✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Automat-IT מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם AWS באירופה וישראל

IsraelClouds
|
January 11, 2023
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"
בוריס אוקלנדר, מייסד-שותף ב-C2i וזיו קשטן, מנכ"ל Auotomat-it. קרדיט צלם: יוסי זליגר

Automat-IT מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם AWS באירופה וישראל

שיתוף הפעולה נועד להאיץ מעבר לענן בקרב סטארט-אפים וחברות דיגיטליות ; Automat-IT תכשיר 50 מהנדסי DevOps חדשים

Automat-IT הכריזה היום על שיתוף פעולה אסטרטגי (Strategic Collaboration Agreement) רב-שנתי עם Amazon Web Services (AWS). כתוצאה מכך, לקוחות Automat-IT באירופה וישראל ייהנו משירותים דיגיטליים מתקדמים.

זיו קשטן, מנכ"ל Automat-IT אמר כי ההסכם יקל על הלקוחות לפתח ולהריץ שירותים דיגיטליים באירופה, משלב הערכת הצרכים, דרך העברת כל היחידות העסקיות לענן ועד שירותי ניטור 24/7. "כחברה בפוקוס טכנולוגי, החלטנו להתמקד בפתרונות הענן של AWS, ולהשקיע את כל האנרגיה שלנו כדי לספק ללקוחותינו – בעיקר סטארט-אפים וחברות טכנולוגיה – את האפשרות הטובה ביותר להעברת היישומים שלהם לענן.

"ההסכם משקף את ההתחייבות שלנו לספק ערך וביצועים מוגברים על מנת לסייע ללקוחות לעבור לענן, בצורה קלה ומהירה יותר. הלקוחות יוכלו להתמקד בפיתוח עסקי הליבה שלהם, מתוך ידיעה שהם יכולים לבנות יישומים במהירות ובקלות, תוך עמידה בדרישות החמורות ביותר של סקלביליות, אמינות, זמינות ואבטחה" אמר קשטן.

 

"Automat-IT חולקת רבים מהערכים ועקרונות המנהיגות שלנו. הלקוחות המשותפים שלנו צפויים להרוויח מהגישה של התמקדות בלקוח  באופן 'אובססיבי'  ובניית מערכת יחסים מבוססת אמון, תוך כדי הקפדה יתרה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר", אמר קלן אוקונור (Kellen O’Connor), מנהל תחום הסטארט-אפים ב- AWS EMEA. "אנו נרגשים להרחיב את שיתוף הפעולה עם Automat-IT  לשוק האירופאי, ולהציע ללקוחות את היכולת  לפתח ולהריץ אפליקציות מודרניות בצורה חלקה, בזמן שהם ממנפים את האבטחה, הסקלביליות והגמישות שמספק הענן של AWS".

שיתוף הפעולה יוביל לשינוי משמעותי עבור ארגונים כמו C2i, חברה בתחום הרפואי. בוריס אוקלנדר, מייסד-שותף ב-C2i אמר כי DevOps הוא חלק אינטגרלי מהעסק, וכי בחירת השותף הנכון היא מכרעת. " C2iמובילה מהפכה בדרך בה הרפואה המערבית מנהלת את הטיפול במחלת הסרטן והתרומה של  Automat-IT להצלחה שלנו היא הרבה מעבר לתפקיד של השותף הקלאסי – הם מאיצים את הצמיחה של C2i. אנו נרגשים לחזות בהסכם שיתוף הפעולה האסטרטגי, אשר יקדם את הצלחתנו המשותפת", אמר אוקלנדר.

החזון של Automat-IT להעצים את לקוחותיה על ידי מינוף טכנולוגיות מתקדמות, הניב שני תחומי מיקוד נוספים במסגרת שיתוף הפעולה עם AWS:

 

1. פיתוח In-house של פתרונות מבוססי בינה מלאכותית, לימוד מכונה ואבטחה, המספקים יכולות נוספות ללקוחות טכנולוגיים במגוון תחומים כמו בריאות, פינטק, מדיה ותקשורת.

2. הקמת אקדמית  Automat-IT כדי לעמוד בביקוש ההולך וגובר למהנדסי DevOps בעלי הסמכה. Automat-IT תכשיר 50 מהנדסים במהלך השנתיים הבאות, במטרה להפכם למהנדסי DevOps מנוסים ובעלי הסמכת AWS Practitioner.

 

אודות Automat-IT

Automat-IT היא ספקית מובילה של שירותי DevOps, עם לקוחות בתחומים שונים, כגון: פיננסים, ביטוח וטכנולוגיה. לקוחותינו יכולים לתכנן ולהוציא לפועל שיטות עבודה מומלצות שלDevOps  עבור אוטומציה ושירות עצמי, הטמעת וניהול Kubernetes, חסכון בעלויות, התמודדות עם מורכבות IT, ולהגיע לשוק בזמן.  www.automat-it.com

 

 

 

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות