✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

12.09 - אריאל מונפו מונה לתפקיד מוביל מרכז המצוינות מחשוב ענן בלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל

IsraelClouds
|
September 12, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל הכריזה לאחרונה על הקמתו של מרכז מצוינות בתחום מחשוב הענן בהובלתו של אריאל מונפו, מייסד Israel Clouds

"אני מאמין שהטכנולוגיה נותנת לנו כלים אבל אנשים הם אלו שמשנים את העולם. בהיבט של מחשוב ענן, הפוטנציאל הוא אדיר ומחשוב ענן משנה כל היבט בחיינו כמו שהכרנו אותו עד היום. על כן, הדרך שבחרתי היא לעזור לארגונים וליחידים להכיר את האפשרויות ולאמץ את הענן ובתוך כך לממש את הפוטנציאל הטמון בו." מסר מונפו

מרכז המצוינות החדש קם במטרה לסייע לאנשי מקצוע ובעלי תפקידים שונים להיחשף לשינויים והחידושים בתחום מחשוב ענן ולתת להם כלים להתמודד ולהצטרף למהפכה שעוברת על עולמות ה-IT. כמו גם לרכז ידע וניסיון בתחום מחשוב הענן ולייצר אקו סיסטם של מומחים ועובדים בתעשייה, אשר נגיש ומטפח מנהיגים ומובילי דעה חדשים.

מרכז המצוינות חרט על דגלו לעזור גם לארגונים ולאנשי מקצוע שונים להתמודד עם המעבר לענן. זו המשימה העיקרית של מרכז המצוינות. ביכולתנו לרכז ידע וניסיון מהארץ ומחו"ל ולייצר אקו סיסטם שמזין את עצמו ותורם לחבריו, שנגיש ושמטפח מנהיגים ומובילי דעה חדשים, כך שכולנו נרוויח.

מרכז המצוינות הינו אבן יסוד בלשכה לטכנולוגיות מידע, אשר ישמש כגשר בין העולם המסורתי לעולמות הסטרטאפים, ובנוסף צומת בין מרכזי המצוינות השונים בלשכה.

בנוסף המרכז יפעל לקידום הקמת תשתית לנטוורקינג ולשיתוף ידע, פיתוח מתודולוגיות, למידה משותפת וחשיפה לטכנולוגיות חדשניות ולמגמות המתפתחות בתחום ויקיים דיון בעבר, הווה והעתיד של מחשוב ענן ויפעל להעצמת עובדים וארגונים על ידי שיפור הידע.

מונפו ציין כי " ברמה האישית אני שמח ונרגש להוביל את מרכז המצוינות בלשכה לטכנולוגיות מידע. אני במסע ענני כבר מעל 3 שנים, מנסה לסייע לארגוני אנטרפרייז, גופים ממשלתיים ולסטארט אפים באימוץ ענן בצורה הנכונה, הכלכלית והיעילה ביותר.

בשנים האחרונות עוסק אריאל מונפו בעולמות הענן וייסד את Israel Clouds  שהוא כיום האקו סיסטם הגדול ביותר בתחום ה- ITבישראל ופעילות עננית במשרד האוצר, מנהל את פורום הידע הממשלתי בתחום מחשוב ענן בחסות התקשוב הממשלתי, מלווה את בנק ישראל במסע לענן, יועץ לחברות גדולות במשק ונהנה מאוד ללוות סטרטאפים מבחינה טכנולוגית ועסקית.

לדברי יורם אלדר מנכ"ל הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל, בלשכה פועלים כבר היום "מרכזי מצוינות" – Center of Excellence  , שהינם "קהילות מקצועיות" בתחומי הידע השונים (תשתיות IT, Bi Big Data & Analytics, סייבר, חדשנות,  IIot – Industry 4.0 , פיתוח, ניתוח והנדסת מערכות, דיגיטל וחווית לקוח, המהווים פלטפורמה מקצועית וחברתית למנהלים ומקצוענים בתחום. המרכזים מובלים ע"י מומחים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה. לצד מרכזי המצוינות פועלים בלשכה פורומים כמו "פורום המנמ"רים הממשלתיים ופורום מובילים דיגיטליים בעמותות. הקמת מרכז מצוינות בתחום מחשוב ענן  , הינו נדבך נוסף בהרחבת תחומי הידע שהלשכה עוסקת בהם ובהפיכתה לבית המקצועי, חברתי של ההיי-טק הישראלי.

מרכז המצוינות פותח את שעריו לכל מי שמעוניין להשפיע ולעצב את הקהילה המובילה בישראל בתחום.

לפרטים והרשמה

אריאל מונפו

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות