✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

22.01 - AVAYA תשתף פעולה עם סטארט אפים ישראליים בתחום הבינה המלאכותית

IsraelClouds
|
January 22, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

חברת AVAYA (אוויה) מרחיבה את מגוון פתרונות הבינה המלאכותית , ומכריזה על הסכמים חדשים עם 2 חברות סטארטאפ ישראליות: Knowmail ו-Over.ai המשלבות טכנולוגיית בינה מלאכותית במוצרים ופתרונות התקשורת האחודה של אוויה.

החזון של אוויה בתחום התקשורת האחודה מתייחס לשיפור היעילות (productivity) של עובדים בעידן הדיגיטלי בארבע דרכים עיקריות: תעדוף המאפשר לעובדים להתמודד עם כמויות הולכות וגדלות של מידע כמו מיילים והודעות, תקשורת חכמה שיכולה לנבא ערוצי תקשורת אופטימליים עם עובדים אחרים, אינטראקציות נוחות באמצעים קוליים ושיפור בקבלת ההחלטות דרך נראות ורלוונטיות. "שיתוף הפעולה עם Knowmail ועם Over.AI מאפשר לאוויה להציג פתרונות ראשונים מסוגם בעולם ביישום בינה מלאכותית בתקשורת הארגונית. מצאנו בשתי החברות טכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר ויכולות יישום מרשימות". אמר גיא גדניר, מנכ"ל מרכז הפיתוח של אוויה בישראל.  "עם הוספת יכולות בינה מלאכותית לפתרונות אוויה, באמצעות הטכנולוגיות של חברות כמו Knowmail, Over.ai ואחרות, תכנית ה-AI Connect שלנו תמשיך להתרחב ולחזק יכולות בתקשורת הרב ערוצית בעולם העבודה" אמר אריק רוזמן, סגן נשיא באוויה לשיתופי פעולה.  

חברת Knowmail שנוסדה ב-2014 מתוך מטרה לסייע לעובדים להתגבר על עומסי מידע, תומכת בתעדוף משימות ופרסונליזציה של תיבת המייל באופן מאובטח ומציעה חוויה אחודה למשתמשים. חיים סניור, מנכ"ל Knowmail: "באמצעות הקשר שלנו עם אוויה, אנו מסוגלים לספק חוויה פרודוקטיבית יותר בעולם העבודה, לחסוך זמן, להגביר את ההתמקדות בעבודה ולספק אמצעים לארגון משימות עבודה באמצעות הטלפון החכם Avaya Vantage. קשר זה יגביר את הגמישות ביום העבודה ויסייע לסיים משימות דחופות עוד לפני ההתחברות למחשב בבוקר".

Over.ai היא פלטפורמה לעיבוד שפה, שמאפשרת למשתמשים אינטראקציה קולית בין אדם למכונה. באמצעות היכולות של Over.ai הפלטפורמה שמציעה אוויה תוכל ללמוד מסביבתה בזמן אמת. "היכולת לאפשר לארגונים לשפר את חווית המשתמש בכל הערוצים תהיה בעלת השפעה משמעותית על היעילות של העובדים ועל התקשורת בארגון" אמר נועם פיין, מנכ"ל Over.ai: "אנו נרגשים מהיכולת לקשור בין שירותי הבינה המלאכותית של Over.ai לבין פתרונות אוויה ולהפוך זאת למציאות".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות