✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

12.04 - אריסטה נטוורקס ופורטינט מעמיקות את שיתוף הפעולה

IsraelClouds
|
April 12, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

אריסטה מצטרפת לתוכנית השותפים Fabric-Ready של פורטינט ותשלב את Arista EOS במארג האבטחה של פורטינט כדי לאפשר ניהול אבטחה טוב יותר של ארכיטקטורה סקלבילית במטרה למפות דרישות תעבורת רשת

פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, ואריסטה נטוורקס, ספקית מובילה של פתרונות רשת ענן מוגדרי-תוכנה המיועדים לסביבות אחסון, מחשוב ומרכז נתונים גדולות, הכריזו על העמקת שיתוף הפעולה והצטרפותה של אריסטה לתוכנית השותפים Fabric-Ready של פורטינט. הכרזה זו ממחישה את המחויבות המשותפת של החברות לאבטח את רשתות הענן ומרכזי הנתונים הדינמיים של היום.  

צמיחה חדה בהיקף הצריכה של שירותים דיגיטליים מניעה ארכיטקטורה מחודשת של האינטרנט אשר נועדה לתמוך בדרישות הלקוחות לרוחב פס. בעקבות העלייה החדה במהירות תעבורת נתונים ברשתות מרכזי הנתונים, התקני אבטחה כמו פיירוולים זקוקים לסקלביליות כדי להתאים לשלבי התפוקה החדשים. שילוב מארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט עם ה-EOS (Extensible Operating System) של אריסטה – מערכת הפעלת רשת עם מערכת הפעלה אחידה אחת על פני מספר רב של פלטפורמות חומרה והרחבות יישומים – מספק פתרון משולב המאפשר ניהול אבטחה טוב יותר ואוטומציה של ארכיטקטורה סקלבילית, הממפה בצורה הטובה ביותר את דרישות תעבורת הרשת.  

Arista EOS פועלת על מתג של אריסטה ומשלבת את יכולות האבטחה המתקדמות של הפיירוול הארגוני FortiGate של פורטינט כדי להפחית עומסים באופן דינמי ולספק בקרה רציפה על תעבורת הרשת ל-FortiGate. שילוב זה מאפשר יישום של מדיניות אבטחת רשת דינמית, המאפשרת למרכזי נתונים להתאים לצרכי האבטחה שלהם באמצעות סקלביליות וביצועים טובים יותר.

כמו כן, ה-CloudVision MSS של אריסטה ישולב עם ה-FortiManager של פורטינט ויהפוך את תוספת שירותי האבטחה המתקדמים עבור מרכזי נתונים לאוטומטית. MSS מספק שירות רשת גמיש ומבוסס-תוכנה במטרה להוסיף את FortiGate ורכיבי אבטחה אחרים לתוך נתיב התעבורה, ללא קשר לעובדה האם שירות המערכת או עומס העבודה הוא פיזי או וירטואלי. אריסטה ופורטינט מרחיבות את מארג האבטחה של פורטינט עבור מרכזי נתונים היברידיים כדי לאפשר תזמור ואכיפה קבועים של מדיניות אבטחה, בשילוב עם סקלביליות ברמה גבוהה במטרה לאבטח את הסביבות הדינמיות והגמישות ביותר כיום.

אד צ'אפמן, סגן נשיא פיתוח עסקי ושותפים, אריסטה נטוורקס, אמר כי, "הגישה שלנו, המבוססת על תקנים פתוחים לרשתות ענן, מאפשרת לנו להרחיב את יכולות התוכנה הניתנות לתכנות עבור ספקיות טכנולוגיה מובילות, כמו פורטינט, לצורך פריסת אבטחה בסביבות דינמיות. שילוב מארג האבטחה של פורטינט עם פלטפורמת ה-EOS של אריסטה הניתנת להרחבה, מספק את הסקלביליות, הגמישות והאוטומציה, הדרושות למרכז הנתונים הארגוני".  

ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט, אמר כי: "קצב רשת מרכז הנתונים עולה כיום במהירות והאבטחה צריכה להתאים את עצמה לדרישות החדשות. שילוב בין הטכנולוגיות המתקדמות של אריסטה ופורטינט יאפשר ללקוחותינו המשותפים ליהנות מסקלביליות ובקרה טובות יותר ומחיסכון בעלויות על ידי מיפוי ארכיטקטורת האבטחה שלהם לדרישות תעבורת הרשת. אנו נרגשים לצרף את אריסטה לתוכנית השותפים שלנו ולספק אינטגרציות מתמשכות המקדמות את ניהול האבטחה והאוטומציה עבור מרכזי הנתונים ורשתות הענן של לקוחותינו".  

אודות פורטינט

פורטינט (נאסד"ק: FTNT) מאבטחת את הארגונים העסקיים, ספקי השירות והארגונים הממשלתיים הגדולים ביותר ברחבי העולם. פורטינט מספקת ללקוחותיה הגנה נבונה ורציפה על פני שטחי תקיפה מתרחבים ואת הכוח להתמודד עם דרישות ביצועים הולכות וגוברות של הרשת חסרת הגבולות – היום ובעתיד. רק ארכיטקטורת מארג האבטחה של פורטינט (Security Fabric) יכולה לספק אבטחה ללא פשרות אשר תענה על אתגרי האבטחה הקריטיים ביותר בסביבות רשת, יישומים, ענן או מובייל. פורטינט מדורגת במקום הראשון במספר ההתקנים שסיפקה ברחבי העולם. מעל ל-330,000 לקוחות ברחבי העולם בוטחים בפורטינט כדי לאבטח את העסקים שלהם. למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com, בקרו בבלוג של פורטינט או במעבדות FortiGuard.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות