✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

05.06 - החדש של אוויה: "יישום אחד לתקשורת אחת" זמין גלובלית IP Office

IsraelClouds
|
June 5, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

אוויה מכריזה על זמינות גלובלית של פתרון IP Office החדש. IP Office של אוויה מסייע לארגונים להיות יעילים יותר ולשתף פעולה באמצעות יישום אחד עבור כל ערוצי התקשורת, הפגישות, שיתוף הצוותים ושיתוף התוכן. IP Office של אוויה תומך ב-Equinox, חווית ה-UC של אוויה, וכולל יכולות נוספות המאפשרות גם לארגונים קטנים ובינוניים איכות, קלות שימוש, יכולות ניהול ומעל הכל חווית משתמש ברמה של תאגיד גדול.  

"פיתרון IP Office של אוויה משרת קהל לקוחות עצום - 26 מיליון משתמשים ויותר- ואנו ממשיכים לפתח אותו בדרכים שתומכות ביכולת עסקית גמישה ושיתופית" אמר לורנט פילוננקו, סגן נשיא ומנהל כללי לפתרונות וטכנולוגיה באוויה. "בעזרת יישום אחד, שהוא בעל גישה לכל הכלים שארגונים זקוקים להם כדי לתקשר ולשתף ביעילות אנו מסוגלים לאפשר לצוותים לעבוד חכם יותר, ולא קשה יותר".

פתרון IP Office המשודרג כולל את התקשורת המאוחדת החדשנית של אוויה ויכולות שיתוף פעולה שמספקות ערך גדול יותר באמצעות אפשרויות יישום גמישות - בענן, בענן ההיברידי או בהתקנה מקומית. IP Office מאפשר למנף את מכשירי ה Vantage ומשפחת מכשירי J לשיחות קול ווידאו, בנוסף לשימוש באפליקציות Equinox למחשב ולמכשירים ניידים.

עבור ארגונים קטנים, החבילה המושלמת והמשתלמת הזו משפרת מדדים של פעילות ומאפשרת גם ללקוחות הקטנים ביותר להגביר את המעורבות עם הלקוחות. פתרון ה OEM של אוויה מחברת Xima, מספק מעל 50 דוחות מותאמים אישית שתומכים בניהול שיחות ויזואליות, תצוגה מותאמת ללקוח וביצועי נציגים והם זמינים גם באתר הלקוח וגם ביישומי הענן של אוויה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות