הפלטפורמה מאפשרת הקמת Private Label ושיווק מלוא שירותי הענן תחת מותג המשווק.

אודות Sophos

Sophos מובילה בפתרונות הדור הבא לאבטחת נקודות קצה ורשת. כחלוצה באבטחה סינכרונית, החברה מפתחת פורטפוליו חדשני של פתרונות אבטחת נקודות קצה, רשת, הצפנות, web, אימייל ומובייל, כך שיעבדו טוב יותר יחד. הפתרונות עתירי הפרסים של Sophos הינם פשוטים להטמעה, ניהול ושימוש. יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול איומים מתוחכמים ואובדן מידע יקר. פתרונותיה של Sophos זמינים באופן בלעדי דרך רשת גלובלית המונה 26 אלף שותפים רשומים.

אודות Avaya

חברת Avaya מציעה לעסקים וארגונים פתרונות ושירותים לתכנון, הקמה וניהול רשתות התקשורת שלהם. למעלה ממיליון עסקים ברחבי העולם, לרבות 90% מחברות ה-Fortune 500, מתבססים על הפתרונות והשירותים של Avaya לייעול תהליכים, שיפור הפרודוקטיביות והשגת יתרון תחרותי. Avaya היא מובילה עולמית בתחום טלפוניית ה- IP ובשילוב יישומי קול ונתונים על-גבי רשתות ארגוניות.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות